Hei sinä, joka olet pian 70v! Oletko huomannut hidastuneesi?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 66v ja käytän vanhentuneita termejä. En pysy menossa enää mukana. Kirjoitan tänne usein sekavasti.Olen yksinasuva mies.
Oletko eläkkeellä?
Äitini ei ole hidastunut ja on 81
Isä I hidastui kun oli 78
Olin tulossa vastaamaan, mutta tämä olikin Miten on -tyypin aloitus.
t. N68
Vierailija kirjoitti:
t. N68
Kyllä minuakin kiinnostaa enkä ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N68
Kyllä minuakin kiinnostaa enkä ole ap.
No, vastaan sinulle.
Fyysisesti olen luonnollisesti nuoruusvuosistani hidastunut, sehän on selvää.
Mahdollisesti olen hitaampi henkisestikin, mutta sitähän ei välttämättä havaitse itse. :)
Joka tapauksessa olen yhä kokopäivätyössä, sillä työnantaja ei vielä halua päästää pois. Ei tosin tee itselläkään aivan vielä mieli eläkkeelle. Nautin luovasta ja itsenäisestä työstä, jossa saa käyttää monenlaisia ongelmanratkaisutaitoja.
Pyrin tässä vaiheessa toki ennen kaikkea siirtämään hiljaista tietoa eteenpäin, mutta opastan myös nuorempia esimerkiksi talon ohjelmistojen käyttöön. Minulla ne ovat aika lailla selkäytimessä, kun taas uudelle tulijalle vaikuttavat joskus olevan hyvinkin hankalia.
Sitten kun (varmasti lähivuosina) eläkeläisyys koittaa, aion kyllä ottaa siitäkin kaiken irti. Ahmin kirjoja, konsertteja ja taidenäyttelyjä luultavasti hullun lailla.
Aivot eivät pääse rapistumaan ennen aikojaan, kun niitä käyttää.
Mulla ikää 66v ja käytän vanhentuneita termejä. En pysy menossa enää mukana. Kirjoitan tänne usein sekavasti.Olen yksinasuva mies.