Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jyrähti NATO-kokouksessa oleva Sauli Niinistö: Suomen hallituksen on nyt otettava selkeä pesäero rasismiin!

Vierailija
11.07.2023 |

Presidentti joutui puuttumaan hallituksen toimintaan jo toisen kerran vajaan kuukauden aikana

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Minun mielestä Suomen hallituksen olisi viisasta ottaa selkeä nollatoleranssikanta rasismiin. Se olisi hyvä signaali maailmalle, Niinistö sanoo.

– Täytyy myös muistaa, että rasismi ja ongelmat m a a h a n muuton suhteen ovat kaksi täysin eri asiaa."

Salenkin suusta tuli sana, joka ei läpäissyt vauvan sensuuria :D

Mutta eiväthän ne ole jos asiaa kysyy demareilta, vasemmistolta, RKP:ltä tai Vihreiltä. 

Muutenkin on älytöntä hyvesignaloida kun ei mitään rasistista edes ole tapahtunut.

Riikan kirjoitus maahanmuuttajalasten ja kerjäläisten hakkaamisesta joukolla, on kyllä puhdasta rasismia, eikä viatonta maahanmuuttokriittisyyttä.

Vierailija
142/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös ketkä ei ole nuorena törttöillyt? Miten ne saa tekemättömäksi? Pitääkö alkaa käymään kirkossa ja julistautua pyhimykseksi..no joo, sekään ei niitä poista.

Joka vanhoja kaivelee sitä....

Ja käsi ylös kuka ei koskaan ole kirjoittanut mitään rumaa kenestäkään.

Joka vanhoja muistelee, sitä tukulla silmään. Sanottiin ennen. Ja se pätee tässä kohtaa just hyvin.

Siinä on eroa, kirjoittaako tekstin kaikkien nähtäväksi vai pelkästään omaan päiväkirjaansa. Päiväkirjassa rumat puheet eivät vahingoita ketään, mutta netissä ne yllyttävät muita kirjoittamaan samoin tai jopa siirtymään sanoista tekoihin. Minä en ole ikinä kirjoittanut edes päiväkirjaani sellaista tekstiä kuin nimimerkki 'riikka', vaikka joistakin olen kirjoittanut aika rumasti.

Tuo sanonta ei muuten tarkoita sitä, että mitä tahansa vanhoja asioita ei saisi muistella, vaan sitä, että turhanpäiväisiä pikkuasioita ei pitäisi jäädä vatvomaan pitkiksi ajoiksi. Tässä ei nyt ole kyse mistään pikkuasiasta, vaan hallituspuolueen puheenjohtajan ja ministerin mahdollisista asenteista ja mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset kymmenen vuotta änestänyt persuja. Riikka Purran kirjoitukset tekivät minusta Demarin viidessä minuutissa.

Hävettää että olen antanut huijata itseni, ja olen julkisestikin puhunut että persut ovat ihan tavallisia ihmisiä, eivät rasisteja.

Vierailija
144/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai siellä olis sekin järkisiipi.  Tämä halliksen kopla jonka jatke Purra on, taitaa olla enempi tätä rodunjalostusporukkaa

Vierailija
145/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös ketkä ei ole nuorena törttöillyt? Miten ne saa tekemättömäksi? Pitääkö alkaa käymään kirkossa ja julistautua pyhimykseksi..no joo, sekään ei niitä poista.

Joka vanhoja kaivelee sitä....

Ja käsi ylös kuka ei koskaan ole kirjoittanut mitään rumaa kenestäkään.

Joka vanhoja muistelee, sitä tukulla silmään. Sanottiin ennen. Ja se pätee tässä kohtaa just hyvin.

ei unohdu 4 vuoteen, mikäli tämä niin kauan kestää, mitä toki epäilen

Vierailija
146/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hallituksen taival päättyy aivan kohta, ellei Purra tajua erota.

Vierailija
147/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri, marssi nyt Saulin luo heti kun hän palaa Vilnasta. Ja ennen Bidenin tuloa.

Vierailija
148/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeiset kymmenen vuotta änestänyt persuja. Riikka Purran kirjoitukset tekivät minusta Demarin viidessä minuutissa.

Hävettää että olen antanut huijata itseni, ja olen julkisestikin puhunut että persut ovat ihan tavallisia ihmisiä, eivät rasisteja.

Kiitos. Minä ajattelinkin, että ette te kaikki Persujen äänestäjät mitenkään voi kannattaa tuollaisia ajatuksia, ja nyt oon tuntenut itseni ihan naiiviksi sen suhteen.

Vierailija
149/152 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän hallituksen taival päättyy aivan kohta, ellei Purra tajua erota.

Jos vaaleissa toiseksi tulleen puolueen puh. johtajan ja ykkösministerin täytyy erota, niin kyllä siinä hajoaa kuule koko hallitus.

Vierailija
150/152 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu Ranskassa ja Ruotsissa par aikaa, haluatteko rehellisesti tänne saman? Aivan sama mitä maailmanhalaajat kuvittelevat, mutta islam ei hyväksy vähemmistöjä tai vääräuskoisia.

Ei tuntunut Riikkakaan hyväksyvän vähemmistöjä ja vääräuskoisia vuonna 2008

"Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, you see, hän jatkaa."

Kirjoitettu tunnekuohun vallassa 15 vuotta sitten, se on kuitenkin eri asia kuin toteuttaa uhkaukset. Islam ei ole rauhan uskonto. väitit mitä tahansa.

Vierailija
151/152 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti valehdella.

Vierailija
152/152 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi