Valitkaa mulle seuraava ala ja ammatti
Kaikki käy, antakaa palaa! Saa perustella miksi juuri tietty ala olisi hyvä.
Kommentit (32)
Artisaani. Vapaasti voit valita tarkemman alan. Meidän täytyy yhteisvoimin epävakauttaa isojen korporaatioiden hegemoniaa perustamalla ja tukemalla pieniä yrityksiä, joissa työntekijät saavat suoraan rahat omasta työstään. Käsitaidot arvoon, ostetaan vähemmän ja suoraan paikallisilta artisaaneilta. Ekologisempaa, eettisempää, ja saa yksilöllisempiä tavaroita.
Putkihenkilö, sähkäri, remppahenkilö, kuljetushenkilö, siivooja. Näillä olis tarvetta.
Strippari tai maksullinen nainen.
M31
Nuoren kannattaa myydä itseään, kun sedät maksavat hyvin palveluista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjansitoja.
Onko noille oikeasti kysyntää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nahkan muokkaaja.
Ei ole ehkä mun juttu, mutta perehdyn lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Artisaani. Vapaasti voit valita tarkemman alan. Meidän täytyy yhteisvoimin epävakauttaa isojen korporaatioiden hegemoniaa perustamalla ja tukemalla pieniä yrityksiä, joissa työntekijät saavat suoraan rahat omasta työstään. Käsitaidot arvoon, ostetaan vähemmän ja suoraan paikallisilta artisaaneilta. Ekologisempaa, eettisempää, ja saa yksilöllisempiä tavaroita.
Tuolla ei taida saada varmaa toimeentuloa. Voin perehtyä asiaan, vaikka minulla ei ole kädentaidollisesti taiteellisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
OF artisti.
Rohkeus ei välttämättä riitä, mutta perehdyn asiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja. Niitä tarvitaan.
Arvostan itseäni liikaa raataakseni paskalla tuntipalkalla rankoissa työolosuhteissa. Lähihoitaja on ainut mikä on ehdoton ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Putkihenkilö, sähkäri, remppahenkilö, kuljetushenkilö, siivooja. Näillä olis tarvetta.
Saavatko hyvin fyrkkaa? Miksipä ei?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paskakuski
Otan selvää asiasta. Palkka kuulemma parempi kuin sairaanhoitajalla.
Ap
Kirjansitoja.