Nyt on kyllä ylitetty sellainen raja että suomalaiset ei tuota hallitusta enää katsele
Tää on vaan niin järkyttävää p.skaa eikä loppua näy. Tuollaisen n.tsipuolueen paikka EI ole hallituksessa. Orpon hallituksen loppulaskenta alkoi NYT ja hallitus jäi ennätyksellisen lyhyeksi. Kiitos ja hyvästi.
Kommentit (98)
Puhuvain itsestäsi. Mulle toi hallitus kyllä kelpaa.
Mitenhän jonkun nettipalstan valittaja Suomen hallituksen vaihtaa : )
Ensi viikolla Orpon hallitus on entinen
äänestän edelleenkin perussuomalaisia.
Ei ole PS hallituskelpoinen nykyisessä kuosissaan.
No ei tuota nyt enää vaan VOI Sekoomuskaaan katsoa vierestä. Koska tuollainen väkivallalla hekumointi on aivan sairasta ja pääosa kansasta ei todellakaan jaa riikan näkemyksiä. SDP ja Marin takaisin, ihanaa!
Jos nyt edes pääsitte lenkille.
Mitäs, ette äänestäneet silloin kun oli sen aika. Nyt on turha valittaa.
Suurin osa suomalaisista on hyvin pragmaattisia ja kiinnostaa vain miten hallitus onnistuu, ei se mitä joku on tehnyt tai kirjoittanut 15 vuotta sitten.
Näin luulen minäkin. Rajan yli mentiin nyt niin, että heilahti. Häpeällistä touhua ja sairaan ihmisen kirjoituksia.
Niin. Kannattaa huomioida jatkossakin, että kaikki ajavat samoja agendoja silti, koska käskyt tulevat muualta. Vaikka vaihtuisi.
On kyllä ollut ihan epätodelliselta tuntuva sirkus.
Vierailija kirjoitti:
Oletkin äo80 omaava pershärö. Kaikki sairas ja hullu on sinusta kivaa ja normaalia.
Sä varmaan soitat pääministerille sit ja vaadit kovaan äänen eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin äo80 omaava pershärö. Kaikki sairas ja hullu on sinusta kivaa ja normaalia.
Iske vasemmistolaisterroristi todisteita pöytään! Et pysty koska niitä ei ole. Pelaat Putlerin pussiin, joten olet maanpetturi.
Vihervasemmiston itkunsekainen kipuilu on musiikkia perusporvarin korvissa. 🎼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitan viestisi poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vassarihorot taas ihan vtut kiimalimoissaan kun jossain on joku Riikka joskus kirjoittanut jotain. Hävetkää perkeleet!
Taas alapää-persu ilmoittautui puoluetoimistoon.
Tää keskustelu häviää hallitukselle eliniässä. Tommosta vaahtoamista ei jaksa katella.
jos suomen lammaskansa uskaltaisi tehdä jotain muutakun valittaa vauviksella niin jotain olisi tapahtunut jo vuosia sitten