Mitä seniorit, 45+, tyypillisesti harrastaa?
Siskoni on tulossa tähän ikään ja on selkeästi jotenkin taantuneen oloinen. Haluaisin ehdottaa hänelle jotain uutta harrastusta jos toisi häneen vähän lisää elinvoimaa.
Kommentit (70)
jr-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bingo ja neulominen, ehtoopuolellahan tuossa iässä jo ollaan.
/sarkasmia
Sinäpä sen sanoiksi puit. Johan sitä senioreita ollaan 45-v nä. Mitä nyt työura n. puolessavälissä parhaassa tapauksessa. Kovin on lyhyt matka nuoruudesta 20 -v vanhuuteen.
T Vieläkin vanhempi
Ai niin meni huomio itse asiasta.
- urheilua, itse- ja tai/penkki
- teatteri / konsertit ----- ehkä myös mutavelli festarit
- pienet tai suuremmat matkat
- kävelyä
- uintia
- golf
- halon hakkuu
- puutarha
- perhe , koirat
tai kuka mitäkin.... mitä töiltään ehtii
Skeittaan, pelaan fudista, näyttelen, soitan bändissä, käyn keikoilla, luen ja kirjoitan. M50
Mä seniori, pukeudun pillifarkkuihin ja meen festareille. Teen ihan kaikkea, mitä vain keksin, ja vielä enemmänkin, kun oikein yllytetään 😂
45-vuotiaalla on vielä yli 20 vuotta työuraa jäljellä, joten ihan rapakunnossa ei kannata olla. Siispä harrastan liikuntaa monissa muodoissaan.
Mul on vähän hassu toive. Kesällä 1986 menin Tykkimäen huvipuistoon töihin kun se avattiin. Kun jään eläkkeelle ennen kesää 2031, ois hauska mennä sinne kesäduunariksi. En siis veisi nuorten koneenkäyttäjien tai muiden nuorten paikkoja. Olis jo muita avuja. t seniori , työhaluja on
Sijoittamista, luovaa kirjoittamista, stand upia ja balettia. Aika paljon aikaa menee myös ihmissuhteisiin liittyvässä toiminnassa.
Seksiä.
Se sopii kaikille. Tai ainakin useimmille.
Sinäpä sen sanoiksi puit. Johan sitä senioreita ollaan 45-v nä. Mitä nyt työura n. puolessavälissä parhaassa tapauksessa. Kovin on lyhyt matka nuoruudesta 20 -v vanhuuteen.
T Vieläkin vanhempi