Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos miehesi haluaisi muuttaa synnyiseudulleen joka olisi tyyliin joku Ilomantsi?

Vierailija
10.07.2023 |

Niin oisko paha paikka?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin exän kotikuntaan. Vieläkin olen täällä kun asunto ei mene kaupaksi.

Vierailija
22/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ihan ehdoton vaatimus niin erohan siinä tulisi. En ole muuttamassa mihinkään noin 1000 asukkaan kylään juorukellojen puheenaiheeksi. 

Ilomantsin väkiluku on 4492.

Lapselle tiedoksi, että Ilomantsin kunnan alueella on useitakin pieniä kyliä. Eikä nyt kysytty pelkästä Ilomantsista. Se oli vain esimerkki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilomantsiin en lähtisi ikinä. Kauheinta mitä tiedän olis asua itärajalla ja vielä Ilomantsissa, hyi.

Ei siellä kaivatakkaan nirppanokkia.Hyi itelles.

Vierailija
24/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, siellä ei ole minulle töitä eikä harrastuksia tai tuttuja. Muuta keskenäsi.

Vierailija
25/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon muuttohalukkaita. Minä en muuttaisi mistään hinnasta, joten ero tulisi.

Vierailija
26/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi aikoinaan halunnut muuttaa pieneen englantilaiseen maalaiskylään mistä on kotoisin. Pieni kyläkoulu ja muutenkin pikkukylän tarjonta. Ei kiitos.

Vierailija
27/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ihan ehdoton vaatimus niin erohan siinä tulisi. En ole muuttamassa mihinkään noin 1000 asukkaan kylään juorukellojen puheenaiheeksi. 

Mitä sitten? Ap kysyi: Miten reagoisit, jos miehesi haluaisi muuttaa synnyinseuduilleen? 

Ei kaikkien miehet ole ilomantsista, vaikka ap sitä käyttikin esimerkkinä. 

Tartuin kohtaan "paikka tyyliin ilomantsi". Jos mietin mieheni synnyinseutua, se on paikka tyyliin Turku.

Vierailija
28/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tosissaan olisi niin sanoisin tervemenoa. Tasan minnekään Suomussalmelle muuta 😂 ehkä voitaisiin etäsuhdetta kokeilla.

Vierailija
29/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ap kysyi: Miten reagoisit, jos miehesi haluaisi muuttaa synnyinseuduilleen? 

Tartuin kohtaan "paikka tyyliin ilomantsi". Jos mietin mieheni synnyinseutua, se on paikka tyyliin Turku.

Siinä tapauksessa tämän ketjun kysymys ei ollut sinulle suunnattu. Olisit ehkä voinut sen itsekin päätellä, kun olisit vähän aivosolujasi käyttänyt. 

Vierailija
30/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.... Mieheni synnyinseutu ei ole tyyliin Ilomatsi, vaan tyyliin keskellä ei mitään kanadalaisessa erämaassa. Voitte ehkä päätellä, miten reagoisin, jos tuo sinne kaipailisi takaisin. 

Vierailija
31/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou nou nou, kyllä joku raja olla pitää eikä se ole itäraja.

Vierailija
33/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuttaa. Kyseessä olisi II. Ainut vain, että olisiko siellä minulle mielekästä työtä? Työtä olisi, mutta....

Ehdottomasti muuten muuttaisin.

Vierailija
34/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin varmaan 112, koska jonkin akuutti aivovaurio olisi päällä, jos mies sellaista haluaisi. Olemme kotoisin samalta kylältä ja kummallakaan ei ole minkäänlaista halua palata sinne enää koskaan. 

Vierailija
35/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa tämän ketjun kysymys ei ollut sinulle suunnattu. Olisit ehkä voinut sen itsekin päätellä, kun olisit vähän aivosolujasi käyttänyt. 

Kylläpäs oli, siinä oli jos, mikä mahdollistaa kuvittelun.

Vierailija
36/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuttaisin, mutta ei mulla ole miestä. Muutin jo ihan itsekseni pikkukylään, koska stadi ei oo hyvinvoivan ihmisen paikka.

Vierailija
37/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähibaari ainakin ois kivempi kuin nykyinen :

https://visitilomantsi.fi/p/50/hermannin-viinitorni

Toi on huippumesta!

Vierailija
38/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siis harkinnassa muutto Orivedelle. Harkitsisin puoli sekuntia ja toteaisin, että ei missään tapauksessa. 

Vierailija
39/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa muuttaa takaisin lapsuudenpaikkaansa, se ei voi olla huono paikka. Luulen, että lähtisin mukaan.

Vierailija
40/165 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mun mies on monen polven helsinkiläinen. Itse olen skutsista kotoisin enkä kuuna päivänä muuttaisi takaisin.