Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos miehesi haluaisi muuttaa synnyiseudulleen joka olisi tyyliin joku Ilomantsi?

Vierailija
10.07.2023 |

Niin oisko paha paikka?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avoin asialle jos se muun elämän kanssa sopisi yhteen. Työ- ym kuviot.

En ole ennakkoluuloinen ja olen asunut vuoden Svalbardissa eli Huippuvuorilla.  Oli vuoden pesti hotellissa joskus nuorena. Se oli seikkailu!

Ilomantsi on ihmeen kaunista seutua, olen  Pohjois-Karjalassa ajellut matkailuautolla.  Rakastan luontoa ja seikkailuita, en pelkää epämukavuutta enkä kaipaa ihmispaljoutta enkä kapakoita.  Selaisissa paikoissa sielu lepää ja mieli rauhoittuu..

Kun on samanmielinen kaveri joka ei kitise eikä valita se on todella hienoa. Ja varmasti jos minulla  mies olisi niin hän olisikin juuri sellainen. Tuskin muuten haluaisi muuttaa Ilomantsiin pois kaupungin ruuhkista ja metelistä.

Vierailija
162/165 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoisin niin että muuttaa sitten itsekseen.

Vaimolla on vähän vastaavia unelmia ja puheita, että muuttaa maalle kun lapset on saatu pesästä. Itse en ole muuttamassa ja olen kyllä sanonut kantani ääneen tarpeeksi selvästi.

Selviää sitten aikanasn miten käy. Ero aika todennäköinen, koska kaupunki-maaseutu ramppaus tuskin kumpaankaan suuntaan maistuu pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän muuttaa :) Ei tule ikävä.

Vierailija
164/165 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha pattitilannehan siitä tulisi. Olen kasvanut maalla ja sitä laatua on kiintiö täynnä loppuiäksi - minua sinne ei saa asumaan mistään hinnasta.

Toista en toki voi pakottaa kaupungissa pysymään.

Vierailija
165/165 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä Lappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi