Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄRKYTTÄVÄ SKANDAALI: IL:n selvitys: Riikka PURRA harkitsi J O U K K O A M P U M I S T A Halla-ahon blogissa, ei kiistä asiaa

N16
10.07.2023 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd3c81c1-933e-4ea2-871d-b35f5a10c…

Siis oikeasti. Jo aiemmin blogissaan Halla-aho on toivonut monille naispolitikoille (jotka mainitsi nimeltä), että toivottavasti ne raisk. jotta aatteet muuttuisi hänen suuntaansa.

Purra menee vielä pidemmälle ja puhuu ampumisen suunnittelmisesta eikä kiistä olleensa kyseinen kirjoittaja.

Mitä olette mieltä? Miten tälläinen henkilö voi olla tälläisessä asemassa ministerinä? Pian Suomi on Persona Non Grata valtio tasolla jokaisen länsimaan kanssa.

Terv. N16, huolestunut nuori Kokoomus aktiivi

Kommentit (1245)

Vierailija
141/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette minun kirjoitti:

Kokeilkaapa minua jos uskallatte. Minä kerron totuuden ja vain totuuden. Enkä kumarra yhtään ihmistä enkä ketään enkeliä. Kumarran vain Jumalaa.

Minä olen Ritari. Minä en armahda ketään. Jumala armahtaa. Minä en tunne sääliä. Jumala tuntee. Minä teen vain työni, ja minä teen työni hyvin.

Minun rakkaani on Kuolema. Kaunis nainen, mutta eläville niin.. Haluatteko tavata Hänet?

Tämä kuulostaa kyllä niin persulta kuin olla voi 😄

Uhkailua ja suuruudenhulluutta.

Vierailija
142/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että 90% PS äänestäjistä ei tajunnut minkä hirviön päästivät häkistä ulos.

Soini tästä varoitteli ja "vihervasemmisto", mutta eipä ketään kiinnostanut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan kuvottaa, miten kamalia ihmisiä meillä on hallituksessa. Tuntuu, että tavoitteena on vain tuhota Suomi. Kansalaiset on toistensa kiinni kurkussa, ja maailmalla nähdään miten rasistisia paskoja niin monet suomalaiset on, kun tällainen hallitus on ollut edes mahdollinen. Hyi stna.

Ei mitään kamalaa. Purra on normaali ihminen ja yrittää edes hieman hillitä haitallista kehitystä Suomessa. Ennemminkin kuvottaa ihmiset, jotka eivät muka näe ongelmia, ja yrittävät kaikin keinoin sallia maamme rapauttamisen Ruotsin tielle.

On ongelmia, mutta väkivallalla hekumointi ja avoin rasismi ei ole mitään ratkaisuja. Purra ei ole normaali vaan mieleltään sairas, jos on kirjoitusten takana.

Vierailija
144/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ketju ei poistu, pyydän KRP:tä puuttumaan asiaan, koska kyseessä on selvästi Venäjän hybrivaikuttaminen Suomen demokraattisesti valittua hallitusta vastaan. Palstan ylläpitäjät tulevat olemaan tästä myös tuomiolla jonain päivänä, jos touhu jatkuu. Kehotan KRP:tä etsimään modejen nimet, ja heidän mahdolliset kytkökset Venäjään ja äärivasemmistoon, kuin myös sen lehden toimittajien kytkökset Venäjään, Kiinaan ja äärivasemmistoon, jotka tehtailevat näitä demokraattisesti valittua hallitusta kohtaan tehtyjä mustamaalauskampanjoita.

Persu on nyt hyvin hyvin vihainen.

Nas setä on nyt hyvin, hyvin vihainen.

Vierailija
145/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purralla ei ole mitään tekemistä näiden kirjoituksien kanssa. Vaalit hävinneiden puolueiden toimijoiden katkerat itkut jatkuvat.

On jo todistettu täysin samaksi henkilöksi. 

Miten muka?

Vierailija
146/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purralla ei ole mitään tekemistä näiden kirjoituksien kanssa. Vaalit hävinneiden puolueiden toimijoiden katkerat itkut jatkuvat.

Jonkun vasemmistolaisen hourivat spekuloinnit hybriksessä eivät ole minkäänlaisia konkreettisia todisteita. Ole hyvä ja esitä todisteet väitteillesi. Toistaiseksi sellaisia ei ole esitetty. 

1. Sama etunimi ja ikä

2. Sama lukio

3. Samat opiskelukaverit

4. Sama yliopisto

5. Sama opinnäytetyön aihe

6. Samat matkakohteet ja -ajat

7. Sama puoluekanta ja äänestyshistoria

8. Samat harrastukset

9. Samat asuinpaikat ja -alueet

Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi koulukiusattu teini, mutta siis 31-vuotias akateemisesti koulutettu nainen. En voi ymmärtää kuinka tyhmä voi olla, että noin kirjoittaa.

Vierailija
147/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ketju ei poistu, pyydän KRP:tä puuttumaan asiaan, koska kyseessä on selvästi Venäjän hybrivaikuttaminen Suomen demokraattisesti valittua hallitusta vastaan. Palstan ylläpitäjät tulevat olemaan tästä myös tuomiolla jonain päivänä, jos touhu jatkuu. Kehotan KRP:tä etsimään modejen nimet, ja heidän mahdolliset kytkökset Venäjään ja äärivasemmistoon, kuin myös sen lehden toimittajien kytkökset Venäjään, Kiinaan ja äärivasemmistoon, jotka tehtailevat näitä demokraattisesti valittua hallitusta kohtaan tehtyjä mustamaalauskampanjoita.

Persu on nyt hyvin hyvin vihainen.

Nas setä on nyt hyvin, hyvin vihainen.

Persuhallituksen tunnussävel:

Vierailija
148/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puolusta Riikkaa, mutta moniko on netissä joskus kirjoittanut ärsyyntyneenä jotakin joka jälkeenpäin hävettää tai mielipide on muuttunut?

Minä olen ainakin.

Jos joku ei ole, en luota häneen. Kyllä kaikki päästelee välillä hölmöyksiä elämänsä aikana.

Vierailija
149/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nämäkin paljastukset "säästetty" neljän vuoden päähän, jos persut olisi jääneet oppositioon?

Vierailija
150/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun vasemmistolaisen hourivat spekuloinnit hybriksessä eivät ole minkäänlaisia konkreettisia todisteita. Ole hyvä ja esitä todisteet väitteillesi. Toistaiseksi sellaisia ei ole esitetty. 

1. Sama etunimi ja ikä

2. Sama lukio

3. Samat opiskelukaverit

4. Sama yliopisto

5. Sama opinnäytetyön aihe

6. Samat matkakohteet ja -ajat

7. Sama puoluekanta ja äänestyshistoria

8. Samat harrastukset

9. Samat asuinpaikat ja -alueet

Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi koulukiusattu teini, mutta siis 31-vuotias akateemisesti koulutettu nainen. En voi ymmärtää kuinka tyhmä voi olla, että noin kirjoittaa.

Ei kukaan "normaali" ihminen voikaan käsittää PS puolueen jäsenten ajatusmaailmaa. Se on suoraan 30 luvulta. Onneksi meitä normaalejakin on...

Vierailija
151/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeusministeri kiristää Suomalaista mediaa: Määrärahoja kiristetään, ohjelmat ja artikkelit eivät ole toivotunlaisia!!!! Mitä helvettiä tässä maassa tapahtuu?! Tämähän alkaa olla kuin Saksassa toisen maailmansodan alla!!!

Siihenhän perseilijät pyrkiikin.

Vierailija
152/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että 90% PS äänestäjistä ei tajunnut minkä hirviön päästivät häkistä ulos.

Soini tästä varoitteli ja "vihervasemmisto", mutta eipä ketään kiinnostanut....

Itse olen tyytyväinen Purraan. Ei kiinnosta, mitä kirjoitti 15 vuotta sitten, eikä ylipäätään kenenkään keskustelupalstakirjoittelut. Suoltakoon ihan mitä lystää.

Mutta edellisen PM:n pari ylimääräistä aamupalapatonkia keittää yli niinkö?

Vierailija
153/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puolusta Riikkaa, mutta moniko on netissä joskus kirjoittanut ärsyyntyneenä jotakin joka jälkeenpäin hävettää tai mielipide on muuttunut?

Minä olen ainakin.

Oletko vihapostaustesi kannatuksen vuoksi nyt kenties sisäministeri? Jos olet niin eroa! Jos olet tavallinen netissä vailla agendaa ja poliittisia päämääriä mökyävä tavallinen hakkarainen, niin häpeäminen riittää.

Vierailija
154/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka nuo on kirjoittanut, mutta onhan nuo sairaita ajatuksia. Se avoin rasismi ja sairaat väkivaltafantasiat.

Persut vetoavat aina asialliseen maa h muuh kritiik kiin (ja se on omastakin mielestäni eri asia), mutta nuo viestit ovat vaan yksiselitteisesti sairaita.

Niin sanottu asiallinen mm-kritiikki on täyttä tuubaa sekin. Pähkinänkuoressa kieltäydytään auttamasta ihmisiä, koska heidän ryhmänsä on yliedustettuna rikostilastoissa. Mihin tahansa muuhun kontekstiin sovellettuna tämä olisi kaikille ilmiselvästi typeryyttä/moraalittomuutta.

Jos esim. näkee kaupungilla miehen saavan sairaskohtauksen, on tietysti tilastollinen FAKTA että kyseessä on monikymmenkertaisesti todennäköisemmin raískaaja kuin jos kyseessä olisi nainen. Mutta jättäisikö kukaan täysjärkinen ihminen auttamatta sillä perusteella, että voi tulla auttaneeksi raískaajaa? Saati että syyllistäisi heitä, jotka päättävät auttaa siitä jos tyyppi joskus tulee tekemään rikoksia?

Vierailija
155/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei tässä nähdä sitä, miten kokoomus hyväksyy kaiken(persuministerien touhut). Petteriä ei kiusaa yhtään se, että ministerinä on Rydman. Sama nyt Purra-epäilyissä, Petu ei edes yritä selvittää asioita. Ihme puolue tuo kokoomus kyllä.

Olen kyllä hyvin järkyttynyt tästä. Vähän erilaiseksi puolueeksi kuvittelin, ja tunnen oloni suorastaan likaiseksi, kun olen tajunnut mihin olen ääneni antanut.

Vierailija
156/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan kuvottaa, miten kamalia ihmisiä meillä on hallituksessa. Tuntuu, että tavoitteena on vain tuhota Suomi. Kansalaiset on toistensa kiinni kurkussa, ja maailmalla nähdään miten rasistisia paskoja niin monet suomalaiset on, kun tällainen hallitus on ollut edes mahdollinen. Hyi stna.

Ei mitään kamalaa. Purra on normaali ihminen ja yrittää edes hieman hillitä haitallista kehitystä Suomessa. Ennemminkin kuvottaa ihmiset, jotka eivät muka näe ongelmia, ja yrittävät kaikin keinoin sallia maamme rapauttamisen Ruotsin tielle.

On ongelmia, mutta väkivallalla hekumointi ja avoin rasismi ei ole mitään ratkaisuja. Purra ei ole normaali vaan mieleltään sairas, jos on kirjoitusten takana.

Ei, vaan sinä olet mielisairas hullu, joka väitätt että mies voi synnyttää, ja että on olemassa tuhansia sukupuolia yms roskaa. Sinä taidat olla pedofiili!

Taidat olla yhtä sekaisin kuin riikkuli.

Vierailija
157/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki tiedä sisimmässään, että osa noista kirjoituksista on täysin sairaita. On ne kirjoittanut sitten kuka tahansa.

Vierailija
158/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistaa ketju tai tämä tulee menemään korkeimman oikeuden käsiteltäväksi Suomen hallitusta kohtaan kohdistuvana Venäjän hybridivaikuttamisena.

Oikeusministerikin jo tullut paikalle puolustamaan omiaan.

Einsteinia lainaten: kaksi asiaa ovat äärettömiä,universumi ja palstalaisten tyhmyys. Tosin en ole varma tuosta ensimmäisestä.

Vierailija
159/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun seuraa vasemmistopiirien somekeskusteluja niin alkaa karista usko ihmiskuntaan. Ennen edes jonkin sortin älykköinäkin pitämäni vasuriaktiivit/äänitorvet tekeytyvät taktisesti muka-tyhmiksi - siis ihan totaaliretardeiksi - ilman mitään vastuuntuntoa siitä, että heitä uskoo sadat seuraajat(lampaat).

Kai sitä vasuri sitten tekee aatteen ja hyvän asian nimissä vaikka sitä että talloo totuudellisuuden ja rehellisyyden päälle oikein runnomalla, lopputulema tärkein, keinoilla ei mitään väliä.

Olen nyt kyllä pettynyt moniin ja tullut varmaksi siitä ettei koko vasemmistoliikkeestä löydy enää normaalijärkisiä ja rehellisiä ihmisiä juuri lainkaan järkeviä puhumaan. Uskomatonta uustaistolaisuutta.

Lisätään Riikkulin puolustajien timanttisten argumenttien listaan:

- Vasemmistolaiset on ihan tyhmiä yhyy

Niin ovat. Epärehellisiä, älyllisesti epärehellisiä, valehtelijoita, vääristelijöitä, sumuttajia jne. Asialle ei oikein taida mitään voida, muistissa on vielä ajat kun kovasti ihailitte Maota ja Castroa.

Ok persu. Entä mikä on faktoihin perustuva, looginen ja perusteltu puolustusargumenttisi Riikan sekoiluun? Vinkki: whataboutismi ei ole edelleenkään sellainen.

Jokainen ihminen heittää jotain tuollaista tyhmää jossain kiihkeässä tilanteessa. Ei siinä ollut todellista aietta takana, kevyt heitto kovilla sanoilla. Uskon, että jopa palstan wokeltajatkin tämän ihan oikeasti hahmottavat, kunhan tuo pieni olematon heitto/aivopieru nyt palveleekin heidän järjestäytynyttä hallituksenkaato-projektiansa. Ei siitä voi siis vasuri päästää irti vaan sitä käyttäen pitää lypsää jokaisen hyväuskoisemman lampaan luottamus persuihin.

Eihän Riikka mitään itse tilanteessa heittänyt. Kyse on siitä, mitä hän kirjoitti nettiin jälkikäteen, kun hän ei enää ollut missään kiihkeässä tilanteessa.

No mut kun mulla meni se hiustenvärjäys arjalaiseksi pilalle niin kyllä mä saan fantasioida lasten mut haa mi sella.

T. Riikka

Vierailija
160/1245 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin.

Myönnän haukkuneeni av:lla jotain tyhmäksi, mutta en sentään suunnitelleeni juokkomurhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän