Liisa Tavi on kuollut.
Laulaja lauluntekijä Liisa Tavi on kuollut 67 vuotiaana.
Kommentit (66)
Oli suosittu, kaunisääninen laulaja, pidetty yli puoluerajojen. Turha politiikkaa on tähän yrittää sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Tosi suosittu varmaan kommari boomereille.
Kuuluu yleissivistyksen vaikka ei poliittisesti olisikaan vasemmalla
Jäähyväiset aseille on Liisa Tavin tunnetuin laulu.
Jekku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntea joku Tavi yleissivistykseen. Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Kollaa kestää -yhtyeen toki alunperin!
Jäähyväiset aseille oli Kollaa kestää yhtyeen kappale alunperin ja Liisa Tavi teki suuren yleisön balladi version.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tukuttaminen?
Hyväksikäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Tää agit prop-kommari sai taiteilijaeläkkeen jo 52 vuotiaana. Oikeat musiikiin taitajat saa sen vasta kuolinvuoteella.
Huomasin saman miten on mahdollista. Hän on kertonut kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstään mutta silloin saadaan sairaseläke ei taiteilijaeläke.
Toisaalta , saihan Virpi Miettinen puolikkaan taitelijaeläkkeen
Vierailija kirjoitti:
Hoilotti määkivällä äänellä vassaripropagandaa jo 80-luvulla.
Äläpä ole epätarkka. Jo 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoonan tekstiin tehty "Lasta ei saa tukuttaa" oli jonkinlainen listahittikin aikoinaan. Se on selvästi sellainen biisi, josta ei nykyään (eikä ehkä koskaan muulloinkaan), voisi tulla hittiä.
Olen sitä mieltä, että on tyhmää taivastella "kuka tää on" näissä ketjuissa. Mutta pakko kuitenkin myöntää, että nyt on sellainen suuruus, josta en ole koskaan ennen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Jekku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Behm on ollut puheenaiheena, kun siltä ukko kuoli tai jotain. Minä en tiedä sen naamaa, mutta teininä tuli kuunneltua jokunen Liisan Tavin biisi, koska hän oli usein televisiossa ja myös radiossa soi hänen musiikkinsa.
Minusta kuuluu yleissivistykseen tietää Liisa Tavi, mutta Behm ja kaikki nämä lässynlässyt muut naislaulajat eivät. Sitä, rakkaat lapset, kutsutaan sukupolvien väliseksi kuiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Tavi oli jotain niin hirveetä tätishittiä että tän ei tarttis olla edes uutinen.
Tädit pitävät maan kasassa sillä välin kun nuoremmat vetävät kaikenlaisia aineita, niin kuin nyt tuolla Ruissalossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jekku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Behm on ollut puheenaiheena, kun siltä ukko kuoli tai jotain. Minä en tiedä sen naamaa, mutta teininä tuli kuunneltua jokunen Liisan Tavin biisi, koska hän oli usein televisiossa ja myös radiossa soi hänen musiikkinsa.
Minusta kuuluu yleissivistykseen tietää Liisa Tavi, mutta Behm ja kaikki nämä lässynlässyt muut naislaulajat eivät. Sitä, rakkaat lapset, kutsutaan sukupolvien väliseksi kuiluksi.
Liisa Tavi kuuluu yleissivistyksen 60+ ikäisten nuoruusvuosiinsa juuttuneiden keskuudessa. Rita Behm taasen aikaansa seuraavien minkä tahansa ikäisten keskuudessa. Se on toki ymmärrettävää, jos omissa maailmoissaan elävä muistisairas ei hänestä ole kuullut. Siinä tilassa kun ei uutisointia enää pysty seuraamaan. Ja ei, en ole Behmin rakas mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän olla suomalainen ku klikkasin tota videota.
Tie on auki Eurooppaan ja muuhun maailmaan. Ole hyvä ja mene, kukaan ei sinua täällä jää kaipaamaan.
Toivottavasti sai elämältä paljon.
Kepeitä multia
https://www.lily.fi/blogit/parempaa-elamaa/