Poliitikkojen työhistoriat pitää julkaista
Jokaisen kansanedustajan työhistorian pitäisi olla julkista tietoa. Me olemme veronmaksajina heidän pomojaan, ja meille kuuluu siis oikeus nähdä heidän CV:t. Näin selviää yhteydet eri yrityksiin, mutta myös se, onko heillä oikeista töistä mitään kokemusta. Samoin kaikki heidän nostamansa tuet koko elämän ajalta pitäisi olla julkista tietoa.
Kommentit (9)
Mikä on romanien kansallislippu?
Sirppi ja vasara ilman työkaluja.
Poliitikko voi itse kertoa mitä haluaa eduskunnan sivulla ja kotisivuillaan. Junnilan tapauksesta taas nähtiin, ettei kukaan tietoja tarkasta.
Eikö siitä juuri itketty, kun nostettiin esiin sannan kaupankassatyöt?
Vierailija kirjoitti:
Poliitikko voi itse kertoa mitä haluaa eduskunnan sivulla ja kotisivuillaan. Junnilan tapauksesta taas nähtiin, ettei kukaan tietoja tarkasta.
Kerrotko mitä niissä sinun mielestäsi oli väärin, lähteineen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolta kysyit, mutta kai tämä avaa asiaa
https://yle.fi/a/74-20039152
Ihmetytti, kun vrt. mitä itse oli listannut:
*Junnila ei ole opiskellut yliopistossa, ei ole suorittanut edes avoimen yo:n kursseja
*Yritys lienee "yritys", sellaisesta ei löydy todisteita mistään, ei Suomesta ei Puolasta
Ja vielä tämäkin "Ministeri Junnila ei halunnut vastata Ylen kysymyksiin" viittaa siihen ettei ole CVssä kertonut totuutta ollenkaan?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolta kysyit, mutta kai tämä avaa asiaa
https://yle.fi/a/74-20039152Ihmetytti, kun vrt. mitä itse oli listannut:
*Junnila ei ole opiskellut yliopistossa, ei ole suorittanut edes avoimen yo:n kursseja
*Yritys lienee "yritys", sellaisesta ei löydy todisteita mistään, ei Suomesta ei Puolasta
Ja vielä tämäkin "Ministeri Junnila ei halunnut vastata Ylen kysymyksiin" viittaa siihen ettei ole CVssä kertonut totuutta ollenkaan?-eri
*vaikuttaa antaneen* Ei todisteita suuntaan tai toiseen
Junnila sanoo: Opiskelin ammattikorkeakoulussa taloushallinnon tietojärjestelmiä ja työn ohella valtio-oppia yliopistossa.”
eli
*Todellisuudessa hän on ollut vuosia sitten kirjoilla avoimessa yliopistossa* Eli aivan totta.
Haluaisitko sinä vastailla ääliötoimittajille yhtään mitään sen jälkeen, kun nämä keksivät järjettömiä salaliittoja päällesi pukemasta pesukarhukravatista?
Ei mitään "halutessaan", vaan ihan suoraan kaikki tiedot listattava valtion nettisivuille
Tottakai.