Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliitikkojen työhistoriat pitää julkaista

Vierailija
10.07.2023 |

Jokaisen kansanedustajan työhistorian pitäisi olla julkista tietoa. Me olemme veronmaksajina heidän pomojaan, ja meille kuuluu siis oikeus nähdä heidän CV:t. Näin selviää yhteydet eri yrityksiin, mutta myös se, onko heillä oikeista töistä mitään kokemusta. Samoin kaikki heidän nostamansa tuet koko elämän ajalta pitäisi olla julkista tietoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
2/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-2022 Broileri

2022-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on romanien kansallislippu?

Sirppi ja vasara ilman työkaluja.

Vierailija
4/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko voi itse kertoa mitä haluaa eduskunnan sivulla ja kotisivuillaan. Junnilan tapauksesta taas nähtiin, ettei kukaan tietoja tarkasta.

Vierailija
5/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä juuri itketty, kun nostettiin esiin sannan kaupankassatyöt?

Vierailija
6/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikko voi itse kertoa mitä haluaa eduskunnan sivulla ja kotisivuillaan. Junnilan tapauksesta taas nähtiin, ettei kukaan tietoja tarkasta.

Kerrotko mitä niissä sinun mielestäsi oli väärin, lähteineen, kiitos.

Vierailija
7/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyit, mutta kai tämä avaa asiaa

https://yle.fi/a/74-20039152

Ihmetytti, kun vrt. mitä itse oli listannut:

*Junnila ei ole opiskellut yliopistossa, ei ole suorittanut edes avoimen yo:n kursseja

*Yritys lienee "yritys", sellaisesta ei löydy todisteita mistään, ei Suomesta ei Puolasta

Ja vielä tämäkin "Ministeri Junnila ei halunnut vastata Ylen kysymyksiin" viittaa siihen ettei ole CVssä kertonut totuutta ollenkaan?

-eri

Vierailija
8/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyit, mutta kai tämä avaa asiaa

https://yle.fi/a/74-20039152

Ihmetytti, kun vrt. mitä itse oli listannut:

*Junnila ei ole opiskellut yliopistossa, ei ole suorittanut edes avoimen yo:n kursseja

*Yritys lienee "yritys", sellaisesta ei löydy todisteita mistään, ei Suomesta ei Puolasta

Ja vielä tämäkin "Ministeri Junnila ei halunnut vastata Ylen kysymyksiin" viittaa siihen ettei ole CVssä kertonut totuutta ollenkaan?

-eri

*vaikuttaa antaneen*  Ei todisteita suuntaan tai toiseen

Junnila sanoo: Opiskelin ammattikorkeakoulussa taloushallinnon tietojärjestelmiä ja työn ohella valtio-oppia yliopistossa.”

eli

*Todellisuudessa hän on ollut vuosia sitten kirjoilla avoimessa yliopistossa* Eli aivan totta.

Haluaisitko sinä vastailla ääliötoimittajille yhtään mitään sen jälkeen, kun nämä keksivät järjettömiä salaliittoja päällesi pukemasta pesukarhukravatista?

Vierailija
9/9 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "halutessaan", vaan ihan suoraan kaikki tiedot listattava valtion nettisivuille