Kuinka yllättynyt Petteri on tällä kertaa?
Eikö Supo tai mikään muu taho brieffaa pääministeriä (ja muita ministereitä) millaisessa porukassa hallitusta rakennetaan? Vai eikö Petteri välittänyt kun avautui mahdollisuus päästä kurjistamaan duunarin elämää?
https://pbs.twimg.com/media/F0qC-EIWYAIMx9c?format=jpg&name=large
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoiaa ompa taas kohu.
"Ompa" 🤣🤣🤣🤣🤣
Ei orpopoika ja Riitu pääse ikinä töihin näiltä sotkuilta... Kyllähän kansa vaatii että nämä on juurtajaksain selvitettävä, ennenkuin alkavat kansaisten työntekijöinä jotakin puuhaamaan.... Kireitä siimoja persujen kesälomille. 😁
Vierailija kirjoitti:
Riikan tekstit tulivat lehdistössä julki helmikuussa. Miksi Petteri valitsi juuri Riikan poppoon hallitukseen?
Petterillä on niin kova hinku saada EK:n määräämät työelämän uudistukset ja sosiaalietuuksien leikkaukset läpi, että tarkoitus pyhittää keinot. Demarien kanssa ei olisi onnistunut.
Vielä kesällä 2017 sama PS oli arvoiltaan kokoomukselle niin erilainen, ettei hallitusyhteistyötä kuulemma voinut ajatela. PS ei siitä ole muuttunut miksikään.
Miettikää jos Perussuomalaiset olisivat saaneet parikymmentätuhatta ääntä enemmän eduskuntavaaleissa ja Riikka Purra olisi pääministerimme. 😳
Taitaa Halla-Aho joutua luopumaan presidenttihaaveistaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi linkin teksti on? Hirveä kirjoitus. Miten liittyy Riikkaan?
Lienee sen kirjoittaja, mutta ei uskalla myöntää. Eikä suoraan kieltääkään, jottei tarvitsisi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Petteri selittää tämän?
Olen yllättynyt. Ministerit valitsevat jokainen puolue itse, ei se mulle mitenkään kuulu.
Hallitus on toimintakykyinen.Terkuin, Petteri
Kuule Petteri asia on niin, että viimeinen vastuu on puheenjohtajalla kenet hyväksytään rehtinä, kuuliaisena ym. hallitukseen. Turhaan muuta päliset. Tietysti joka puolueen johtajan on tarkkaan tutkittava kenet kelpuuttaa.
Tämäkin asia tuli nyt minulle täytenä yllätyksenä.
T. Petteri
Vierailija kirjoitti:
Demarit ja muu vasemmisto olleet varmaan tietoisia näistä Riikan kirjoitteluista. Siksi eivät voineet mennä hallitukseen. Silloin ihmettelin vähän näitä sinimustapuheita, mutta enpä ihmettele enää. Harmittaa tietysti etteivät toimittajat uskaltaneet tuoda kansan tietoisuuteen näitä juttuja hanakammin ennen vaaleja, varmaankin maalituksen pelossa.
Höpöhöpö, jos olisivat tienneet olisivat tuoneet ne ilmi vaalitaistelussa.
Tätä vauvapalstaa yllättävän moni taho seuraa. Emme ole ainoita.. Täältä kuulevat kansan mielipiteet ja vinkit koko suomesta.. Hyvä näin.
Onko persuissa ketään, jolta ei löydy kasaa
(Muualta tulleiden) luurankoja kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Opetteles kirjoittamaan mestarin sukunimi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit ja muu vasemmisto olleet varmaan tietoisia näistä Riikan kirjoitteluista. Siksi eivät voineet mennä hallitukseen. Silloin ihmettelin vähän näitä sinimustapuheita, mutta enpä ihmettele enää. Harmittaa tietysti etteivät toimittajat uskaltaneet tuoda kansan tietoisuuteen näitä juttuja hanakammin ennen vaaleja, varmaankin maalituksen pelossa.
Olisi ollut liian spekulatiivista tuoda esiin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos Perussuomalaiset olisivat saaneet parikymmentätuhatta ääntä enemmän eduskuntavaaleissa ja Riikka Purra olisi pääministerimme. 😳
Persut eivät koskaan voi muodostaa hallitusta jos äänisaalis on alle 49%, koska ei mikään muu puolue tule mukaan. Korkeintaan tämä omituinen jumalaa palvova oikeistopuolue kd jolle käy kaikki, kunhan heikompia ja köyhiä sorretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin menetellen koko kansan edessä tulee selväksimätäpaiseet paremmin, muutoin ne olisi vähän pimennossa.. Hyvin hyvästi taktikoitu. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mestari??? On kyllä kaukana siitä.
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Petteri selittää tämän?
Olen yllättynyt. Ministerit valitsevat jokainen puolue itse, ei se mulle mitenkään kuulu.
Hallitus on toimintakykyinen.Terkuin, Petteri
"Hallitusta liimaa yhteen kriisitietoisuus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri yllättyy syksylläkin, kun hallitus hajoaa. Istuu sitten Aurajoessa taas ja miettii että voihan vi##u.
Ei kestä syksyyn asti :D
Voisiko RKP vain lähteä lätkimään tästä hallituksesta? Pääsevät kuitenkin seuraavaankin hallitukseen jos haluavat, eli ei ole edes hillotolpat vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Virhe. Hullu-Aho siis.
-sama
https://twitter.com/TapioKuusitapio/status/1678300951113789440?t=OPMRJ-…