Mies, välitätkö naisen nautinnosta?
Onko asia sinulle tärkeä vai täysin yhdentekevää?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksen oletuksena on, sitäpaitsi, että miehen kuuluu jokatapauksessa saada orgasminsa, oli nainen sitten yhdenillan "pano" tai minkälainen seksipeto hyvänsä. naisen tyydytys on ehdollistettu.
Harvoin enää onneksi, saa lukea moista tekstiä.
Eikö seksissä oletuksena ole saada orgasmi?
Yhdenillanpanojen orkut on mulle aivan yhdentekevä asia. Silloin joutuu pitämään huolta omastaan. Mun mielestä yhdenillanpano on vähän kun huorissa käynti. Siinä ei vaan vaihdeta valuuttaa. Oikeassa suhteessa ollessa huolehditaan molemmista. Niin kuin moni tuntuukin tekevän.
Vai niin, että ei tarvitse yhdenillan nainen tyydytystä ja lisäksi vertaat huoraan! Oisko reilua sanoa tämä daamille ennenkuin menette sänkyyn, tosin silloin vois jäädä pano saamatta.
On miehet härskejä. En melkein usko lukemaani.
Älä taas ala yleistämään mun mielipidettäni kaikkien miesten mielipiteiksi. Mä ajattelen jostain baaripanosta just niin kuin kirjoitin. Sä saat olla siitä erimieltä ihan vapaasti ja tarjota miehelle mitä itse haluat.
En ole verrannut ketään huoraksi vaan yhdenillanjuttu vähän niin kuin huorissa käymiseksi. Sinne mennään hakemaan kai omaa tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksen oletuksena on, sitäpaitsi, että miehen kuuluu jokatapauksessa saada orgasminsa, oli nainen sitten yhdenillan "pano" tai minkälainen seksipeto hyvänsä. naisen tyydytys on ehdollistettu.
Harvoin enää onneksi, saa lukea moista tekstiä.
Eikö seksissä oletuksena ole saada orgasmi?
Yhdenillanpanojen orkut on mulle aivan yhdentekevä asia. Silloin joutuu pitämään huolta omastaan. Mun mielestä yhdenillanpano on vähän kun huorissa käynti. Siinä ei vaan vaihdeta valuuttaa. Oikeassa suhteessa ollessa huolehditaan molemmista. Niin kuin moni tuntuukin tekevän.
Vai niin, että ei tarvitse yhdenillan nainen tyydytystä ja lisäksi vertaat huoraan! Oisko reilua sanoa tämä daamille ennenkuin menette sänkyyn, tosin silloin vois jäädä pano saamatta.
On miehet härskejä. En melkein usko lukemaani.
Tuo mies voi olla, mutta tarvitseeko synnit aina sälyttää koko sukupuolen ylle?
Ei tarvitse enkä niin teekkään. Mutta ne jotka ovat äänestäneet "yhdentekevää" ja tuo yksi ääliö, ovat miehiä, se ei muutu miksikään. Mutta ei onneksi sentään kaikki ole tuollaisia, vaan ihan kunnon miehiä, suurin osa.
Mutta kun tuollaista lukee, ei ihan samettisia sanoja voi kirjoittaa.
Olisi ollut helppo kirjoittaa, että "on siinä härski mies, en melkein usko lukemaani", jos se kerran on se mitä halusit sanoa.
Vai niin, pitäskö mun myt pyytää anteeksi? Siis yli 30 % miehistä oli samaa mieltä, että yhdentekevää. Minä oikeudenmukaisena ihmisenä sentään kirjoitin, että suurinosa mihistä on kunnollisia ja rehtejä. Eikö se riitä. Ja minulla on ihan omakohtaista kokemusta tuollaisista, ikävä kyllä.
Kerrotko hiukan lisää kokemuksistasi. Jospa se saisi meidät jotenkin ymmärtämään ton inhosi miehiä kohtaan?
"Älä taas ala yleistämään mun mielipidettäni kaikkien miesten mielipiteiksi"
En niin ole tehnytkään, sanoinhan että suurin osa miehistä ovat rehtejä ja kunnollisia. Kaltaisiasi ällötyksiä, jotka eivät voi someensa heiluttaa toisen nautinnoksi, on vähemmistö.
Enkä myöskää ole mikään "taas".
Vierailija kirjoitti:
En niin ole tehnytkään, sanoinhan että suurin osa miehistä ovat rehtejä ja kunnollisia. Kaltaisiasi ällötyksiä, jotka eivät voi someensa heiluttaa toisen nautinnoksi, on vähemmistö.
"On miehet härskejä. En melkein usko lukemaani."
Ei mulla nyt muuta. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On miehet härskejä. En melkein usko lukemaani."
Ei mulla nyt muuta. Jatkakaa.
Mitäs sukupuolta nuo ovat , jos ei miehiä? Siis nuo jotka ovat tuota mieltä naisista. Turha saivarrella. Ei mullakaan muuta.
Tottakai. Jos ja kun se jää tuolla nysällä saavuttamatta, jatketaan toisella tavoin ilman kiirettä.
m49
Tapasin viime bileissä Wildclubilla miehen joka on erikoistunut naisten nautintoihin. Hän hieroi minua joka puolelta ja sain kokea elämäni ekan squirtin. Ihana kokemus. Hän ottaa myös vastaan privaatisti iltojen ulkopuolella kartanolla. Voin suositella.
Näin miehenä koen, että henkisen tyydytyksen saaminen siitä, että nainen nauttii on keskeisin motivaattori harrastaa seksiä itsetyydytyksen sijaan.
Meidän parisuhteessa on ollut seksiä viimeisen kahden vuoden aikana yhteensä varmaan alle 10kertaa. Kyllähän sitä nyt runkata voi, eikä mulla niinkään omaa nautintoa ikävä ole, vaan sitä etten pääse hyväilemään naisvartaloa päästä varpaisiin ja suorastaan palvomaan sitä seksuaalisessa mielessä.
Onneksi on vielä kunnollisiakin miehiä!!!m Kute vaikka edellinen kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ja normaaleja naisia.
Edellinen kirjoittaja ei kuitenkaan ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Siis kunnollisen miehen tunnistaa siitä ettei hän saa seksiä? Minä kun luulin, että seksittömyyden syy on aina se, että mies antaa niin huonoa seksiä ettei nainen halua. Koittakaa nyt päättää.
Todellakin välitän. Mitä märemmäksi ja kiimaisemmaksi saan naisen niin sitä kovemmin itsellä seisoo.
Vai niin, pitäskö mun myt pyytää anteeksi? Siis yli 30 % miehistä oli samaa mieltä, että yhdentekevää. Minä oikeudenmukaisena ihmisenä sentään kirjoitin, että suurinosa mihistä on kunnollisia ja rehtejä. Eikö se riitä. Ja minulla on ihan omakohtaista kokemusta tuollaisista, ikävä kyllä.