Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, välitätkö naisen nautinnosta?

Vierailija
10.07.2023 |

Onko asia sinulle tärkeä vai täysin yhdentekevää?

Mies, välitätkö naisen nautinnosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihan miehinen kommentti. Kuullut monen miehen suusta ja saittia lukemalla.

Samat miehet sitten valittaa kun omat naiset ei halua enää seksiä. Silloin pakko käydä vieraissa, erota ja taas uusi nainen lakkaa haluamasta. Osa näistä miehistä käy vielä maksullisissa, kun eivät kestä naisten vaatimuksia.

Tälläiset itsekkäät kaverit luulee, että om iso ego kun kohtelee naisia kylmästi. Ei ole. Jos on iso ego, tyydyttää naisen niin hyvin, että nainen rakastuu, eikä halua päästää miehestä irti. Siksi isolla egolla oleva välttää syrjähypyjä, kun tietää olevansa vastustamaton ja taitava, todellinen alfa.

Vierailija
22/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ollut melkoinen joukko yhdenillanjuttuja, ja eivät ne miehet mistään muusta välittäneet kuin itsestään.

Eikä sitä mistään voi etukäteen tietää, kyllä ne maireita ovat kaikki ensin. Ei siis pidä ihmetellä mitä miehistä naiset kirjoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ollut melkoinen joukko yhdenillanjuttuja, ja eivät ne miehet mistään muusta välittäneet kuin itsestään.

Eikä sitä mistään voi etukäteen tietää, kyllä ne maireita ovat kaikki ensin. Ei siis pidä ihmetellä mitä miehistä naiset kirjoittavat.

Yhden illan juttuihin löytää varmaankin enimmäkseen miehiä jotka eivät muuta saa. Sen perusteella voit kyllä antaa arvion tuon miesjoukon suoriutumisesta, mutta sitten on olemassa kokonaan toinen joukko miehiä, jotka eivät tällaisiin tilastotutkimuksiin nouse esiin. Luonnollisista syistä.

Vierailija
24/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kai miehen pitää huolehtia, että myös nainen saa nautintonsa. Jos käy vahinko ja laukee ennen aikojaan, täytyy tyydytys tuottaa muualla tavoin. Kun on pitkään puuhastellut saman puolison kanssa, tietää aika hyvin temput, joilla naiselle saa tuotettua sen ison orgasmin. Oma nautinto on kaksinkertainen kun ensin saa nautiskella siitä näystä kun puoliso vääntelehtii ja tärisee nautintonsa huipulla ja siihen sitten oma tuleminen vielä päälle.

Vierailija
25/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoitelen aina naiseni tavalla tai toisella. Mutta joskus se ei edes halua orkkuaan. Haluu tulla otetuksi. Haluaa, että panen sitä ihan oman mieleni mukaan ja antaa mun tulla kun siltä tuntuu. Haluaa antautua mulle ja kovalle kullilleni.

Siinä ei silloin paljoa pillua sormeilla eikä ajatella naisen orkkua. Ihania hetkiä vaihtelun vuoksi nuokin on. Ja naiselle jää siitä sellainen himo päälle seuraavaksi kerraksi, jonka "joudun" sitten hoitelemaan.

Naisen nautinto voi olla monipuoleisempaa, kuin pelkkää klitorinsen hinkkausta. Ja hyvä niin.

26/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. On mahtavaa nähdä naisen kasvot kun hän nauttii siitä että olen sisällä tai teen hänelle muuten hyvää. Ilman sitä tuntuu kuin olisi sooloseksillä.

Vierailija
27/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautintohan on aivan fantastista. En saa seksistä mitään irti ellei nainen nauti. Vaimoni saa ties kuinka monta kertaa ja itse sitten lopuksi yhden kerran. Olen erittäin tyytyväinen ja sopii minulle

Vierailija
28/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen nautintohan on aivan fantastista. En saa seksistä mitään irti ellei nainen nauti. Vaimoni saa ties kuinka monta kertaa ja itse sitten lopuksi yhden kerran. Olen erittäin tyytyväinen ja sopii minulle

Onko teilläkin seksiämonestijokapäivä?

Vierailija
29/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ilman naisen nautintoa, kuumana käymistä ja orgasmeja seksissä ei ole mitään järkeä miehellekään. Miksi tyytyä laimeaan kokemukseen, kun voi nauttia naisen kiimasta ja orgasmeista. Sitähän varten seksiä  harrastetaan. Jutun juoni on juuri saada nainen sekaisin himosta, sillä mittaa miehistä osaamistaan ja vaikutusvaltaansa. Vastaavasti nainen kehrää seksin jälkeen kuin tyytyväinen kissa. Se nostaa miehistä itsetuntoa. 

Wow miten ihanaa miehistä puhetta!

Vierailija
30/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ilman naisen nautintoa, kuumana käymistä ja orgasmeja seksissä ei ole mitään järkeä miehellekään. Miksi tyytyä laimeaan kokemukseen, kun voi nauttia naisen kiimasta ja orgasmeista. Sitähän varten seksiä  harrastetaan. Jutun juoni on juuri saada nainen sekaisin himosta, sillä mittaa miehistä osaamistaan ja vaikutusvaltaansa. Vastaavasti nainen kehrää seksin jälkeen kuin tyytyväinen kissa. Se nostaa miehistä itsetuntoa. 

Wow miten ihanaa miehistä puhetta!

Kiitos. Kohta menen taas kuumottamaan vaimoa. Hän kaipaa taas orgasmejaan ja saan naida kiimaiseen orgasmin turvottamaan pilluun.

Vierailija
31/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osallistuneille. 

Tulos oli juuri se, minkä tilanteen tiesinkin olevan. Arvostuksen ansainneet naiset eivät kärsi orgasmivajeesta. Hyvään seksiin tarvitaan kaikkien osapuolien osallistumista. Halukas, antava ja osallistuva nainen tulee saamaan seksiä. Sellaista, missä hänetkin huomioidaan. 

Yhdenillan suhteissa ei tarvitse ajatella toisen tyydyttämisen olevan suurin tavoite. Näissä tapauksissa ne naiset, jotka ei kosketa itseään ovat häviäjiä. Sitäpaitsi kenen mieleen tulee alkaa nuolemaan tuntemattoman pillua? Ei ainakaan minun ykkös ajatukseni.

Vierailija
32/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos osallistuneille. 

Tulos oli juuri se, minkä tilanteen tiesinkin olevan. Arvostuksen ansainneet naiset eivät kärsi orgasmivajeesta. Hyvään seksiin tarvitaan kaikkien osapuolien osallistumista. Halukas, antava ja osallistuva nainen tulee saamaan seksiä. Sellaista, missä hänetkin huomioidaan. 

Yhdenillan suhteissa ei tarvitse ajatella toisen tyydyttämisen olevan suurin tavoite. Näissä tapauksissa ne naiset, jotka ei kosketa itseään ovat häviäjiä. Sitäpaitsi kenen mieleen tulee alkaa nuolemaan tuntemattoman pillua? Ei ainakaan minun ykkös ajatukseni.

Sinun mielestäsi naisen tulee siis ansaita orgasminsa, ja lisäksi naisen tääytyy itse itsensä tyydyttää! Ja mitä tulee tuntemattomaan pilluun, sinne kyllä voi kalun upottaa ilman tarkoitusta naista tyydyttää kuitenkaan... Mites antava ja halukas nainen yhdenillanjutussa, mitäs siitä? Jopas oli härski kirjoitus!

Vierailija
33/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa. Sovinistista potaskaa.

Kirjoittajan oletus on että mies on aina valmis seksiin ja nainen passiivinen.

Varmaan 1800-luvulla on näin pitkälti ollutkin.

Vierailija
34/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen oletuksena on, sitäpaitsi, että miehen kuuluu jokatapauksessa saada orgasminsa, oli nainen sitten yhdenillan "pano" tai minkälainen seksipeto hyvänsä. naisen tyydytys on ehdollistettu.

Harvoin enää onneksi, saa lukea moista tekstiä.

Vierailija
35/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos osallistuneille. 

Sinun mielestäsi naisen tulee siis ansaita orgasminsa, ja lisäksi naisen tääytyy itse itsensä tyydyttää! Ja mitä tulee tuntemattomaan pilluun, sinne kyllä voi kalun upottaa ilman tarkoitusta naista tyydyttää kuitenkaan... Mites antava ja halukas nainen yhdenillanjutussa, mitäs siitä? Jopas oli härski kirjoitus!

Molempien tulee ansaita hyvä seksinsä. Ja mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Jos nainen tarjoaa mulle ihania orkkuja ja hyvää seksiä, niin hän saa saman takaisin. Onko tässä ajattelutavassa mielestäsi jokin päin persettä?

Yhdenillansuhteista olen tuota mieltä. Se on silkkaa paineidepoistoa ja pallien tyhjennystä varten. Sinä saat olla mitä mieltä ikinä haluat ja tehdä silloin mitä ikinä tahdotkaan. Mutta älä erehdy kuvittelemaan, että mies on silloin sinua tyydyttämässä.

Vierailija
36/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksen oletuksena on, sitäpaitsi, että miehen kuuluu jokatapauksessa saada orgasminsa, oli nainen sitten yhdenillan "pano" tai minkälainen seksipeto hyvänsä. naisen tyydytys on ehdollistettu.

Eikö seksissä oletuksena ole saada orgasmi? 

Yhdenillanpanojen orkut on mulle aivan yhdentekevä asia. Silloin joutuu pitämään huolta omastaan. Mun mielestä yhdenillanpano on vähän kun huorissa käynti. Siinä ei vaan vaihdeta valuuttaa. Oikeassa suhteessa ollessa huolehditaan molemmista. Niin kuin moni tuntuukin tekevän.

Vierailija
37/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenillanpanojen orkut on mulle aivan yhdentekevä asia. Silloin joutuu pitämään huolta omastaan. Mun mielestä yhdenillanpano on vähän kun huorissa käynti. Siinä ei vaan vaihdeta valuuttaa. Oikeassa suhteessa ollessa huolehditaan molemmista. Niin kuin moni tuntuukin tekevän.

Vai niin, että  ei tarvitse yhdenillan nainen tyydytystä ja lisäksi vertaat huoraan! Oisko reilua sanoa tämä daamille ennenkuin menette sänkyyn, tosin silloin vois jäädä pano saamatta.

On miehet härskejä. En melkein usko lukemaani.

Vierailija
38/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, että  ei tarvitse yhdenillan nainen tyydytystä ja lisäksi vertaat huoraan! Oisko reilua sanoa tämä daamille ennenkuin menette sänkyyn, tosin silloin vois jäädä pano saamatta.

Tuo mies voi olla, mutta tarvitseeko synnit aina sälyttää koko sukupuolen ylle?

Vierailija
39/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse enkä niin teekkään. Mutta ne jotka ovat äänestäneet "yhdentekevää" ja tuo yksi ääliö, ovat miehiä, se ei muutu miksikään. Mutta ei onneksi sentään kaikki ole tuollaisia, vaan ihan kunnon miehiä, suurin osa.

Mutta kun tuollaista lukee, ei ihan samettisia sanoja voi kirjoittaa.

Vierailija
40/54 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse enkä niin teekkään. Mutta ne jotka ovat äänestäneet "yhdentekevää" ja tuo yksi ääliö, ovat miehiä, se ei muutu miksikään. Mutta ei onneksi sentään kaikki ole tuollaisia, vaan ihan kunnon miehiä, suurin osa.

Mutta kun tuollaista lukee, ei ihan samettisia sanoja voi kirjoittaa.

Olisi ollut helppo kirjoittaa, että "on siinä härski mies, en melkein usko lukemaani", jos se kerran on se mitä halusit sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan