Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yyyhoooo

Vierailija
10.07.2023 |

Olen yhden 13v pojan äiti. Olen ollut 20 vuotta parisuhteessa, mutta aloitimme seurustelun jo 19 vuotiaana joten kasvoimme erillemme. Olen vain ystäviä nyt.

Palstan mukaan ilmeisesti olen yyyhooo! vaikka lapsella on tietysti myös isä. Vai onko palstalaisten kokemus isästä niin umpisurkea, että ajatellaan kaikkien muidenkin lapsien olevan käytännössä isättömiä?

No mutta minun lapsella on hyvä isä! Enkä näin ollen mikään yksinhuoltaja ole.

Minulla on noin 1000 mätsiä kummassakin deittiapissa. Olen urheilullinen, luen paljon ja panostan luonnolliseen kauneuteen ja hyvään oloon. Käyn tietenkin töissä enkä todellakaan kaipaa kenenkään muun rahoja!

Muutenkaan en ole yhtään materian perään. Harrastan mm. huonekalujen enstisöintiä ja olen kiinnostunut psykologiasta.

Huvittavaa kuinka jotkut miehet täällä nimenomaan valitsevat naisia jotka eivät erityisesti pidä seksistä ja sitten myöhemmin valittavat kun ei intressit kohtaa. Sitten naiset jotka pitävät tuomitaan, mutta ei tietenkään miehiä jotka samalla tavalla käyttäytyvät.

Kuka edes huolii tällaiset tekopyhän miehen?

Tämä oli jatkoa erääseen ketjuun jonka tietenkin joku jo meni poistamaan. Kuinkas muuten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi