Miehestä on kehkeytynyt surkea aviomies ja isä
Ei suostu keskustelemaan lasten päiväkodista/koulusta
Ei suostu hankkimaan sopivan kokoista perheasuntoa
Ei ole aktiivisesti yhteyksissä perhekavereihin
Valittaa kaikista lasten kehittävistä harrastuksista lasten kuullen mm että muskari pitäisi lopettaa ja on turhaa
Aktiivisesti menee tietenkin omiin juttuihinsa kuten omat kaverit, rallit
Haukkuu minua ihan hulluna, ja joka päivä. Ei kannusta missään
Olen kurkkuani myöten täynnä tätä paskaa. En olisi ikinä uskonut tästä ihmisestä tälläistä. Olen sanonut sille varmaan kolme vuotta että pidä huolta itsestäsi ja perheestäsi, mutta mikään ei auta!
Minulla toiveena 3. lapsi, ja häntä ei kiinnosta mikään perheeseen liittyvä.
Kommentit (32)
no jos mies on surkea isä ja aviomies eikä ole 3 vuodessa halunnut muuttua, mutta sinä tahdot silti kolmannen lapsen, niin ehkä sitä ei kannata tehdä tämän nykyisen miehen kanssa vaan etsiä parempi. Jos et ole valmis lähtemään etsimään parempaa miestä, mutta silti tahdo kolmannen lapsen, niin valmistaudu siihen, että tulet sen myös yksi hoitamaan, kuten kai edellisetkin lapset. Tai sitten et tee sitä lasta, jos et siedä sitä, että miehesi on surkea isä ja tahdot häneltä enemmän.
Niin onko siis suhteessa perusasiat kunnossa? Jos ette kommunikoi kunnioittaen, ei ole rakkautta eikä seksiä, niin hankala siihen päälle on mitään rakentaa.
Aloitusviestisi perusteella sinun kunnioituksesi miestä kohtaan on 0.
Mahtaakohan mies kunnioittaa sinua.
Ensin pitäisi olla suhteessa perusasiat kunnossa ennen kuin edes mietitään mitään lapsia lisää
Hän on kakaramainen ja toivoton isä, mutta kuitenkin haluaisit että hän tulisi isäksi jälleen?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
älä ap ainakaan lisää lapsia hanki.
Hyvä, turvallinen, vakavarainen äiti, ja minun pitää luopua 3. lapsen toiveesta, kiukuttelevan kakaramaisesti käyttäytyvän miehen takia. Se ei oikein käy minulle. Olen sitä mieltä, että jos ei ole kolmessa vuodessa saanut aktiivisempaa otetta isänä ja puolisona olosta, ei tule saamaankaan koskaan.
Ap
Näin siinä monta kertaa käy. Kun nainen on saanut haluamansa miehestä tulee tarpeeton ja hänet voi ulkoistaa kuvioista.
Jos sinä olisit halunnut kumppanin ja lapsillesi tasavertaisen vanhemman olisit ollut hippasen tarkempi kenen kanssa sinä ne lapset teet.
ei nyt enää tuossa tilanteessa toinna tehdä lisää lapsia....hyvä kun suhde pysyy kasassa ylipäätään.
teidän kannattaa keittää kahvit ja jutella rauhassa nenätysten ihan kaikesta...minne ootte menossa ja meettekö samaa latua ja mitä toinen tahtoo ja odottaa toiselta. siinä saatte sitten puntaroida toistenne plussat ja miinukset ja osaako toinen muuttaa käyttäytymistään kaikille parempaan suuntaan.
tiedä vaikka itsestäsikin löytyy parannettavaa ettei kaikki olekkaan miehen vika.
itsekkin olen ollut parisuhteessa jo 16 vuotta ja aina ei ole ollut ruusuilla tanssimista. mutta yrittää pitää jos tahtoo olla toisen kanssa ja kuunnella sekä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies aiemmin hyvä aviomies ja isä? Vai onko aina ollut huono?
Aina ollut sulkeutunut. Itsekäs. Oma urheilu. Oma napa. Oma asuinpaikka (hän valitsee). Omat arvot ja näkemykset vahvat.
Minä ja lapset emme enää vaan mahdu tähän kuvioon. Häntä ärsyttää kun lapset maksaa ja ei saa nukkua. Niin lapsellista käytöstä.
Ap
Kypsä aikuinen valitsee lapsilleen tuollaisen isän?
Vierailija kirjoitti:
ei nyt enää tuossa tilanteessa toinna tehdä lisää lapsia....hyvä kun suhde pysyy kasassa ylipäätään.
teidän kannattaa keittää kahvit ja jutella rauhassa nenätysten ihan kaikesta...minne ootte menossa ja meettekö samaa latua ja mitä toinen tahtoo ja odottaa toiselta. siinä saatte sitten puntaroida toistenne plussat ja miinukset ja osaako toinen muuttaa käyttäytymistään kaikille parempaan suuntaan.
tiedä vaikka itsestäsikin löytyy parannettavaa ettei kaikki olekkaan miehen vika.
itsekkin olen ollut parisuhteessa jo 16 vuotta ja aina ei ole ollut ruusuilla tanssimista. mutta yrittää pitää jos tahtoo olla toisen kanssa ja kuunnella sekä puhua.
Lässyn lässyn
Ei tämä rouva mitään tasa-arvoista parisuhdetta halua vaan lapsia tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies aiemmin hyvä aviomies ja isä? Vai onko aina ollut huono?
Aina ollut sulkeutunut. Itsekäs. Oma urheilu. Oma napa. Oma asuinpaikka (hän valitsee). Omat arvot ja näkemykset vahvat.
Minä ja lapset emme enää vaan mahdu tähän kuvioon. Häntä ärsyttää kun lapset maksaa ja ei saa nukkua. Niin lapsellista käytöstä.
Ap
Sitten otsikko on harhaan johtava. Eihän miehestä ole mitään kehkeytynyt. Hän on aina ollut surkea mies, josta ei olisi pitänyt koskaan isää tullakaan.
Haukkuuko hän sinua myös netissä?
Miksi teit lapsen idiootti komean miehen kanssa. Naisilla aina sama valitus. Nainen kelpuuttaa kylän komeimman sonnin ja tekee lapsen ja sitten sonni on paska kuin mikä eikä siitä ole isäksi edes.
Vakka ja kansi kirjoitti:
Haukkuuko hän sinua myös netissä?
Kyllä täällä saa pyytää vertaistukea. Mene sinä angstaamaan muualle
Tottakai saa! Absurdi ajatuskin, että lapsilukuun tarvitsisi esim. Sinun luvan.