Tsar-outlet on täysin kuollut
Miksi suomalaiset käy ostamassa sieltä mitään? Vai eikö Kelan korvauksilla ole varaa ostaa mitään?
Kommentit (31)
Siellä voisi pitää kirppistä. Se on nyt suomalaisia kiinnostava asia.
Vierailija kirjoitti:
Keskellä ei mitään. Asiakasryhmä eli venäläiset eivät enää tule jostain syystä, mikä lie.
Miksei suomalaiset käyneet siellä, jotta se olisi pysynyt toiminnassa? Eikö ole rahaa vai ovatko suomalaiset liian pihejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ees koskaan kuullut tuollaisesta. Mutta jos siellä on jotain venakkotavaraa, niin eipä kyllä kiinnostakaan.
Ymmärrätköhän sä yhtään, miten juntilta sä kuulostat?
Päinvastoin hän kuulostaa järjen ihmiseltä. Tosi juntteja ovat nämä halvan bensan, viinan ja röökin perässä ramppaavat unto ervastit. Tosin heidänkin ajonsa ovat mutkistuneet ja siitä olen tosi vahingoniloinen. >D
Eikö se ole Zsar eikä Tsar. Vaalimaalla.
Omistajat laskivat Venäjän positiivisen kehityksen varaan. Tuli tyhjä arpa.
Loppujen lopuksi pieni hinta rajojen koskemattomuudesta ja NATOn sivuvaikutukset tuovat menetetyn rahan moninkertaisena takaisin.
Parempi taala kuin rupla.
Vierailija kirjoitti:
En oo ees koskaan kuullut tuollaisesta. Mutta jos siellä on jotain venakkotavaraa, niin eipä kyllä kiinnostakaan.
Ei ollut vaan merkkiliikkeitä.
Kävin siellä joskus ja en löytänyt mitään ostettavaa. Kun ei siellä mitenkään halpaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin usein ja tykkäsin, upeita olivat Armani, Boss, Cavalli ja Liu Jo. Niissä oli oikeaa outlet-meininkiä, hinnat oli edulliset ja tavara hyvää. Toki asun tuossa lähellä niin kävin usein. Nythän se on ollut suljettu jo puolisen vuotta.
Minä kävin myös usein mutta olenkin paikkakuntalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskellä ei mitään. Asiakasryhmä eli venäläiset eivät enää tule jostain syystä, mikä lie.
Miksei suomalaiset käyneet siellä, jotta se olisi pysynyt toiminnassa? Eikö ole rahaa vai ovatko suomalaiset liian pihejä?
Koska se on kaukana, eikä mitenkään matkan varrella, joten sinne pitäisi erikseen mennä. Vai keksitkö syyn lähteä Vaalimaalle?
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin usein ja tykkäsin, upeita olivat Armani, Boss, Cavalli ja Liu Jo. Niissä oli oikeaa outlet-meininkiä, hinnat oli edulliset ja tavara hyvää. Toki asun tuossa lähellä niin kävin usein. Nythän se on ollut suljettu jo puolisen vuotta.
Hinnat oli edulliset mutta tavara oli outlet-laatuista tavaraa. Kuten tietysti outletissa kuuluu ollakin mutta hyväksi sitä ei voi kyllä sanoa. Joko vähän vanhentunutta tai heikkolaatuisempaa kuin normaalisti merkkituotteilla.
Voi voi