Rippikuvasta
Onko rippikuva nykyään pakko ottaa ja lähettää sukulaisille kiitos kortit vai onko tämä jo vanha tapa?
Kuinka te olette tehneet?
Kommentit (4)
Kiva tapa se minusta on, ja oikeasti jälkikäteen niitä on kiva selailla ja katsella, minkä näköisiä oltiin nuorena! Ja sukututkijana ne ovat oikea aarreaitta! Bongasin juuri pappan kuvan ja vertasin veljeni kuvaan, on niin samasta puusta veistettyjä. Eli ota vaan ne kuvat, vaikka itse. Ei tarvitse olla liikkessä otettuja, kunhan on otettu.
Mikään pakkohan se tietysti ei ole. On kyllä huomaavaista lähettää rippikuva niille jotka kävivät kahvilla ja muistivat ripille päässyttä jollain lahjalla.
Itse ottaisin kuvan kun on jo niin hyvät kamerat käytössä ja siitä teettäisin jokaiselle. En menisi valokuvausliikkeeseen kun se on kallista touhua.
Hyvää kesää!
Ollaan saatu viime vuosinakin kaikilta kuvat, itsekin lähetettiin/annettiin
Omat lapset kävivät studiossa, hinta n. 100 €, joka sisälsi kaksi isoa kuvaa. Kiitoskortit tais olla 2-3 €/kpl (postukorttimalli, ei kehyksiä)
Jospa tekisit siten kuin itse haluat.Mikä vika siinä on jos tekee jotain vanhanaikaisesti jos on niin päässyt käymään ettei ole nykyään enää tapana.