En haluaisi enää niin paljon seksiä kuin mies.
Mulle riittäisi pari kertaa vuodessa, mies haluaa melkein 2 kertaa viikossa. En nyt vain jaksaisi sellaista enää. Liitto on muuten hyvä ja meillä menee mielestäni hyvin, mutta tää seksijuttu aiheuttaa kinaa kun mies haluaisi vaikka minä en.
N35
Kommentit (26)
etkö saa orgasmia seksin aikana vai mistä moinen haluttomuus ?
mies saa aina ja siksi usein jaksaa hommailla.
semmoset naiset mikkä saa useimmiten haluavat yleensä
enemmän
Meillä se on toisinpäin, mennään kompromissillä minä saan vähemmän kuin haluaisin ja mies enemmän, ero haluissa ei noin suuri. Pärjätään tällä, suosittelen keskustelua.
orkku sulle orkku mulle kirjoitti:
etkö saa orgasmia seksin aikana vai mistä moinen haluttomuus ?
mies saa aina ja siksi usein jaksaa hommailla.
semmoset naiset mikkä saa useimmiten haluavat yleensä
enemmän
Höpöhöpö.
no tuskin se sua pakottaa seksiin...teidän pitää jutella asiasta vaikka päiväsaikaan ilman että siltä istumalta pitäis miehen mielestä alkaa sekstailla tai että se tuntuu pakolta.
kyllä te ratkaisun keksitte...juttele sinäkin lekurin kanssa...tiedä vaikka sulla on jo vaihdevuodet alkamassa eikä enää kiinnosta. siihenkin löytyy ratkaisu..hormoonihoidoista.. :)
ite olen jo 55 -vuotias eikä minuakaan enää seksi kiinnosta...annan välillä kyllä miehelle suuseksiä niin pysyy ukko tyytyväisenä. tosin sitäkin pitäis miehen mielestä saada enemmän. ai niin ja miehelle määrättiin sinisiä pillereitä että saa kapulan pystyyn kun diabetes vie sieltä toimintakyvyn. tuo tuli mullekkin ihan puskista että diabetes vie mieheltä stondiksen.
Seuraavana merkkipäivänä osta sille sellainen nukke.