Oon raskaana !! <3
Tein aamupissasta testin ja näytti plussaa :)
Tätä tunnetta on vaikea sanoin kuvailla. Niin ihanaa.
Oon 28 ja esikoinen siis näillä näkymin tulossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon😇
Mut meillepä tulee kaksoset, hah!Onnea sinnekkin!
Ap
Kirjoitetaan: "sinnekin".
Mikähän siinä on, kun kerron täälle ilouutisen niin heti saan helv3tisti paskaa niskaan?
Ap
Tapahtuiko hedelmöitys jonkun Ahmedin kanssa baari-illan jatkoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon😇
Mut meillepä tulee kaksoset, hah!Onnea sinnekkin!
Ap
Kirjoitetaan: "sinnekin".
Mikähän siinä on, kun kerron täälle ilouutisen niin heti saan helv3tisti paskaa niskaan?
Ap
Ihmiset ei tykkää huomiohu*rista.
Kiitosss.
Ap[/quote]
Onnea tuo totisesti tarvitseekin🙄
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko hedelmöitys jonkun Ahmedin kanssa baari-illan jatkoilla?
Tämä.
Mahtavaa, onnea aloittajalle! Toivottavasti päivittelet meille miten menee, raskausaika on jännittävää. :)
Ja ihan oikeasti niille jotka sanoo vastaan, tämä on VAUVA.fi keskustelufoorumi. Vauva. Se on osoitteessakin, vauva. Mitä ihmettä teette täällä, ellei vauva uutiset ole iloinen asia?
Jipii! Tuleeko minusta viimein 83-vuotiaana isä?
Peukutuksista voi päätellä, että illalla u l i laidan jonnet tulivat tänne porukalla raivoamaan rajallista suhdetta naispuolisiin ihmisiin.
Kuulkaas, kun ei me vauvapalstalla sille mitään voida, jos naiset ei edes pieraise teihin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään"
Ihanaa, ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa!
Katkerat kusipilluhuoravelat haukkumassa ap:ta :))) älkää perheelliset välittäkö lapsettomien kitinästä
Vierailija kirjoitti:
Katkerat kusipilluhuoravelat haukkumassa ap:ta :))) älkää perheelliset välittäkö lapsettomien kitinästä
Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Hae apua, olet todella sairas...
Weird....