Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja peräpukamat

Vierailija
09.07.2023 |

Nolo aihe, mutta onneksi vauvapalstalta voi kysyä mitä vaan! Elikkäs ongelmana on ulkoiset peräpukamat. Siellä ne röllöttää peräpäässä jo ties monetta vuotta. Lääkärissä on käyty ja niille ei mitään lähdetä tekemään sillä leikkaus voisi pahentaa tilannetta. Pukamat eivät ole kipeitä tai vuoda mitään, ne ovat vaan esteettinen haitta. Voiteilla ne ei voi kadota mihinkään ja ulkoisia pukamia/ihohetuloita ei hirtetä. Kosmeettisesta syystä eivät niitä julkisella leikkaa ja yksityiselle ei ole varaa.

Asian kanssa on siis elettävä, mutta nyt askarruttaa uusi mies. Sänkyhommat olisi kohta ajankohtaisia, mutta miten tuollaista perärööriä kehtaa esitellä?? Nykyaikana kaikki anaalihommatkin on arkipäivää minun kanssani ne eivät kuuna päivänä tule kyseeseen.

Onko täällä muilla pukamia ja miten tulette niiden kanssa toimeen?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on tosi monilla, niistä ei vaan puhuta. Eivät ole vielä olleet ongelma yhdellekään miehelle, eikä anaalihommat luultavasti ole arkipäivää läheskään kaikille.

Vierailija
2/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa tai vakuutus, niin kyllä niille voi tehdä vaikka mitä. Esim. laskimoon voidaan ujuttaa katetri ja ne ulkoiset pukamat voidaan polttaa pois sisäkautta. Ei tule edes muuta viiltohaavaa kuin se katetri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt... Yksi iso hetula löytyy pepusta ja leikkausta ei ole suositeltu.

Vierailija
4/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat miehen nuolemaan niitä heti ensimmäisellä kerralla niin asia on sitten taputeltua ja normaalia.

Vierailija
5/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistäkin asioista pitää voida puhua kumppanin kanssa....eiköhän hän hyväksy sinut juuri sellaisena kuin olet. mulla on onneksi sellainen mies joka hyväksyi minut pukamineen päivineen silloin kun mulla niitä vielä oli. nyt kun olen saanut asian hoidettua pois ihan luonnollisin keinoin niin peräpukamia ei ole enää vaivana. 

hyvä vaan kun on ensihoitaja / raksamies kumppanina niin hänen kanssa kyllä pystyy puhumaan kaikesta. 

Vierailija
6/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä miettii sexin aikana, että onko viime pano vetänyt anaaliin.

Vierailija
7/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Miten kehtaa takaapäin antaa jos on pukamia. En siis tiedä onko, koska en halua katsoa. Koska tieto lisää tuskaa.

Mutta toisinaan kun pesen tuota alakertaa, niin aivan kuin tuntuisi jotain epämääräistä.

Leikkaisiko ne, jos valittaisit oikein, että on kipeät?

Vierailija
8/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan esitellä niitä tummanpunaisia rypäleitä partnerillesi. Rypäleet koristavat peräröörisi🍇

Vierailija
10/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä siirrettiin seksi puolelle??

Vierailija
11/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä siirrettiin seksi puolelle??

Niinpä,törkeää! Tärkeä aihe ja haluaisin vertaistukea. Ei liity edes puhtaasti seksiin vaan myös siihen, että haluaisin kuulla muiden naisten kokemuksia

-aiemmin vastannut

Vierailija
12/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli 2 ulkoista raskauden aikana... ei tietenkään yhtään sisäistä joista pääsisi helpommin eroon 🙁. Toinen kutistui onneksi pois eikä yleensä edes näy mutta se toinen on tyhjä lerpake eikä mihinkään menossa. Hävettää ja harmittaa ihan kauheasti vaikkei se iso olekaan, pelkään että mies pidättelee oksennustaan aina kun näkee sen. En usko että kukaan suostuu leikkamaan poiskaan kun on niin pieni ja vaivaa vain ulkonäön puolesta. Nykyään ei paneskella takaapäin muuten kuin pilkkopimeässä.

Vierailija
13/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keneltäkään poistettu tuollaista ulkoista ihohetulaa? Minkälainen operaatio on ja paljon maksaa? Ja jos menee yksityiselle, niin kannattaako näissä asioissa mennä yleislääkärille, gastroenterologille vai gastroenterologiselle kirurgille? Jos siis on menossa ensimmäistä kertaa peräpukamien takia lääkäriin.

Vierailija
14/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehillä on kaikenlaista ihme fetissiä. Voihan olla, että se sun mies vaan kiihottuu niistä pukamista ja haluaa nuolla niitä. En usko, että ainakaan pukamien vuoksi seksit jää väliin.

Vierailija
15/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on tosi monilla, niistä ei vaan puhuta. Eivät ole vielä olleet ongelma yhdellekään miehelle, eikä anaalihommat luultavasti ole arkipäivää läheskään kaikille.

Olisikin noin, ettei ketään miestä haittaa. Mun miestä ilmeisesti haittaa todella paljon, kun ei nykyåån voi harrastaa kanssani seksiä ilman, että mulla on jotkut housut jalassa. Tunnen itseni aika rumaksi

Vierailija
16/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin noin, ettei ketään miestä haittaa. Mun miestä ilmeisesti haittaa todella paljon, kun ei nykyåån voi harrastaa kanssani seksiä ilman, että mulla on jotkut housut jalassa. Tunnen itseni aika rumaksi

Siis mitä ihmettä!? Käskeekö miehesi ja sinä tottelet. ei ole todellista enää.. nosta nyt hiukan itsetuntoasi- älä kaikkeen taivu.

Vierailija
17/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä tuota lääkäreiden argumenttia, että tilanne pahenee, jos pukamat leikataan. What? Sittenhän ne ovat poissa, miten se pahentaa tilannetta?

Itselläni ollut ulkoiset pukamat/hetulat n. 10 v. Olen yrittänyt päästä leikkaukseen julkisella, en ole päässyt (minullakin ovat lähinnä esteettinen haitta, toki on hygieniahaittaa ym. myös mutta se ei lääkäreitä kiinnosta).

Nyt olen säästänyt rahaa ja päättänyt hoitaa ne pois yksityisellä, vaikka se kalliiksi tuleekin.

Pukamien aiheuttama esteettinen haitta ja HÄPEÄ on todella suuri, ainakin omalla kohdallani. Gynekologilla hävettää, näytteenotossa (papa) hävettää. Seksin aikana hävettää.

Minulla häpeä ei ole helpottanut, vaikka olen pitkäaikaisessa parisuhteessa. Pukamat vain ovat niin rumat, että ne hävettävät, vaikka olisi rakas ihminen, jolle ne paljastaa. Yritän aina piilotella niitä parhaani mukaan ja se rajoittaa seksielämääni. Hävettää kamalasti, jos mies näkee ne. Ei tulisi mieleenkään enää entinen lempiasentoni doggy...

Uuteen suhteeseen en pystyisi, jos tämä nykyinen loppuisi, ennen kuin pukamat ovat poissa.

Vierailija
18/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tuota lääkäreiden argumenttia, että tilanne pahenee, jos pukamat leikataan. What? Sittenhän ne ovat poissa, miten se pahentaa tilannetta?

Itselläni ollut ulkoiset pukamat/hetulat n. 10 v. Olen yrittänyt päästä leikkaukseen julkisella, en ole päässyt (minullakin ovat lähinnä esteettinen haitta, toki on hygieniahaittaa ym. myös mutta se ei lääkäreitä kiinnosta).

Nyt olen säästänyt rahaa ja päättänyt hoitaa ne pois yksityisellä, vaikka se kalliiksi tuleekin.

Pukamien aiheuttama esteettinen haitta ja HÄPEÄ on todella suuri, ainakin omalla kohdallani. Gynekologilla hävettää, näytteenotossa (papa) hävettää. Seksin aikana hävettää.

Minulla häpeä ei ole helpottanut, vaikka olen pitkäaikaisessa parisuhteessa. Pukamat vain ovat niin rumat, että ne hävettävät, vaikka olisi rakas ihminen, jolle ne paljastaa. Yritän aina piilotella niitä parhaani mukaan ja se rajoittaa seksielämääni. Hävettää kamalasti, jos mies näkee ne. Ei tulisi mieleenkään enää entinen lempiasentoni doggy...

Uuteen suhteeseen en pystyisi, jos tämä nykyinen loppuisi, ennen kuin pukamat ovat poissa.

Jatkan vielä tuohon uuteen suhteeseen liittyen. Nykyään vaikuttaa siltä, että miehet tykkäävät esim. nuolla tyyliin tuntemattoman yhden yön jutunkin persettä ja työntää sormensa sinne. Tällainen ahdistaa.

Vierailija
19/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailin kerran leikkausta ja siitä toipuminen on kai hyvin kivuliasta, pitkåkestoista ja tulehdusriskistä. Siksi niitä ei ilmeisesti leikata vain huvikseen.

Vierailija
20/66 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkailin kerran leikkausta ja siitä toipuminen on kai hyvin kivuliasta, pitkåkestoista ja tulehdusriskistä. Siksi niitä ei ilmeisesti leikata vain huvikseen.

Itselleni ainakin parin kuukauden piina olisi parempi kuin loppuelämän häpeä... Ulkomaille asti en silti ole lähdössä peräpäätäni ronkkimaan. Yksityistä olen kyllä miettinyt mutta koska lerpakkeeni on niin pieni, pelkään että nekin vain käännyttäisivät minut pois ja pitäisivät mielenvikaisena.

Nro12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä