Skorpioninaiselle rapulapsi?
Siis yritetään miehen kanssa vauvaa ja mulle olisi tosi tärkeää, että koko perheessä tähtikartat osuu jotakuinkin yksiin. Mieheni on kaurismies, joten on semmoinen lempeä ja lauhkea. Itse taas olen piikikäs skorppari ja pistelen miestä välillä, niin saan siihen vähän vauhtia. Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen tullut lopputulokseen, että meille sopisi luonteen puolesta parhaiten rapulapsi.
Onko täällä muita skorpioninaisia, joilla on rapulapsi kotona? Miten on sujunut?
Kommentit (24)
Lempeä ja lauhkea kauris? Hmm. Skorpioni ja rapu ovat molemmat vesimerkkejä, joten heidän pitäisi tulla hyvin toimeen tai ainakin ymmärtää toisiaan. Mutta jos ajoitus menee pieleen, voi syntyä kaksonen tai leijona.
Muuten, tuntemani neitsyt oli pikkutarkka mutta myös pisteliäs.
Voi hyvä luoja mitä vajakkihevonpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja mitä vajakkihevonpaskaa.
Kyllä näissä totuuden siemen on.
Meillä on oinas äiti ja oinas tyttö. Härkä isä ja leijona poika. Isällä välillä kestämistä mutta hyvin sujuu. Äiti ja tyttö on molemmat itsesuojeluvaistottomia rämäpäitä. Poika on harkitsevampi ja varovaisempi. Aika suoraa puhutaan ja toimitaan. Kaikki tulevat toimeen, ehkä lasten kesken on eniten erimielisyyksiä mutta ei mitään vakavaa.