Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiemmin jo kysyin, muttei vastattu; KOSKA eskariopen lahja annetaan, kun opea ei koskaan näe muut kuin lapsi itse?

Vierailija
12.12.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä.

Vierailija
2/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä päivänä tietysti, mutta lapseni on sen verran " höyrypää" , että tuskin muistaa pakettia repustaan kaivaa. tai sitten antaa sen kesken ruokailun tai lepohetken, tai muuta yhtä fiksua.. :)

ap

Vierailija
4/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten veisin viimeisen päivän aamuna itse ja toivottaisin käsipäivää hyvää joulua samalla.

Vierailija
6/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen joulua, ellet ole varma että ko henkilö on paikalla.

Meidän lapsen tarhassa oli viime vuonna vain 1 henkilö niistä neljästä paikalla joille olin lahjan varannut. Usein päiväkoti on kiinni vielä monta päivää(viikkoa) joulun jälkeen, joten he saivat lahjani vasta pitkälle tammikuussa. Leipomukseni olivat jo ehkä kovia :-(

Vierailija
7/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että vain yksi on. Juttelen lapsen kanssa, mutta luulen, että viedään vaan kahdelle eskarinhoitajalle, ei muille, kun minä en heitä tunne ollenkaan ja lapsi ollut tossa tarhassa vain tämän vuoden.

Toisaalta, voisin kokeilla tehdä joululimput - mutta siinä tapauksessa täytyy kyllä ennakkoon kysyä tädeiltä ovatko paikalla 22.12.

Vierailija
8/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat on käynyt niin, ettei lahjan saaja ole viimeisenä arkipäivänä ennen joulua (iltapäivällä varsinkaan) enää paikalla.

Jää lahjan antajalta näkemättä lahjan saajan ilo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi