Miksi tällä palstalla on niin paljon noita toisiaan huhuilevia ryhmiä?
Anteeksi vain, mutta minua vähän häiritsee. Miksette perusta omia yksityisiä postituslistojanne, joilla voitte keskustella kuulumisianne? Tämä on kaikkien yhteinen palsta.
Kommentit (5)
Me ollaan kirjoteltu myös jo odotusajoista asti ja itse ainakin pidän kovasti kaikista huhtiksista (joita olen myös livenä päässyt tapaamaan) ja on ihanaa päästä jakamaan kuulumisiaan ja saamaan vinkkejä ja vertaistukea! Ei kuitenkaan sitetn tarvi kaikkia palstailijoita rasittaa yksittäisillä kysymyksillä esim. lapsen kakkaamistavoista. Kun pinoissa sitten " tuntee" muut suhteellisen hyvin niin ei tarvi aina pohjustaa taustatiedoilla jokaista asiaa. Lapsista voi myös puhua henkilökohtasemmin.
Ja syy miksi musta on hyvä, että juuri täällä pinoudutaan niin itse ainakin ja varmaan moni muukin käy useammalla palstalla (odottajissa, vauvoissa, ulkkareissa, koululaisissa jne) niin kätevästi pääsee täällä samalla pinoutumaan. Mulla ei tulis mentyä mihinkään muualle...
En ymmärrä, miten ketään voi häritä!
ollut syysmammojen pinoissa ja heitä huhuilen silloin tällöin. Suurin osa syysmammoista ovat siirtyneet muualle (suljetuille) saiteille. Itse en sinne halua, koska nää vauva-lehden keskustelut riittää enkä halua " julkisuuteen" valokuvilla ja oikealla nimellä.
Liity vaan rohkeasti johonkin pinoon, lisäksi voit toki kirjoitella muuallakin. Pinot ottavat lämpimästi vastaan uuseja kasvoja, usko pois ;-D
Minä myös pidän näistä pinoista, pinoissa olevilla on suht samanikäiset lapset ja samanlaisia ongelmia, joten vertaistukea ja vinkkejä on helppo saada. Meidän pinossa on ainakin tosi ihania ihmisiä ja on kiva kuulla miten muilla menee.
kaamosmamma:
Tämä on kaikkien yhteinen palsta.
Olet Kaamosmamma ihan oikeassa siinä, että tämä on kaikkien meidän yhteinen palsta jonne mahtuu hyvin sekä omiin pinoihin kirjoittajat sekä ihan yksittäiset ihmiset. Eihän niitä ketjuja ole pakko avata joita ei halua lukea?
vauvakuume, odotus ja vauva puolen pinot vain vaan nämä taapero pinot?
Minun käsittääkseni tämä palstailu paljon perustuu siihen että on " omia" pinoja joihin kirjoittaa ja missä " tuttuja" vastaajia, joilla samanikäisiä lapsia/samat viikot tms.