Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematta on seurustelu, tapailu, parisuhde ja yhden yön jutut

Vierailija
09.07.2023 |

Pisin suhteeni on ollut ihastumissuhde naapurityttöön 80-luvulla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on teidän yksinäisten miesten luonteessa vika tai sitten siinä että olette tuppisuita. Tunnen lapseni harrastusten kautta paljon isiä ja moni heistä on kalju, lyhyt eikä edes rikas.

En ole koskaan oikein tiennyt mitä pitäisi puhua tai sanoa. Ei naisia kiinnosta jutella seuraavista asioista, joista itse olen kiinnostunut: 

- lentäminen, siis se, että ohjaisi itse lentokonetta, en tarkoita matkustelua. Itselläni on lentolupakirja ja voisin puhua lentämisestä tuntikausia

- ampuma-aseet; harrastan kilpa-ammuntaa ja voisin puhua tästäkin tuntikausia

- vaeltaminen; no ok, moni nainen toki vaeltaakin. 

En ole koskaan ymmärtänyt festareilla, yökerhoissa jne käyntiä. Miten yökerhoissa voi edes puhua kenellekään mitään, siellä hirveässä metelissä. Baareissa jne kaikki on taas tiukasti omissa porukoissaan. Toivotonta edes yrittää lähestymistä. Itse kuuntelen mieluummin kuikan huutoa erämaajärven rannalla kuin sitä melua baareissa. Olen aina vaivaantuneena hiljaa kun joku kyselee että kävinkös naisia iskemässä baarissa. En viitsi sanoa että se naisten iskeminen yöelämästä on minulle vieras asia. 

M37

Ai naiset ei vaella? Facebookin vaellus- ja retkeilyryhmissä on arviolta puolet naisia. Taitaapa olla joku retkeilijäsinkut-ryhmäkin netissä. Heität verkkoja vesille ja kysy jostakin ryhmästä olisiko vaikka päiväretkelle sieltä seuraa ja olevasi avoin uusiin ihmisiin tutustumiselle. Kerrot ihan suoraan olevasi sinkku niin varmasti löytyy retkelle seuraa!

Vierailija
42/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on teidän yksinäisten miesten luonteessa vika tai sitten siinä että olette tuppisuita. Tunnen lapseni harrastusten kautta paljon isiä ja moni heistä on kalju, lyhyt eikä edes rikas.

En ole koskaan oikein tiennyt mitä pitäisi puhua tai sanoa. Ei naisia kiinnosta jutella seuraavista asioista, joista itse olen kiinnostunut: 

- lentäminen, siis se, että ohjaisi itse lentokonetta, en tarkoita matkustelua. Itselläni on lentolupakirja ja voisin puhua lentämisestä tuntikausia

- ampuma-aseet; harrastan kilpa-ammuntaa ja voisin puhua tästäkin tuntikausia

- vaeltaminen; no ok, moni nainen toki vaeltaakin. 

En ole koskaan ymmärtänyt festareilla, yökerhoissa jne käyntiä. Miten yökerhoissa voi edes puhua kenellekään mitään, siellä hirveässä metelissä. Baareissa jne kaikki on taas tiukasti omissa porukoissaan. Toivotonta edes yrittää lähestymistä. Itse kuuntelen mieluummin kuikan huutoa erämaajärven rannalla kuin sitä melua baareissa. Olen aina vaivaantuneena hiljaa kun joku kyselee että kävinkös naisia iskemässä baarissa. En viitsi sanoa että se naisten iskeminen yöelämästä on minulle vieras asia. 

M37

Eihän sun tapauksessa kannata naista mistään baarista/yökerhosta koittaa edes hakea. Laita johonkin ilmoitus ja hae ulkoilusta, vaeltelusta ja retkeilystä pitävää naista. Mutta jossain sun kyllä varmaan olisi treenattava puhumista. Se supliikkiuden puute on varmaan sulla se, joka estää naisten saannin.

On kokeiltu, ei tällä ulkonäöllä ole mahista pärjätä siinä kisassa. 

M37

Takuulla löytyy nainen, ulkonäöstä se ei ole kiinni. Minunkaan mieheni ei ole komea, pitkä eikä rikas ja tällaisia pariskuntia on paljon.

Sivusta täytyy kommentoida, että tuntemiani ikisinkkumiehiä yhdistää vain ruma ulkonäkö. Jos naisen ensimmäinen ajatus miehestä on vastenmielisen ruma, ei se siitä muutu, vaikka olisi miten supliikki. Sitten on eri asia, jos on ihan tavallisen näköinen, mutta näkymätön hiljaisuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että M37 on niin "ruma" kuin mitä luulee olevansa. Ja ihan oikeasti: kyllä KAIKENNÄKÖISET pariutuu. Fakta.

Vierailija
44/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 0/5.

Vierailija
45/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mahdollista vaikka millä naamalla - omaasi pidät luultavasti pahempana kuin onkaan. Muista: on myös paljon epävarmoja yksinäisiä naisia. Tee ilmoitus parille eri deittisivulle (ei Tinder). Ole ilmoituksessa rehellinen ja kuvaile itseäsi sellaisena kuin olet, tosin ampumista ei kannata mainita siellä. Ole valmis kuuntelemaan toisen ihmisen ajatuksia ja kokemuksia, vaikka osa asioista olisikin vieraita sinulle. Lopuksi: ole kärsivällinen. Vastauksia ei välttämättä tule heti tai kovin paljon, mutta jotain tulee ajan kanssa. Sinulla ei ole kiire - biologinen kello puuttuu. Tsemppiä.

Ampumaharrastus on turn off kilteille naisille. Nainen päättelee, et mies tykkää vallasta ja väkivallasta ja fantasioi ties mistä. 

Aseluvat lähtee todella herkästi nykypäivänä jos vähänkään hölmöilee. Ei välttämättä tarvitse kuin putkaan joutua niin baibai aseluvat.

Lisäksi nykyään vaaditaan psykiatrin lausunto ensimmäiseen aselupaan. Yleisesti monet ampumaharrastajat ovat hyvin säntillisiä ja skarppeja ihmisiä.

Itse työskentelen viranomaisena julkisen puolen turvallisuussektorilla, kohtapuoliin taskussa akateeminen loppututkinto. Työn puolesta päänuppi on kammattu läpikotaisin työhöntulovaiheessa.

Vaan työn ulkopuolella on joskus kovin hiljaista arki jos ei ole harrastusten parissa.

M37

Vierailija
46/46 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielähän sitä ehtii.

Todennäköisyys siihen on erittäin pieni. Kokematon jää kokemattomaksi.

Ei tarvitse jäädä kokemattomaksi. On saatavilla myös maksullista seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän