Kokematta on seurustelu, tapailu, parisuhde ja yhden yön jutut
Pisin suhteeni on ollut ihastumissuhde naapurityttöön 80-luvulla.
Kommentit (46)
"MÄ OTAN KENET VAA JOKA HUOLII MUT ENSIMMÄISENÄ JA SAAN JOTAIN KOKEMUSTA!!11" kokeile maksullista jos on noin kova tuska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on teidän yksinäisten miesten luonteessa vika tai sitten siinä että olette tuppisuita. Tunnen lapseni harrastusten kautta paljon isiä ja moni heistä on kalju, lyhyt eikä edes rikas.
En ole koskaan oikein tiennyt mitä pitäisi puhua tai sanoa. Ei naisia kiinnosta jutella seuraavista asioista, joista itse olen kiinnostunut:
- lentäminen, siis se, että ohjaisi itse lentokonetta, en tarkoita matkustelua. Itselläni on lentolupakirja ja voisin puhua lentämisestä tuntikausia
- ampuma-aseet; harrastan kilpa-ammuntaa ja voisin puhua tästäkin tuntikausia
- vaeltaminen; no ok, moni nainen toki vaeltaakin.
En ole koskaan ymmärtänyt festareilla, yökerhoissa jne käyntiä. Miten yökerhoissa voi edes puhua kenellekään mitään, siellä hirveässä metelissä. Baareissa jne kaikki on taas tiukasti omissa porukoissaan. Toivotonta edes yrittää lähestymistä. Itse kuuntelen mieluummin kuikan huutoa erämaajärven rannalla kuin sitä melua baareissa. Olen aina vaivaantuneena hiljaa kun joku kyselee että kävinkös naisia iskemässä baarissa. En viitsi sanoa että se naisten iskeminen yöelämästä on minulle vieras asia.
M37
Eihän sun tapauksessa kannata naista mistään baarista/yökerhosta koittaa edes hakea. Laita johonkin ilmoitus ja hae ulkoilusta, vaeltelusta ja retkeilystä pitävää naista. Mutta jossain sun kyllä varmaan olisi treenattava puhumista. Se supliikkiuden puute on varmaan sulla se, joka estää naisten saannin.
On kokeiltu, ei tällä ulkonäöllä ole mahista pärjätä siinä kisassa.
M37
Takuulla löytyy nainen, ulkonäöstä se ei ole kiinni. Minunkaan mieheni ei ole komea, pitkä eikä rikas ja tällaisia pariskuntia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on teidän yksinäisten miesten luonteessa vika tai sitten siinä että olette tuppisuita. Tunnen lapseni harrastusten kautta paljon isiä ja moni heistä on kalju, lyhyt eikä edes rikas.
En ole koskaan oikein tiennyt mitä pitäisi puhua tai sanoa. Ei naisia kiinnosta jutella seuraavista asioista, joista itse olen kiinnostunut:
- lentäminen, siis se, että ohjaisi itse lentokonetta, en tarkoita matkustelua. Itselläni on lentolupakirja ja voisin puhua lentämisestä tuntikausia
En ole koskaan ymmärtänyt festareilla, yökerhoissa jne käyntiä. Miten yökerhoissa voi edes puhua kenellekään mitään, siellä hirveässä metelissä. Baareissa jne kaikki on taas tiukasti omissa porukoissaan. Toivotonta edes yrittää lähestymistä. Itse kuuntelen mieluummin kuikan huutoa erämaajärven rannalla kuin sitä melua baareissa. Olen aina vaivaantuneena hiljaa kun joku kyselee että kävinkös naisia iskemässä baarissa. En viitsi sanoa että se naisten iskeminen yöelämästä on minulle vieras asia.
M37
Mä olen sinkku ja lapseton nainen, lähellä ikääsi. Mä voisin ihan hyvin jutella kanssasi noista, vaikka mulla ei ole kokemusta. Olen muutenkin utelias ihminen. Mun ongelma on vaan se, etten käy missään, en halua perhettä enkä välitä seksistä hirveästi. Voisi sanoa, että olen näkymätön. Olen seurustellut, väärien tapausten kanssa, eikä huvita enää sosialisoida muutenkaan. Sanoisin, että toivoa sinulla on, kunhan et suhtaudu naisten asioihin vihamielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielähän sitä ehtii.
Todennäköisyys siihen on erittäin pieni. Kokematon jää kokemattomaksi.
Tästä on tehty jopa tutkimuksia. Turhaan alapeukutatte.
Miksi naisen pitäisi ottaa elämäänsä joku kitisijä? Toisessa ketjussa aloitte tuttuun tapaan valittamaan kuluista. Samaan aikaan ootte sitä mieltä että mies hoitaa tienaamisen ja turvaamisen.
Miten tämä vastaus liittyy mun kommenttiin? On ihan tutkittu asia, että jos niitä kokemuksia ei ole x ikään mennessä, niin niitä ei todennäköisesti tule ollenkaan. Siksi nuo "vielä ehtii!"-kommentit on turhia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Eihän sun tapauksessa kannata naista mistään baarista/yökerhosta koittaa edes hakea. Laita johonkin ilmoitus ja hae ulkoilusta, vaeltelusta ja retkeilystä pitävää naista. Mutta jossain sun kyllä varmaan olisi treenattava puhumista. Se supliikkiuden puute on varmaan sulla se, joka estää naisten saannin.
M37
Takuulla löytyy nainen, ulkonäöstä se ei ole kiinni. Minunkaan mieheni ei ole komea, pitkä eikä rikas ja tällaisia pariskuntia on paljon.
Näähän myöntää haluavansa kotiin,itseensä ja miehen passaukseen keskittyvän kotirouvan. Valitettavasti tällaisille naisille ei kelpaa pihi.
Kyllä on mahdollista vaikka millä naamalla - omaasi pidät luultavasti pahempana kuin onkaan. Muista: on myös paljon epävarmoja yksinäisiä naisia. Tee ilmoitus parille eri deittisivulle (ei Tinder). Ole ilmoituksessa rehellinen ja kuvaile itseäsi sellaisena kuin olet, tosin ampumista ei kannata mainita siellä. Ole valmis kuuntelemaan toisen ihmisen ajatuksia ja kokemuksia, vaikka osa asioista olisikin vieraita sinulle. Lopuksi: ole kärsivällinen. Vastauksia ei välttämättä tule heti tai kovin paljon, mutta jotain tulee ajan kanssa. Sinulla ei ole kiire - biologinen kello puuttuu. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielähän sitä ehtii.
Miksi naisen pitäisi ottaa elämäänsä joku kitisijä? Toisessa ketjussa aloitte tuttuun tapaan valittamaan kuluista. Samaan aikaan ootte sitä mieltä että mies hoitaa tienaamisen ja turvaamisen.
Miten tämä vastaus liittyy mun kommenttiin? On ihan tutkittu asia, että jos niitä kokemuksia ei ole x ikään mennessä, niin niitä ei todennäköisesti tule ollenkaan. Siksi nuo "vielä ehtii!"-kommentit on turhia..
Liittyy. Vuosikausia teidän päästä on kuulunu toiveensa saada näyttävä edustusrouva ja samaan henkäisyyn haukutte tämmöisiä naisia l.o.i.s.e.k.s.i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Näähän myöntää haluavansa kotiin,itseensä ja miehen passaukseen keskittyvän kotirouvan. Valitettavasti tällaisille naisille ei kelpaa pihi.
Höpöhöpö. Minä olen tottunut tekemään omat ruokani, siivoamaan ja täyttämään/tyhjentämään pyykkikoneen. Todennäköisesti teen paremmat ruuat kuin moni ikäisistäni naisista. Kannatan myös tasa-arvoa
Ehkä omilla vanhemmillani oli tuota passausmeininkiä, jossa vaimo kaatoi miehelle kahvinkin kuppiin valmiiksi ja laittoi pullaa lautaselle.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Kyllä kaltaisiasi naisiakin on. Mutta luultavasti ei yöelämässä. Mieheni kanssa tavattiin netissä, deittisivustolla, jossa keskityttiin muuhun kuin yöseuran saamiseen. Mieheni on sinun kaltaisesi, hieman eri kiinnostuksen kohteilla.
Tämä on näitä baareissa juuri käymättömien yleistyksiä, että kaikki siellä istuvat on jotain meikeistä ja irtoripsistä jauhavia bimboja ja kaikki "hyvät tyypit" on baareja karttavia streittareita. Ei se ihan niinkään mene. Minäkin tiedän noista asioista kiinnostuneita nörttejä/poikatyttöjä/tms ja ne käyvät kyllä viihteellä ihan siinä missä muutkin. Ei nyt joka viikonloppu (varsinkaan 30+ iässä enää), mutta käyvät kuitenkin.
Tiedän myös absolutisteja jotka ei käy ikinä baarissa, ja joiden kiinnostuksen kohteet on muilta osin niin sukupuolistereotypian mukaisia kuin voi olla.
Ei nettideittailulle. Alat jutella naisille ihan muuten vaan, et heti mene suoraan asiaan. Kyllä se vielä tärppää.
Nyt M37 samaa asennetta kuin edellä (viittaan höpöhöpö-alkuiseen kommenttiisi). Et ole avuton. Olet luultavasti ihan fiksu ja toivottavasti oikeasti tasa-arvon kannalla kuten väität. Aiemmin joku kommentoi hyvin, että toivottavasti et suhtaudu vihamielisesti naisten asioihin. Todella hyvä kommentti.
Anna siis itsellesi mahdollisuus ja harkitse deittiprofiilin tekoa. Osa on ilmaisia. Et siis menetä mitään siinäkään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt M37 samaa asennetta kuin edellä (viittaan höpöhöpö-alkuiseen kommenttiisi). Et ole avuton. Olet luultavasti ihan fiksu ja toivottavasti oikeasti tasa-arvon kannalla kuten väität. Aiemmin joku kommentoi hyvin, että toivottavasti et suhtaudu vihamielisesti naisten asioihin. Todella hyvä kommentti.
Anna siis itsellesi mahdollisuus ja harkitse deittiprofiilin tekoa. Osa on ilmaisia. Et siis menetä mitään siinäkään mielessä.
Minua on aina ärsyttänyt omassa lapsuudenkodissani tuo maalaismeininki vanhemmilla ihmisillä. Sukupuoliroolit on tiukat ja kaikilla sukulaisilla on sama juttu. Nainen tekee naisten työt ja mies tekee miesten työt. Naiset esittävät tekniikasta mitään ymmärtämätöntä. Ei vanhemmilla kaupunkilaisihmisillä ole tuommoista eikä nykypäivänä yksikään ikäiseni nainen suostuisi kenenkään piiaksi, varsinkin kun monet naiset tienaavatkin enemmän kuin miehet ja esim. lääkikset on naisia täynnä.
Mutta ennen oli ennen kun isät sanoivat 70-luvulla tyttärilleen ettei naisten kannata opiskella.
Noh tämä vähän offtopiccina, mutta toisinaan aihe saa tunteet lämpenemään.
M37
Olin ennen muinoin töissä jääkiekko piireissä. Siellä tutustuin moniin miehiin. Suurimmalla osalla vaimo tai tyttöystävä. En nähnyt koskaan komeaa miestä näissä piireissä (pl muutamat pelaajat). Nämä tällä palstalla valittajat ovat itse luoneet ongelman. Tuli vähän aikaa sitten vastaan käsikkäin pariskunta. Mies oli enemmän kuin tukeva partainen ja kalju, nainen siro ja hento tyttönen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Jos menee helposti sellaiseen moodiin, että selittää kiinnostuksen kohteistaan, joista toinen ei tiedä, niin silloin ongelma ei todennäköisesti ole ulkonäössä vaan sosiaalisessa toiminnassa. Keskustelu on vastavuoroista. Vasta jos on kovin ihastunut, jaksaa yksipuolisesti kuunnella toista, eikä silloinkaan sellaisella saa kestävää suhdetta, jos ei huomio toimi riittävästi molempiin suuntiin.
Yleisesti ottaen miehet, joilla kompleksi omasta rumuudestaan, on yleensä tavallisen näköisiä sällejä, joilla sosiaalinen silmä hukassa. Sitten ovat saaneet poikkeuksellisen paljon torjuvaa käytöstä ympäristöstään ja aattelevat että se olis se ulkonäkö, jota ei voi muuttaa, vaikka oikea syy olis autismin kirjo tai sosiaalinen osaamattomuus yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mahdollista vaikka millä naamalla - omaasi pidät luultavasti pahempana kuin onkaan. Muista: on myös paljon epävarmoja yksinäisiä naisia. Tee ilmoitus parille eri deittisivulle (ei Tinder). Ole ilmoituksessa rehellinen ja kuvaile itseäsi sellaisena kuin olet, tosin ampumista ei kannata mainita siellä. Ole valmis kuuntelemaan toisen ihmisen ajatuksia ja kokemuksia, vaikka osa asioista olisikin vieraita sinulle. Lopuksi: ole kärsivällinen. Vastauksia ei välttämättä tule heti tai kovin paljon, mutta jotain tulee ajan kanssa. Sinulla ei ole kiire - biologinen kello puuttuu. Tsemppiä.
Ampumaharrastus on turn off kilteille naisille. Nainen päättelee, et mies tykkää vallasta ja väkivallasta ja fantasioi ties mistä.
M37, Osaatko arvioida itseäsi: oletko kärkäs tekemään johtopäätöksiä ja tuomaan mielipiteesi esiin vai jaksatko oikeasti kuunnella? Pelkäätkö naisia? Jännitätkö fyysistä puolta? (Muista että luonto tikanpojan jne.) Kommenttiesi perusteella olet älykäs tyyppi, jolle varmasti löytyisi ottaja, kunhan osaat lähestyä naisia kuta kuinkin oikealla tavalla: rauhallisesti mutta omana itsenään, kuunnellen, omaa älykkyyttä nostamatta tai peittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielähän sitä ehtii.
Liittyy. Vuosikausia teidän päästä on kuulunu toiveensa saada näyttävä edustusrouva ja samaan henkäisyyn haukutte tämmöisiä naisia l.o.i.s.e.k.s.i
Tämä nyt liittyy vielä vähemmän..
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä mene Tinderiin.
Käy ammattilaisen luona ja vapaudut paineesta.
Sitten menet harrastuksiin missä paljon naisia jos naisten seuraa kaipaat.
Ja tutustu punapillerisisältöön.Sitä tuottavat ajan tasalla olevat psykologit ja sosiologitkin.
Opi rakastamaan ja olemaan myötätuntoinen itsellesi ja muille. Ole paras itsesi.
No ei missään tapauksessa amaattilaisen luokse, sillä vaan pilaa itsensä ja ei saa seksiä sellaisen kanssa, joka sitä oikeasti haluaisi.
no olet ainakin säästynyt sydänsuruilta...et ole tullut petetyksi tai jätetyksi....hyvä niinkin.
vielä sä ehdit ...jos vaan tahdot.
hyvää kesää.
Kyllä kaltaisiasi naisiakin on. Mutta luultavasti ei yöelämässä. Mieheni kanssa tavattiin netissä, deittisivustolla, jossa keskityttiin muuhun kuin yöseuran saamiseen. Mieheni on sinun kaltaisesi, hieman eri kiinnostuksen kohteilla.