Hot vai not? Peukutusketju
Kommentit (323)
Mies joka puhuu aina vain ulkonäöstä.
40-vuotias mies joka nukkuu lasten Unipuu-sängyssä.
Perussuomalaisia kannattava, autistinen mielenterveysogelmista kärsivä, uskovainen narkomaani.
Perussuomalaisia kannattava duunarimies
Perussuomalaisia kannattava yliopistossa opiskeleva mies
Perussuomalaisia kannattava korkeasti koulutettu nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Steroideja käyttävä mies
Mä olen ihan sisätautilääkärin määräämässä korvaushoidossa, piikitän testoa (anabolinen steroidi)
Tämä näkyy positiivisena mielialana, ryhdikkäänä olemuksensa ja virkeytenä.
Liikuntaa harrastan, mutta salilla en käy.
Kiva tietää, että tämä on niin monelle "not".
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroideja käyttävä mies
Mä olen ihan sisätautilääkärin määräämässä korvaushoidossa, piikitän testoa (anabolinen steroidi)
Liikuntaa harrastan, mutta salilla en käy.Kiva tietää, että tämä on niin monelle "not".
M40
Ja tuskin tarkoitettiin lääkinnällisiin tarkoituksiin lääkärin määräämänä, sairauden hoitoon. Minä oletan, että tarkoitettiin nimenomaan turhaan käyttäviä salijonneja. Uhriudu silti ihan rauhassa. uhrimieliala miehellä on erittäin suuri not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroideja käyttävä mies
Liikuntaa harrastan, mutta salilla en käy.Kiva tietää, että tämä on niin monelle "not".
M40
Ja tuskin tarkoitettiin lääkinnällisiin tarkoituksiin lääkärin määräämänä, sairauden hoitoon. Minä oletan, että tarkoitettiin nimenomaan turhaan käyttäviä salijonneja. Uhriudu silti ihan rauhassa. uhrimieliala miehellä on erittäin suuri not.
Steroideja käyttävä mies.
Hyvin selkeät kolme sanaa.
Oletukset aiheuttavat riitoja, jopa sotia maailmassa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroideja käyttävä mies
M40
Steroideja käyttävä mies.
Hyvin selkeät kolme sanaa.
Oletukset aiheuttavat riitoja, jopa sotia maailmassa.M40
Tässä on se miesten ja naisten ero. Tulkinta. Johtuu ihan aivojen erilaisesta rakenteesta. sivusta
Kumppaniehdokas, jolla on ollut useita säätöjä.
Vähemmistöjä halveksiva perus suomalainen mies
Mies joka etsii itselleen valmiiksi raskaana olevaa naista.