Siskoni taitaa yrittää vampata miestäni
Tilanne on kehittymässä varsin erikoiseksi ja kiusalliseksi.
Minua jotakin vuosia nuorempi siskoni erosi hiljattain pitkäaikaisesta aviomiehestään ja lastensa isästä.
Siskoni on näyttävän näköinen ja eloisa nainen, joka saa kyllä helposti miesten huomion. Luulin pitkään, että hänellä on jo joku uusi mies valmiiksi katsottuna, koska hän uskalsi rikkoa päältä päin unelmaliitolta vaikuttaneen avioliittonsa ja perheen. Mitään uutta vakituista seuralaista ei kuitenkaan toistaiseksi ole näkynyt.
Sisko on nyt alkanut pyöriä huolestuttavan paljon mieheni ympärillä, ja tuntuu kuin hän olisi ihastunut mieheeni. Voi olla että on ollut jo pitkään, mutta ehkä hän on eronsa myötä ottanut nyt uusia vapauksia flirttailla mieheni kanssa aina kuin mahdollista. Tuntuu kuin hän pyrkisi erityisesti järjestämään sellaisia hetkiä jolloin jää mieheni kanssa kahden, minun selkäni takana siis. Tämä satuttaa ja loukkaa minua todella paljon. Olen huomannut, että erityisesti perhejuhlissa siskon mekkojen helma vain lyhenee ja lyhenee ja kaula-aukot muuttuvat yhä vain antavammiksi, rinnat ovat oikein huomiota herättävän anteliaasti tarjolla. Vaikeaahan siinä miehen on olla katsomatta, kun sisko tekee tuon tuostakin asiaa siihen hänen luokseen pyörimään ja ne rinnat tuodaan ihan nenän eteen tyrkylle ja vielä sopivasti vähän heilutellaan. Ymmärrän että sinkkunaisen iltamenoissa voi pukeutua ja toimia noin, mutta entä perheen ja suvun läsnäollessa. On hän aina pukeutunut näyttävästi ja panostaa paljon laadukkaisiin vaatteisiin ja asusteisiin, mutta nyt pukeutuminen alkaa näyttää jo suorastaan epätoivoiselta miehenmetsästykseltä, vaikka kyseessä on kuitenkin jo noin 50v-nainen. Minä olen aina ollut pidättyvämpi, ja jollen erityisesti laittaudu, olen aika tavallisen näköinen. Pukeudun naisellisesti, mutta paljon peittävämmin. Sisko taas aina ollut perheen prinsessa. Olkoon minun puolestani, mutta hoitakoon sen miehenmetsästyksen jossain radalla mieluummin kuin tässä perhepiirissä.
Mitä jos siskoni ei tosiaan olekaan minulle lojaali vaan yrittää häpeämättömästi iskeä miestäni? Siitä en toipuisi ikinä, eikä varmaan muukaan perhe ja suku. En haluaisi pilata välejä siskoon, samaa perhettä kun kuitenkin ollaan ja ainakin aiemmin melko läheisiä. Meillä on miehen kanssa takana pitkä avioliitto, joka tosin ei ole koskaan ollut erityisen kiihkeä tai intohimoinen (enemmänkin kummallekin sopiva järkiratkaisu). Vuosien kuluessa littomme on muuttunut kaikin tavoin etäiseksi. Sisko tietää tämän kyllä hyvin, sen verran olemme hänen kanssaan tästäkin puhuneet. Lapsia kuitenkin on, joten koetan sinnitellä siihen asti että saan heidät isoiksi ja omilleen.
En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta asetelmasta? Voiko sisko vampata toisen siskon miehen? Mitä sitten tapahtuu? Hajoaako kaikki pirstaleiksi? Voiko tuollaista antaa anteeksi edes ajan päästä? Erityisen pahalta tuntuu ajatus siitä, jos sisko on ollut ihastunut mieheeni jo pitkään ja minun selkäni takana on voinut tietämättäni tapahtua mitä vaan. Kaikki viisaat neuvot ovat nyt tarpeen, jos jollakulla sellaisia sattuu olemaan.
Pidä mies pois siskosi silmistä.