Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni taitaa yrittää vampata miestäni

Vierailija
09.07.2023 |

Tilanne on kehittymässä varsin erikoiseksi ja kiusalliseksi.
Minua jotakin vuosia nuorempi siskoni erosi hiljattain pitkäaikaisesta aviomiehestään ja lastensa isästä.
Siskoni on näyttävän näköinen ja eloisa nainen, joka saa kyllä helposti miesten huomion. Luulin pitkään, että hänellä on jo joku uusi mies valmiiksi katsottuna, koska hän uskalsi rikkoa päältä päin unelmaliitolta vaikuttaneen avioliittonsa ja perheen. Mitään uutta vakituista seuralaista ei kuitenkaan toistaiseksi ole näkynyt.
Sisko on nyt alkanut pyöriä huolestuttavan paljon mieheni ympärillä, ja tuntuu kuin hän olisi ihastunut mieheeni. Voi olla että on ollut jo pitkään, mutta ehkä hän on eronsa myötä ottanut nyt uusia vapauksia flirttailla mieheni kanssa aina kuin mahdollista. Tuntuu kuin hän pyrkisi erityisesti järjestämään sellaisia hetkiä jolloin jää mieheni kanssa kahden, minun selkäni takana siis. Tämä satuttaa ja loukkaa minua todella paljon. Olen huomannut, että erityisesti perhejuhlissa siskon mekkojen helma vain lyhenee ja lyhenee ja kaula-aukot muuttuvat yhä vain antavammiksi, rinnat ovat oikein huomiota herättävän anteliaasti tarjolla. Vaikeaahan siinä miehen on olla katsomatta, kun sisko tekee tuon tuostakin asiaa siihen hänen luokseen pyörimään ja ne rinnat tuodaan ihan nenän eteen tyrkylle ja vielä sopivasti vähän heilutellaan. Ymmärrän että sinkkunaisen iltamenoissa voi pukeutua ja toimia noin, mutta entä perheen ja suvun läsnäollessa. On hän aina pukeutunut näyttävästi ja panostaa paljon laadukkaisiin vaatteisiin ja asusteisiin, mutta nyt pukeutuminen alkaa näyttää jo suorastaan epätoivoiselta miehenmetsästykseltä, vaikka kyseessä on kuitenkin jo noin 50v-nainen. Minä olen aina ollut pidättyvämpi, ja jollen erityisesti laittaudu, olen aika tavallisen näköinen. Pukeudun naisellisesti, mutta paljon peittävämmin. Sisko taas aina ollut perheen prinsessa. Olkoon minun puolestani, mutta hoitakoon sen miehenmetsästyksen jossain radalla mieluummin kuin tässä perhepiirissä.

Mitä jos siskoni ei tosiaan olekaan minulle lojaali vaan yrittää häpeämättömästi iskeä miestäni? Siitä en toipuisi ikinä, eikä varmaan muukaan perhe ja suku. En haluaisi pilata välejä siskoon, samaa perhettä kun kuitenkin ollaan ja ainakin aiemmin melko läheisiä. Meillä on miehen kanssa takana pitkä avioliitto, joka tosin ei ole koskaan ollut erityisen kiihkeä tai intohimoinen (enemmänkin kummallekin sopiva järkiratkaisu). Vuosien kuluessa littomme on muuttunut kaikin tavoin etäiseksi. Sisko tietää tämän kyllä hyvin, sen verran olemme hänen kanssaan tästäkin puhuneet. Lapsia kuitenkin on, joten koetan sinnitellä siihen asti että saan heidät isoiksi ja omilleen.

En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta asetelmasta? Voiko sisko vampata toisen siskon miehen? Mitä sitten tapahtuu? Hajoaako kaikki pirstaleiksi? Voiko tuollaista antaa anteeksi edes ajan päästä? Erityisen pahalta tuntuu ajatus siitä, jos sisko on ollut ihastunut mieheeni jo pitkään ja minun selkäni takana on voinut tietämättäni tapahtua mitä vaan. Kaikki viisaat neuvot ovat nyt tarpeen, jos jollakulla sellaisia sattuu olemaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ällöttäviä juttuja kun ne on suvun sisässä. Vaikka mitään ei tapahtuisi, niin pelkällä ajatuksen tasollakin tilanne on huono ja vaikuttaa. Voi olla, että sinä ylireagoit ja kuvittelet omiasi. Tai voi olla, että olet oikeilla jäljillä. Loppujen lopuksi sinä et voi tehdä mitään, se on miehesi tehtävä pidättäytyä ja sanoa siskollesi että ei. Ja jos siskosi on niin hullu, että todella yrittäisi miestäsi, se tietäisi teidän osaltanne homman tuhoutumista. Siis vaikka miehesi ei olisi mukana jutussa.

Ilkeitä asioita, suorastaan sairaita. Ehkä kuitenkin ylireagoit ja kuvittelet?

Vierailija
22/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todennäköisesti jo pannut siskoasi, tai ainakin tulee panemaan. Olen mies ja voin sanoa tämän 100% varmuudella.

Ainoa mahdollisuutesi on alkaa panostaa seksikkyyteesi ja huolehtia että miehen kaikki seksifantasiat täytetään kotona.

Ei välttämättä pannut, mutta jos sisko oikeasti flirttailee niin mielessä on käynyt. 

Mutta ajatuksista ei voi ketään tuomita. Miehilläkin on kyky pitää se muna siellä housuissa, jos panokset on riittävän kovat. Tässä tapauksessa lapset ja varmaan omaisuuden jako, tietysti myös henkinen puoli. Jos ukko on niin tollero, että antaa periksi ja sekoaa, niin sille ei voi mitään. Mutta on myös miehiä, jotka ei sorru vaikka oma aviolitto sinänsä olisi seksitön ja harmaa. Aina voi masturboida ajatukselle, mutta lasten hyvinvoinnin ja kasvuympäristön pilaaminen on sellainen riski että sitä ei kaikki lähde riskeeraamaan.

t. mies itsekin, jolla on ollut houkutuksia ja mahdollisuuksia, mutta joka on ajatellut perhettä (ja masturboinut himot pois).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy äidiltäsi ja mummoltasi himoitsevatko hekin häntä voitte perustaa suku polvien perheen siinä sisar vaimot kalpenee. pitäkää pano koneesta huolta 

Vierailija
24/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä oikein apinan raivolla huutelee että provoprovoprovo?

Mikset vain vaihda ketjua jos tämä ärsyttää sinua?

Aihe on mielenkiintoinen, anna ihmisten keskustella rauhassa.

Samaa mietin. Ikään kuin provon "paljastamisella" tai sen huutelulla keskustelu tyrehtyisi. 

Provo tai ei, tällainen touhu on totta valitettavan monessa suvussa. Ehkä siksi osa suhtautuu niin tunteella ja alkaa huudella provoa, kun ei kestä ajatusta.

Keskustelua voi käydä. Tiedän itse esim tapauksen, jossa sisko pani siskonsa ukkoa ja tuhosi kaiken. Ja varmasti tällaisia on tullut muillakin vastaan.

Vierailija
25/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot olevasi muutaman vuoden vanhempi, eli jo noin 55. Ja missä rummoiässä olet lisääntynyt että sulla vielä huollettavana lapsia?

Tuon ikäisellä ruukaa olla aikuiset lapset ja suurin osa mummoja jo.

Vierailija
26/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia lukeva robotti tulisi nyt tarpeeseen.

Vierailija
27/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ällöttäviä juttuja kun ne on suvun sisässä. Vaikka mitään ei tapahtuisi, niin pelkällä ajatuksen tasollakin tilanne on huono ja vaikuttaa. Voi olla, että sinä ylireagoit ja kuvittelet omiasi. Tai voi olla, että olet oikeilla jäljillä. Loppujen lopuksi sinä et voi tehdä mitään, se on miehesi tehtävä pidättäytyä ja sanoa siskollesi että ei. Ja jos siskosi on niin hullu, että todella yrittäisi miestäsi, se tietäisi teidän osaltanne homman tuhoutumista. Siis vaikka miehesi ei olisi mukana jutussa.

Olet varmaan oikeassa. Kiitos että otat hätäni todesta ja annat järkeviä neuvoja. Toivon itsekin, että ylireagoin ja kuvittelen. Otan joka tapauksessa varmaan tämän puheeksi äitimme kanssa ja kuuntelen myös hänen näkemystään. Toivottavasti asia ratkeaa hyvin.

Vierailija
28/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä ei sinänsä edes yllätä. Aika usein sisaruksilla on jonkinlaista kilpailua keskenään ja se saattaa saada julmiakin muotoja ääritapauksissa. Esim minä tiedän sisarukset, joista toinen oli suosittu ja toinen vähemmän suosittu. Kun tämä vähemmän suosittu onnistui saamaan itselleen "tasoaan paremman" poikaystävän, siis komean, piti tämän toisen siskon sitten iskeä se ihan vaan siksi että sai näin osoitettua tälle vähemmän suositulle siskolleen kaapin paikan. Kun se oli sitten sen tehnyt, se potkaisi sen jätkän ulos eikä ollut siitä enää kiinnostunut. 

Vierailija
29/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun siskosi tissit on taas miehesi naamalla, niin töksäytä suoraan, että onko liivit varmasti tukevat ettei tissit roikahda paidasta ulos. Naurat päälle.

Vierailija
30/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa. Kiitos että otat hätäni todesta ja annat järkeviä neuvoja. Toivon itsekin, että ylireagoin ja kuvittelen. Otan joka tapauksessa varmaan tämän puheeksi äitimme kanssa ja kuuntelen myös hänen näkemystään. Toivottavasti asia ratkeaa hyvin.

Tiedän, että olet trolli ja provo, mutta olet sen verran hyvä, että autan mielelläni. Paras provo on sellainen, joka voisi olla totta. Tämä on sellainen.

Vierailija
31/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on todennäköisesti jo pannut siskoasi, tai ainakin tulee panemaan. Olen mies ja voin sanoa tämän 100% varmuudella.

Ainoa mahdollisuutesi on alkaa panostaa seksikkyyteesi ja huolehtia että miehen kaikki seksifantasiat täytetään kotona.

Ei välttämättä pannut, mutta jos sisko oikeasti flirttailee niin mielessä on käynyt. 

Mutta ajatuksista ei voi ketään tuomita. Miehilläkin on kyky pitää se muna siellä housuissa, jos panokset on riittävän kovat. Tässä tapauksessa lapset ja varmaan omaisuuden jako, tietysti myös henkinen puoli. Jos ukko on niin tollero, että antaa periksi ja sekoaa, niin sille ei voi mitään. Mutta on myös miehiä, jotka ei sorru vaikka oma aviolitto sinänsä olisi seksitön ja harmaa. Aina voi masturboida ajatukselle, mutta lasten hyvinvoinnin ja kasvuympäristön pilaaminen on sellainen riski että sitä ei kaikki lähde riskeeraamaan.

t. mies itsekin, jolla on ollut houkutuksia ja mahdollisuuksia, mutta joka on ajatellut perhettä (ja masturboinut himot pois).

Tämä miesnäkökulma oli hyvä kuulla, hyvä muistutus siitä ettei kaikki suinkaan lankea. Kiitos.

Vierailija
32/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on nolo. Tissit tyrkyllä vielä viisikymppisenä. Eikö muita avuja ole. Tuskin miehesi haluaa tyrkkyä naista. Panoon voisi ehkä huolia, mutta ei silloin kun on suhteessa, varmaan on miehelläsi sen verran järkeä päässä.

Vierailija
33/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä ei sinänsä edes yllätä. Aika usein sisaruksilla on jonkinlaista kilpailua keskenään ja se saattaa saada julmiakin muotoja ääritapauksissa. Esim minä tiedän sisarukset, joista toinen oli suosittu ja toinen vähemmän suosittu. Kun tämä vähemmän suosittu onnistui saamaan itselleen "tasoaan paremman" poikaystävän, siis komean, piti tämän toisen siskon sitten iskeä se ihan vaan siksi että sai näin osoitettua tälle vähemmän suositulle siskolleen kaapin paikan. Kun se oli sitten sen tehnyt, se potkaisi sen jätkän ulos eikä ollut siitä enää kiinnostunut. 

Kamalaa kuulla miten raadollista touhua voi olla sisarusten välillä!

Vierailija
34/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina.

Vierailija
35/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskosi on nolo. Tissit tyrkyllä vielä viisikymppisenä. Eikö muita avuja ole. Tuskin miehesi haluaa tyrkkyä naista. Panoon voisi ehkä huolia, mutta ei silloin kun on suhteessa, varmaan on miehelläsi sen verran järkeä päässä.

Ulkonäkö on se, jolla hän on pärjännyt. Tuskinpa kovin moni pitää häntä minään älykkönä. Nyt vaikuttaa siltä, että hänellä on lähestyvä ikäkriisi ja siksi niin kova yritys päällä. Noloa minunkin mielestäni pukeutua noin paljastavasti tuon ikäisenä. Iltamenoihin lähtiessä sen vielä ehkä ymmärtäisin, ainakin jos on tosiaan seuraa tarkoitus löytää, mutta entä perhejuhliin.

Vierailija
36/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja annan neuvon. Pidä siskosi kaukana sun miehestä.

Eli ei kotiin teille ja vähennätte niitä perhejuhlia.

Mun sisko aina hyrräsi mun poikaystävien lähellä. Edes käskystä en saanut häntä poistumaan.

Oltiin silloin nuoria ja enempää en halua asiasta puhua.

Olen ollut mieheni kanssa 28 vuotta ja sisko ei ole häntä nähnyt.

Tosin on nykyään kulahtanut sisko.

Vierailija
37/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä jos sun ja miehesi välillä ei enää rakkautta ole, ja molemmat sinnittelette lasten kanssa ja laskette vuosia ja päiviä eroon ja helpotukseen. Niin mitä väliä sillä on jos siskosi ja tuleva exäsi rakastuvat? Pysyypähän lapsilla varmasti yhteys isäänsä kun edelleen tulee siskosi miehenä kaikkiin sukujuhliin.

Olisko kuitenkin aiheellista ottaa miehen kanssa puheeksi se teidän järkiavioliiton tila ja tulevaisuuden suunnitelmat, lapset on kuitenkin jo ihan pian lähdössä, niin voisitte alkaa jo valmistella eroa, että menee sitten mukavan sujuvasti. Voisi saada sen taloudellisestikin menemään reilummin. Voisi katsella toisella tai molemmille jo omaa asuntoa, miettiä talon myyntiä, säästää rahaa omille tileille jne.

Vierailija
38/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo jatkuva kilpailu ja sitä mun sisko on pitänyt aina. Itse en ole sellainen.

Äidistä oli kova kilpailu siihen asti kunnes äiti kuoli. Tuntuu että kirous päättyi äidin kuolemaan.

Nuorena piti viedä mun poikaystävät.

Ollaan vaan puhelimitse yhteydessä, ei siis tavata.

Lapset pidin erilleen hänestä.

Pelkäsin että lasten kautta haluaa satuttaa minua kun muuta keinoja ei ollut enää.

Vierailija
39/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Miehiä ei kiinnosta 50-vuotiaat naiset.

Vierailija
40/41 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi oman siskoni jämien kanssa, sillä tiedön hänellä olevan herpeksen:D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi