Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisperhe joka kopioi kaiken

Vierailija
09.07.2023 |

Ovat hirveän uteliaita kaikesta mitä tehdään, missä lomaillaan ja mitä hankintoja tehdään. Ovat jopa hankkiutuneet raskaaksi heti pian meidän jälkeen. Jos ollaan oltu jossain lomalla tai kuulevat meidän lähtevän jonnekin, niin eiköhän he mene tasan samaan paikkaan. Kaikista maailman paikoista. Tämä on toistunut useita kertoja.

Olenko pikkumainen kun tällainen ärsyttää. Miksi edes joku haluaa tehdä kaiken samalla tavalla? Ja ärsyttää se iänikuinen utelu kaikesta!

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joidenkin on niin vaikea uskoa että tuollaisia ihmisiä oikeasti on? Miksei sitä saisi sanoa ääneen tai ihmetellä? Vai osuuko ja uppoaa näihin, jotka haukkuvat narsistiseksi kun joku huomaa tällaisen käytöksen?

Ehkä nämä epäluuloisimmat ovat itse niitä matkijoita, joten eivät huomaa muiden tekevän niin, kun itse tekevät.

Vierailija
42/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jekku kirjoitti:

Joo kyllähän tämän näkee kaveripiirissä että tulee ne vauvabiumit, autonvaihtobuumit jne.

No me ei olla tossa mukana. Kolmanteen lapseen ei ole mahdollisuutta ja autot hankitaan käytettyinä.

Ajatella. Varmaan aloittavat koulunkin samaan aikaan ja vielä käyvät lomalla Thaimaassa ja ruotsinlaivalla. Syövät Rossossa sunnuntaina ja grillaa makkaraa kesäkuun eka viikonloppu. Hankkii auton ja pinnasängynkin ikeasta. Autonvaihtohan ei mitenkään liity siihen perheen kasvuun vaan matkiivat mokomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, toiset ei tykkää kyllä yhtään kun tällaista käytöstä kyseenalaistaa ja ihmettelee. Miksiköhän?

Vierailija
44/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro niille satuja. Puhu ihan mitä sylki suuhun tuo. Katso mitä tapahtuu. Hauskaa oikeasti!

Miksi?

Haittaako jotain oikeesti se että jossittelu lomailee Ruotsissa niin perhe menee sinne? Tai jos perhe ostaa Toyotan ni hekin ostaa?

Häiritsee siis niin paljon omaa elämää tämä että alkaa valehtelemaan?

Onhan tuo todella ärsyttävää. Minulla oli nuorena ystävä, joka matki kaikessa. En jaksanut, kun ärsytti niin paljon, että on entinen ystävä. Matkiva ystävä on jotenkin epäaito. Eikö ihminen kuuntele itseään ja perhettään mitä haluaa tehdä / hankkia, kun pitää konemaisesti matkia toisia? Sairasta minusta. Heikko itsetunto ja mielikuvitukseton tyyppi. 

Vierailija
45/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan Nizzan matkan jälkeen, että olipa mahtava reissu Jemenissä. Ihanaa patikointia, omatoimireissu!

Vierailija
46/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, toiset ei tykkää kyllä yhtään kun tällaista käytöstä kyseenalaistaa ja ihmettelee. Miksiköhän?

Haha, toiset ei tykkää kyllä yhtään kun kyseenalaistaa onko kyse kuitenkin sattumasta ja mainonnasta eikä matkimisesta. Miksiköhän?

Vierailija
47/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppanoita olette te, jotka kyttäätte naapurien hankintoja ja vielä kirjoittelette niitä tänne!

Anteeksi, kuka on tehnyt niin? Sivusta

Vierailija
48/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro niille satuja. Puhu ihan mitä sylki suuhun tuo. Katso mitä tapahtuu. Hauskaa oikeasti!

Miksi?

Haittaako jotain oikeesti se että jossittelu lomailee Ruotsissa niin perhe menee sinne? Tai jos perhe ostaa Toyotan ni hekin ostaa?

Häiritsee siis niin paljon omaa elämää tämä että alkaa valehtelemaan?

Onhan tuo todella ärsyttävää. Minulla oli nuorena ystävä, joka matki kaikessa. En jaksanut, kun ärsytti niin paljon, että on entinen ystävä. Matkiva ystävä on jotenkin epäaito. Eikö ihminen kuuntele itseään ja perhettään mitä haluaa tehdä / hankkia, kun pitää konemaisesti matkia toisia? Sairasta minusta. Heikko itsetunto ja mielikuvitukseton tyyppi. 

Itse sä matkit. Toyota löytyy aika monestakin pihasta.

Vierailija
49/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku harrastus. Ei ole normaalia kehitellä tuollaisia kytköksiä ja salaliittoteorioita toisten tekemisistä.

"Käytiin Linnanmäellä ja nyt he ovat menossa sinne! Matkimista !? Oltiin viime vuonna Pärnussa ja nyt he on menossa sinne. Kuten myös työkaverin serkku? Miksi kaikki stalkkaa ja matkii meitä!?!" Not.

No hei haloo, kyllä tuollaisia ihmisiä oikeasti on 😂 Vähän reppanoita.

No jos on vaikka miettinyt kotimaanmatkailua ja tuttu kehuu kuinka kaunista turun saaristossa oli, niin onko ihan kamalaa lähteä turun saaristoon? Tuolla käy kuitenkin tuhansia ihmisiä muutenkin ulkomailta asti, eipä se tuttukaan sitä ideaa ihan uniikisti ole keksinyt. Kaikki käyvät suurinpiirtein samoissa paikoissa, missä on jotain käymisen arvoista.

Vierailija
50/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en ymmärrä ajatustapaa siitä, että tuollaisista asioista olisi jotenkin epänormaalia kysellä ja jutella. Jos olen menossa vaikka lomalle niin usein kyselen useammaltakin tuttavalta kokemuksia heidän reissuistaan, niistä voi hyvin saada ideoita tai kuulla minne ei ainakaan kannata lähteä. Sama juttu jos olen ostamassa vaikka uutta tietokonetta, totta kai haluan kuulla aitoja kokemuksia siitä mikä voisi olla hyvä. Noiden keskusteluiden ja omien nettihakujeni perusteella teen kuitenkin ihan itsenäisen päätökseni, joka joskus saattaa olla tai saattaa olla olematta sama kuin jollain toisella.

Vierailija
51/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saavat/saivat samaa sukupuolta olevan lapsen kuin te. Samanväriset silmät ja hiuksetkin kuin teidän lapsellanne.

Vierailija
52/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas joku osti orginellin androidin tai iPhonen heh

Tai auton tai massaryysyn

Vierailija
53/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saavat/saivat samaa sukupuolta olevan lapsen kuin te. Samanväriset silmät ja hiuksetkin kuin teidän lapsellanne.

Juu eivät saaneet ja sehän kirpaisikin!

Vierailija
54/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä lomamatkoista vielä: Kun nämä "matkijalinnut" kyselevät, missä kävitte, ja miten meni reissu, kertokaa kaikki asiat, jotka olivat kohteessa huonosti. Älkää hehkuttako hyviä puolia. Ei sellaista lomakohdetta olekaan, josta ei mitään negatiivista kerrottavaa voisi keksiä.

Vierailija
55/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen narsisti taidat olla jos kuvittelet jonkun jopa hankkivan lapsia ainoastaan siksi että sinä olet tehnyt niin.

No jos heti perään ilmoittavat raskaudesta, kun kaiken muunkin ovat matkineet perässä, niin onhan se vähän huvittavaa.

Vierailija
56/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämäni aikana muutama tuollainen kaveri. Jännä juttu, mut toi utelu oli heilläkin vähän sellaista pakonomaista! Yksi kaveri jopa yritti pokata samat miehet nuorempana, kun kuuli että olen ihastunut johonkin. Ja niin oli aina samat kiinnostuksen kohteet, vaatteet, asusteet jne. Jotenkin ahdistavia tyyppejä, olen nykyään pysynyt kaukana. Ei kiinnosta olla tekemisissä. Outo käytöstä kaikenkaikkiaan! En osaa sanoa mistä kertoo, mutta moniongelmaisia ihmisiä ovat kaikenkaikkiaan.

Vierailija
57/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen narsisti taidat olla jos kuvittelet jonkun jopa hankkivan lapsia ainoastaan siksi että sinä olet tehnyt niin.

No jos heti perään ilmoittavat raskaudesta, kun kaiken muunkin ovat matkineet perässä, niin onhan se vähän huvittavaa.

Tiedätkös että raskautta usein joutuu yrittämään pidempäänkin, jos heti perään ilmoittivat raskaudesta niin eiköhän projekti ollut jo hyvässä vauhdissa siinä vaiheessa kun sinä teit Suuren Paljastuksesi.

Vierailija
58/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pelkästään teitä kopioivat. Jotkut ihmiset ovat sellaisia että haluavat liikaa kaikkea. Aina kaikki pitäis saada mitä muillakin. Jos te lähdette jonnekin x paikkaan lomalle, niin pitäähän heidänkin päästä. Tottakai!

Vierailija
59/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä muutenkaan sellaisia utelioita. Miksi udella toisten ihmisten asioita? Sitten eivät kuitenkaan omista asioistaan kerro samalla tavalla tai paljasta.

Vierailija
60/99 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron mielelläni suosituksia ystäville, sukulaisille ja tuttaville hyväksi havaituista tuotteista sekä lomakohteista. Samoin olen itsekin ilahtunut muilta saaduista vinkeistä. Ei ole minulta pois jos serkku perheineen menee lomalle samaan kohteeseen samaan hotelliin ja katsomaan samoja nähtävyyksiä. Eikä todellakaan haittaa jos joku hankkii jotain samaa mitä meilläkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi