Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se normaalia kissan käytöstä, että vuoden ikäinen kissa nukkuu poikani 7v rintakehän päällä, kun poika nukkuu

Vierailija
09.07.2023 |

yöuniaan. Usutin kissan pois pojan päältä ja pojan huoneesta. Pelkäsin ettei poika saa happea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poika saa happea, jollei kissa paina yli 20 kiloa. Kun poika kääntyilee jos tulee hätä, kissa hyppää pois rinnan päältä. Oma kissani nukkui aina kyljen päällä ja jos kovasti kääntyilin, siirtyi pois vähäksi aikaaa.

Kissa rakastaa poikaasi ilmiselvästi ja nauttii lähelläolosta.

Vierailija
2/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat monesti tykkäävät nukkua ihmisen rinnan päällä, äitini kissa nukkui hänen rintansa päällä, samoin yksi kissa nukkuu välillä mun rinnan päällä, kun olen äitini talossa. En usko, että on vaaraa. Poikasi saa kissan läheisyyttä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kun sydän lyö, tietää olevansa "turvassa"?

Oma kissani 3kg usein loikoili vattan päällä jos katsoin tv selälläni sohvalla. Se on niistä mukavaa läheisyyttä.  Toinen kissani käpertyi viereen usein ihan vaan missä vaan.  Kyllä tuon iköinen lapsi herää jos hengitys tuntuu salpautuvan ja muuttaa asentoa.

Vierailija
4/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on :) 

Vierailija
5/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että lapsena meidän kissa tuli pentuineen rinnan ja kaulan päälle nukkumaan :)

Vierailija
6/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. t.ap

Vierailija
7/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissat nukkuu sen kanssa jonka ne valitsee omaksi ihmisekseen. Olen onnellinen , minun kissani nukkuu minun kanssani, joskus puolison kanssa, mutta ei onnistu, hetken vain.

Vierailija
8/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun OSH makaa kaulani päällä poikittain välillä, pääosin kuitenkin pääni vieressä tyynyllä

Vierailija
9/9 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani tulee joka ilta kainaloon, aina samalle puolelle, toinen puoli ei käy ollenkaan. Kehrää siinä kunnes nukahdan ja sitten hiippailee yöpalalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme