Pinkit korkokengät Maijun ihana elämä
Kommentit (23)
En oikein ymmärrä mitä hänen seuraajansa tililtään saavat? Aivan tyhjänpäiväistä höpinää ja vaatteiden esittelyä.
Mitä tällä keskusteluavauksella haetaan, seuraajia?
Juu. Aidanseipäälläkin on oma vapaus, niitäkin kannattaa kadehtia.
Mikä tuossa on upeaa? Pyörii ostoskeskuksissa, ostaa vaatteita ja leikkii olevansa suuri somevaikuttaja?
Ei kai hän luule olevansa joku muotivaikuttaja?
Löysin vastikään Pinkin Instasta. Onko hänellä tapana esitellä itseään joka aamu ja kertoa millä luukilla lähtee päivään? Siis mitä! Outoja tyylittömiä vaatteita, ketä tuo kiinnostaa????
Hauskin tossa tilissä on hänen ääni. Hän puhuu tosi positiivisia asioita, mutta äänellä, mikä kuulostaa niin kestovittuuntuneelta, että koko message kuulostaa feikiltä. Ihmiset yleensä hymyilee, kun puhuu positiivisia asioita ja sen kuulee äänestä tai puhuu muuten iloisesti ja pehmeämmin, mutta tällä mummolla kuulostaa, että häntä vituttaa 24/7 ja sen kuulee äänestä. Ihan(an) ristiriitaista!
Jotenkin sitä aina ihmettelee, kuka saa sellaisesta sisällöstä mitään, jossa kerrotaan, että on herännyt ja menee tekemään aamupalaa? Ja tätä JOKA aamu!!!
Vierailija kirjoitti:
Videot ovat kerrassaan kauheita!
Oot kateellinen pelle.
Siis aivan järkyttävää sisältöä . Vahingossa eksyin sen instaa, ja luulin ensin ei joku vitsi , mutta taitaa tosissaan luulla olevansa tyyliin Sieppi . Suuri myötähäpeä .
Miksi oi miksi nämä tämmöset luulee vieläkin, että hiukset värjäämällä ja värikkäisiin pukeutumalla on fresh ja 'nuorekas'? Not. Vielä revityt farkut ja ou jees. Yök yök yök
Minua on alkanut tympäseen jatkuva ostaminen. Black Friday ei ole mitenkään ihailtava juttu , mutta hänellä se on läpi vuoden.
"Hyvä työ/palkka ja oma vapaus."
Kyllä, kun on ollut järkevä jo nuorena ja panostanut opiskeluun ja tulevaisuuteen. Kun ei ole soheltanut päättömästi ja vailla päämäärää. Kaiken tuon olen saavuttanut ja olen ylpeä siitä.
Oma vapaus on aina ollut ehdottomasti tärkein. Hyvä koulutus ja työ on seuranneet sitten perässä.
Itse en ole koskaan tajunnut tuota päätöntä lentämistä ja syöksymistä suhteesta toiseen ja elämän haaskausta jonkun utopian perässä. Itsellä selkeät priotiteetit ja on edelleen.
Itselleni mieletön kasa vaatteita ja meikkejä ja juhlimista ja uusia miehiä toinen toistansa komeampia ei ole koskaan merkinyt mitään. Ei anna sisältöä omaan elämääni. Jo nuoresta olen tiennyt että olen ihan itse oman onneni seppä ja minun onneni on hyvä tasapainoinen taloudellisesti turvattu elämä missä sitten omat rakkaat läheiset ja ystävät. Ketään muuta en tarvitse, en mitään tyhjiä ihmssuhteita jotka menevät ja tulevat.
On turvallinen olo kun talous on turvattu ja puitteet kunnossa ympärillä. Oma vapaus; kukaan ei päätä asioistani eikä sekaannut niihin. Päätän itse ja yksin. Oma koti joka on vain minun ja päätän kuka sinne saa tulla.
Elämä on hyvää kun pitää jalat maassa ja järjen kasassa.
Ei tuo jatkuva kuluttaminen ole tervettä millään muotoa.
Kulmakarvat on pelottavat, maalattu jollain pensselillä hiilen mustiksi.
Ööö anteeksi mitä? Hyvä palkka?