Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostalossa asuva: ET: vedä vessaa yöllä, soita musiikkia kello 19:n jälkeen, grillaa parvekkeella, kulje muuta kuin töppösissä yöllä

Vierailija
09.07.2023 |

Ymmärrätkö? Nämä ovat kerrostalon säännöt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vedän vessan jokaisen käyttökerran jälkeen.

Ajatuskin muusta 🤮

Vierailija
42/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus on 22-07. Vessassa ja suihkussa saa käydä hiljaisuuden aikana.

Saa myös esim. kuunnella musiikkia ja kävellä asunnossaan. Toki sitä musiikkia ei saa kuunnella täysillä ja bassot kaakossa tai hyppiä tasajalkaa ympäriinsä puukengät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töppöset = villasukat. AP vissiin Savon sydämestä.

Vierailija
44/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exmies myi huumeita ja ravas rapussa jatkuvasti pahimmillaan 5 minuutin välein ylös ja alas kiireisimpään aikaan, meillä kaiken kestävät seinänaapurit laitto lapun "Jos se jatkuva kulkeminen rapussa ei lopu, joudumme tekemään valitettavasti valituksen teistä".

Pisteet naapurille. Mies alkoi sopimaan ajat tiettyyn aikaan pari tuntia aamulla ja pari illalla ja kaikki oli tyytyväisiä.

Toinen kerta tuli lappu "verta rapussa, siivoaisitteko jälkenne". Ei mitään valitusta.

Toinen seinänaapuri muuttanut 3 kertaa mutta kukaan ei ylä eikä alakerrasta valita mistään ja itekin jotkut soittaa musiikkia kovalla itse usein ja joskus myös hiljaisuuden jälkeen. Mutta kukaan ei valita kestään. Paras talo missä asunut 👍.

Vierailija
45/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan saa vetää , vettä laskea mutta ei kova äänisesti.

Vessa vedetään ja vettä lasketaan ihan normaalisti myös öisin.

Muija kysyi vedit sä vessan? Mä vastasin en kun pelkästään vessanpöntön.

Vierailija
46/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töppöset = villasukat. AP vissiin Savon sydämestä.

Mä olen Savosta, mutta töppöset = tossut mulle, ei villasukat.

Vierailija
47/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah aion muuttaa kerrostaloon ja tehdä noita kaikkia paitsi grillata parvekkeella. Se on ainoa mikä noista kielletty.

Vierailija
48/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.7.2023 aikana

kolmevuotinen röökimuija ei osaa ajaa autoa suoraa ja perutamalla ja rekst. zvr-976 musta audi ja rekst. slj- 974 pun volkari maasturi henkilö raivoukko ja röökimuija ajaa myös tällä autolla samalla tavalla meinaa kolhia kun kaksi kusikissaa matkassa yhtenä sunnuntai päivänä ja raivoukko joutui ajamaan kerran auton suoraan ja siinä oli tälläinen auto rekst. gkr-570 sin volkari meinasi myös samalla tavalla asemakatu 71 b 13 poliisi tulee tietää asian, esim. kauppapihassa, talonpihassa parkkipaikkoista, puhutaan auton kolhimisesta ja huumehöröst ,rattijuopposta, päihdehuumeongelma. talonjärjestyssäänöt klo 7.00-22.00 aikaan pitäisi olla hiljaa kokotalossa eikä huutaa kenenkää ikkunan alla tai ovien takana, paisminen keittiön kaappista, tai keittiön hormien tai parvekeen ovien rikkomista , paiskiminen, yö kulkijat ei saa ajaa rattijuoppossa, huumeessa,

jätäkää autot parkkiin jos lähdete kylälle humeessa, rattijuoppossa, menkää taksilla tämä on valistusta päihongelma tämä koskee joka päivää ma- su väliä.

käytöstapoihin kuuluu aikuiset röökimuijat, raivoukkot puhutaan vanhemmista käytöksestä , asemakatu 71 b c rappua koskee tämä asia myös 6a 7a 9a 4a 8a-

kuuluko jätää mega energia tölkiä toisen oven taakse näin puhutaan 8a rekst. bsj-771 musta henkilöauto.

Vierailija
49/49 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah aion muuttaa kerrostaloon ja tehdä noita kaikkia paitsi grillata parvekkeella. Se on ainoa mikä noista kielletty.

Sähkö- tai kaasugrillin käyttö on parvekkeella sallittu.