Puhuuko naisesi tuhmia kun panette?
Kommentit (25)
Juu, viime kerrallakin kesken kaiken huokaili; mitähän huomenna tekisi ruuaksi. Oli kyllä niin rivoa juttua että lopetin nylkyttämisen siihen.
Vierailija kirjoitti:
" Panettaa niin, että mä tuun kohta hulluks"
" Mä niin haluan tuntea sut mun sisällä"
" Ota mut rajusti"
" Läpsi mua perseelle"
" Haluutko nuolla mun pillua"
" Ai, että kun sul on iso! Mä tykkään, Aah!
" Mä tunnen, kuinka se kasvaa mun sisällä, Uuh!
" Nai mua välillä perseeseen"
" Anna mä otan sun kyrvän suuhun"
" Ai, että mä oon märkä"
" Kohta mä tuun, niin että pillu ja aivot räjähtää"Kenen mielestä tuhmaa, kenen ei.
Luettuna nuo ei ole kovinkaan kiihottavia, mutta kun tuollaista puhetta tulee kiihkon aiheuttamana, niin on todella kiihottavaa. Jos taas joku opettelisi puhumaan tuhmia ja toistelisi lainauksen repliikkejä opeteltuina vuorosanoina, niin viisari valahtaisi kello kuuteen.
Ei valitettavasti puhu. Vaimoni on kiltti ja rauhallinen nainen. Rakastelun aikana hän yleensä vain huohottaa ja voihkii hiljaa. Joskus kehuu kuinka hyvältä tuntuu ja sanoo rakastavansa minua. Joskus olisi kiihottavaa kuulla jotain ronskinpaa puhetta, mutta tuskin tulee koskaan tapahtumaan.
Vaihtelee. Pienessä kännissä voi tulla aikamoisia rivouksia.
Ja minä nautin...
Onhan se aina surullista. Kun se oma mitta ei aina naiselle riitä. Tai pelkkä fyysisyys aina useasti oon huomannu?
Pitää sitten keksiä mielessään niitä jotain keksittyjä sanoja joilla ei ole mitään tekemistä tai edes merkitystä normaalin fyysisyyden kanssa.
En ymmärrä naisenlogiikkaa tässäkään asiassa?