Olen niin syvästi rakastunut, että itken välillä liikutuksesta kun tajuan sen
Olen tavannut todella vaikean vuoden jälkeen aivan upean ihmisen. Olemme olleet nyt vähän vajaan vuoden yhdessä, eli suhde on vielä varsin tuore.
En ole koskaan elämässäni kokenut keneenkään romanttiseen kumppaniin tällaista yhteyttä. Olemme jakaneet tosi rehellisesti jo suhteen alusta asti myös vaikeat tunteet ja päiväy ja keskustelleet niistä, ja uskaltaneet näyttää toisemme myös "huonoina hetkinä". Olen tullut tuetuksi, kuulluksi ja nähdyksi ja ainakin toivon itse antaneeni kumppanilleni saman kokemuksen. Toisaalta meillä on hersyvää naurua ja huumoria, pitkiä syviä keskusteluja ja myös hiljaa toisen vieressä oleminen ja arkinen oleminen tuntuu tavattoman helpolta.
Tunnen, että tulen hyväksytyksi juuri sellaisena kuin olen ja minä kunnioitan kumppaniani syvästi juuri sellaisena kuin hän on - vaikka tai paremminkin juuri sen ansiosta, että hän oli heti alusta asti hyvin filtteritön oma itsensä.
En olisi uskonut, että kohtaan tällaista ihmistä elämässäni. Pari kertaa, kun olemme vain maanneet hiljaa sylikkäin, olen itkenyt vähän liikutuksesta. Olen syvästi tunteva ja herkkä ihminen, mutta ilosta itkeminen on silti minulle aika harvinaista.
Tuntuu hyvältä. Ja rohkaisevaa tietää, että tällaista voi tapahtua, kun sitä vähiten odottaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että kirjoittaisitte omasta parisuhteestanne tällaisen sepustuksen ja analyysin vauvapalstalle. "Liikutun niin että purskahtelen itkuun" :D
Voisin ihan hyvin kirjoittaakin, tilanne on koko lailla sama täällä. Säälittää vaan se, miten vauvapalstan kyyniset hyeenat hyökkäävät lyttäämään kaiken, mikä on hyvää, kaunista ja paremmin kuin heillä.
Ap, nauti. Uskon tietäväni mistä puhut.
Tasapainoinen ja vakaa ihminen joka on kokenut pitkäaikaista tasapainosta rakkautt parisuhteessa ja kyennyt antamaan sitä myös itse piiloittelematta itseään millään tavalla kumppaniltaan ei viittaa palstalla olijoihin kyynisinä hyeenoina.
Epävarmat ja rikkonaisen elämän suhdehistorian omaavat tai sellaisen kanssa nyt olevat taas usein käyttävät tuollaisia ilmaisuja.
Aaveella ihannoidaan kylmän kolkkoja järkiliittoja.
Ei ole vain ääripäitä. Muista se keskitie. Ei pidä ahdistua jos kaikki on hyvin. Rakkautta joka kestää ja jossa on turvan tuomaa intohimoa.
Mä en haluaisi naida AV-miestä. Liitto joka perustuisi kolikoiden tuonnille ei vaan sytytä. Monia naisia tuntuu sytyttävän kolikoilla pyörivä suhde, joten tuskinpa tulee hirveetä lovea mun poisjäännin takia.
Elätit ja lompakkoloiset elävätkin kulississa. Olet oikeassa siinä.
Mulla sama. Mutta olen aina ollut herkkä joten tämä normaalia. Itken aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että kirjoittaisitte omasta parisuhteestanne tällaisen sepustuksen ja analyysin vauvapalstalle. "Liikutun niin että purskahtelen itkuun" :D
Voisin ihan hyvin kirjoittaakin, tilanne on koko lailla sama täällä. Säälittää vaan se, miten vauvapalstan kyyniset hyeenat hyökkäävät lyttäämään kaiken, mikä on hyvää, kaunista ja paremmin kuin heillä.
Tasapainoinen ja vakaa ihminen joka on kokenut pitkäaikaista tasapainosta rakkautt parisuhteessa ja kyennyt antamaan sitä myös itse piiloittelematta itseään millään tavalla kumppaniltaan ei viittaa palstalla olijoihin kyynisinä hyeenoina.
Epävarmat ja rikkonaisen elämän suhdehistorian omaavat tai sellaisen kanssa nyt olevat taas usein käyttävät tuollaisia ilmaisuja.
Aaveella on myös monet erot ennustettu täysin oikein. Somen parviäly jotka toki jotkut korppikotkiksi haukkuvat 😉
Vierailija kirjoitti:
Ap on takuuvarmasti nainen.
Jota huijataan ja pahasti. Tai sitten trolliprovo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että suhdetta pitää ikäänkuin puolustaa ulospäin kertoo vain siitä että kaikki ei ole kunnossa kumminkaan. Ihminen on laumaeläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaveella on myös monet erot ennustettu täysin oikein. Somen parviäly jotka toki jotkut korppikotkiksi haukkuvat 😉
Erospekulointiketjut ovat viihdyttävää seurattavaa tällä palstalla. Osuvat oikeaan lähes aina. Seuraavaa odotellessa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että suhdetta pitää ikäänkuin puolustaa ulospäin kertoo vain siitä että kaikki ei ole kunnossa kumminkaan. Ihminen on laumaeläin.
Sellaiset suhteet kaatuvat omaan mahdottomuuteensa. Ei kukaan normaali ihminen jaksa sellaista kovinkaan pitkään. Sellaisesta pitää lähteä jos toisella syystä tai toisesta kova tarve puolustautumiseen. Siinä sairastuttaa vain itsensä:
Halusin tulla päivittämään tilanteen, kun tuli tämä aloitus mieleen ja tajusin, että mulla on miehen kanssa edelleen sama fiilis. Viimeksi tänään asetuttiin päikkäreille, katseltiin toisiamme silmiin ja se rakkauden määrä ja vieressä makaavan ihmisen upeus sai mut liikuttumaan.
Siistiä kokea tällainen ainakin kerran elämässään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halusin tulla päivittämään tilanteen, kun tuli tämä aloitus mieleen ja tajusin, että mulla on miehen kanssa edelleen sama fiilis. Viimeksi tänään asetuttiin päikkäreille, katseltiin toisiamme silmiin ja se rakkauden määrä ja vieressä makaavan ihmisen upeus sai mut liikuttumaan.
Siistiä kokea tällainen ainakin kerran elämässään.
Ap
Osaatko kertoa, miksi kerrot sen tänne??
Onpa täällä herkkää porukkaa. Itkuntuhruisin silmin siellä. Huh huh.
Joku pitää itseään niin tärkeänä, että ensin tekee kesällä tällaisen aloituksen ja sitten tulee tammikuussa jatkamaan... Ehkä saamme päivityksen taas kesällä.
Kiva kuulla, että aloittajalla menee edelleen hyvin kumppaninsa kanssa. Itse elän myös onnellisessa parisuhteessa ja onhan se ihan mahtavaa, kun toisen kanssa on sellainen syvä yhteys ja kaikki vaan sujuu aivan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että aloittajalla menee edelleen hyvin kumppaninsa kanssa. Itse elän myös onnellisessa parisuhteessa ja onhan se ihan mahtavaa, kun toisen kanssa on sellainen syvä yhteys ja kaikki vaan sujuu aivan luonnostaan.
Jotain hän epäilee, kun kirjoittaa siitä vauvapalstalle.
Klassinen esimerkki siitä, miten omahyväinen ihmisestä tulee, kun löytää jonkun ihailemaan itseään. Rakkaus on vain toinen nimi pohjattomalle narsismille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävarmat ja rikkonaisen elämän suhdehistorian omaavat tai sellaisen kanssa nyt olevat taas
"Se että suhdetta pitää ikäänkuin puolustaa ulospäin kertoo vain siitä että kaikki ei ole kunnossa kumminkaan. Ihminen on laumaeläin."
Se voi kertoa siitä, että ap:n ympärillä on katkeria tai kateellisia tai kyynisiä ihmisiä, jotka laukovat "totuuksia" vaaleanpunaisista laseista ja kohta tulet rytinällä alas ym. Kyllä kenellä tahansa nousee silloin tunne, että "pitää ikäänkuin puolustaa".
Muistan tuon tunteen mikä ap:lla on. Ei sitä enää 18 vuoden avioliittovuoden jälkeen noin voimakkaana ole, mutta on edelleen se tieto että tässä ollaan tuli mitä tuli. Toisen tuntee ja hyväksyy virheineen päivineen. Samoin hän hyväksyy minut virheineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö samat fiilikset?
Nyt huomasin että olitkin vastannut. Sulla on vielä ne vaaleanpunaiset lasit päässä.
Mä en haluaisi naida AV-miestä. Liitto joka perustuisi kolikoiden tuonnille ei vaan sytytä. Monia naisia tuntuu sytyttävän kolikoilla pyörivä suhde, joten tuskinpa tulee hirveetä lovea mun poisjäännin takia.