Miksi miehet eivät enää käytä speedoja missään
Kommentit (49)
Kyllähän ne vakoon pureutuvat speedot hivelisivät heteronaisen silmää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää, noloa. Oon yrittänyt vihjata uimashortseista. Mies kysy mikäs vika näis on? No ei kai sitä mikään, paitsi nolot😂
Tässä nolot:https://en.wikipedia.org/wiki/Boardshorts#/media/File:Freeballer_board_…
Speedot jalassa vuodenajasta riippumatta.
KÄYTTÄVÅT: Uimarannalla kun käyvät uimassa , tai uimahallissa!
Mistä moinen iljettävä törkeä kysymys ?
Käyttää. Tartte mennäkö uimarannalle niin heti näkyy speedoja.
Seksualisointi pelottaa nykyisessä ahdasmielisessä kulttuurissa.
Käyttäisin, mutta mulla ei kulli ja pallit mahdu speedoihin, puristaa.
Speedot on oikeasti nolot naisten mielestä, mutta miehet ei usko.
Ne on hölmön näköiset, kuin perunapussia kanniskelisi. Jotkin asiat on hyvä jättää mielikuvituksen varaan.
Speedojen marssi kohti sukupuuttoa alkoi siinä vaiheessa kun uimahallit luopuivat tiukasta vaatimuksesta tietynlaiseen uima-asuun. Aiemmin uima-asun piti olla tietynlaista kangasta ja pinta-ala mahdollisimman pieni, jotta siihen ei imeydy paljoa likaa ja/tai klooria.
Jos jotakin hyvää oli vuoden 2015 ryysiksestä niin se oli se, että uimashortsit sallittiin uimahalleissa kun eivät rassukat ymmärtäneet mikä on ns. oikeanlainen uima-asu ja mistä niitä saa ostettua.
Eikö niitä yleensä käytetä jossain uimalassa, rannoilla tmv.? Harvemmin kait ostoskeskuksessa, tai ravintolassa. Speedojen kanssa kuuluu myös käyttää sellaista paksua kultaketjua kaulassa, harvalla suomipojalla ainakaan siihen on varaa. Siinä syy 😊
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin, mutta mulla ei kulli ja pallit mahdu speedoihin, puristaa.
Terveisin peräkammarin poika, seisokissa 8 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ne harvojen jaloissa näyttävät hyviltä, onneksi.
Ulkomailla on varmaankin. Naiset sinne.
Ajatelkaas italialainen gogolo speedoissa.
Gogolo
Vierailija kirjoitti:
Karsea vaate.
Niin on bikinitkin rumalla akalla.
Siinä hävetään jalkojen (reisien) ja myös "varustuksen" pienuutta.
Olen nelikymppinen mies ja käytän usein speedoja, mutta uin ja olen rannalla aika harvoin. Minuakin reidet hävettivät ja käytin mm. pitkiä shortseja. Sitten treenasin salilla jaloistani sopusuhtaiset enkä enää häpeä yhtään.
Varustusta en ole ikinä häpeillyt. Se on keskimääräistä isompi, varmaan siksi.
Nuorilla miehillä pieni olkalaukku, joku D&C tai Lois Vuitton väsky ja lököhousut. Onko uusi muoti vai viesti jostakin.
Vanhat miehet käyttää. Niiden on pakko, koska muuten kassit roikkuu uimasortsien lahkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä pieni olkalaukku, joku D&C tai Lois Vuitton väsky ja lököhousut. Onko uusi muoti vai viesti jostakin.
Oiskohan Louis V
Koska kukaan, ja todella korostaan, kukaan, ei halua nähdä sitä.