Miksi miehet eivät enää käytä speedoja missään
Kommentit (71)
Rohkeasti speedot jalkaan. Moni ei uskalla katsoa. Jos katsoo sinua onko kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää. Tartte mennäkö uimarannalle niin heti näkyy speedoja.
Oikeasti kuka vielä käy uimarannoilla tai uimahallissa? Epähygieenistä ja koko ajan joku töllää (tai nykyään kuvaa) ja täytyy pelätä (rannalla), että joku varastaa tavarat, ei pääse vessaan tms. Aurinkoa voi ottaa kotipartsilla tai -pihalla ja mielummin käyn omassa suihkussa kuin lillun jonkun häpykarvoissa ja napanöyhdässä uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin, mutta mulla ei kulli ja pallit mahdu speedoihin, puristaa.
Terveisin peräkammarin poika, seisokissa 8 cm.
Kannattaa ostaa ne tangat miesten osastolta. Naisten tangoissa ei ole tilaa kulleille ja kelleille - wink wink.
Näyttää erikoiselta jos naisella stringit ja miehellä melkein polviin olevat shortsit kun muut on sitten noloa?
Vierailija kirjoitti:
Vahvat jalat vaativat tätä nykyä aika kovan työn. Siinä halutaan ettei ne näy niin näkyvästi.
Totta. Ukot kuvittelevat, että "varustus" kiinnostaa naisia. Paskan marjat. Oikeasti kiinnostavampaa on kaikki muu. Kunnon lihaksikas takamus, paksut lihaksikkaat reidet ja pohkeet ovat todella kuumat. Tietty myös yläkropassa pitää olla muutakin kuin pulkannarut. Ja ei, ei tarvitse olla saliarska kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi olla speedot miehille? Mitä väriä ja mallia.
Kirkkaan punaiset tietty ja mahdollisimman pienet.
Ei, vaan kullan väriset tai leopardikuosiset tietty!
Niin, ja pitkä musta vetoketju keskellä.
Tietyt miehet käyttää. Joissain Kanarian lomakohteissa näkee paljonkin. Mikäs siinä jos kroppa kestää katselun, koska kyllähän ne huomiota herättävät.
Käytän pieniä speedoja salilla.
Niinhän naisetkin tekee.
Olen kyllä pannut merkille ihailevat katseet.
T: sali-Arska 60v.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pieniä speedoja salilla.
Niinhän naisetkin tekee.
Olen kyllä pannut merkille ihailevat katseet.
T: sali-Arska 60v.
Bodareillahan on iät ja ajat ollut kalukukkarot vaatetuksena kisalavalla, joten ei mitään uutta auringon alla.
Voi teitä nykynuoria..... missasitte kasari-ysärin, kun etelän rannat olivat täynnä gigoloja ja kamakeja tiukoissa pienissä speedoissa.