Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisittekö karjalanpiirakoita munavoilla jos niitä olisi helpommin saatavilla?

Vierailija
08.07.2023 |

Itse söisin melkein päivittäin jos olisi helpossa paikassa saatavilla.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla helpommin niitä pitäisi olla saatavilla kuin nyt jo ovat?

Astun karjalanpiirakkaravintolaan ja pyydän karjalanpiirakan munavoilla. Tarjoilija lämmittää piirakan ja levittää munavoin päälle. Maksan piirakan ja joko syön pöydässä tai matkalla kotiin.

Vierailija
62/88 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalainen ravintola, alkupalana karjalanpiirakoita, jälkiruokana karjalanpiirakkajäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta piirakka

Osta kaupasta munavoi

Lämmitä piirakka

Siirrä munavoi piirakan päälle

Syö

Ei se nyt kovin paljon helpommaksi tuosta voi mennä. Vai ihanko oikeasti et itse jaksa munavoita piirakan päälle laittaa?

Vierailija
64/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne Rostenin semmoiset piirakkataskut ole juurikin ikäänkuin karjalanpiirakoita munavoilla, erimuotoisia vaan? Vai joko ne mainittiin?

Vierailija
65/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistettavasti kyllä, olen muuttanut etelämpää Pohjois-Karjalaan ja sen jälkeen karjalanpiirakoiden kulutukseni on moninkertaistunut. Täältä kun saa ihan oikeasti kunnon karjalanpiirakoita eikä jotain sinne päin riisipiirakoita. Välillä teen munavoitakin, useammin tosin menee muilla päällysteillä.

Kiitos kommentistasi. Itse olen kotiseudultani poismuuttaja ja ei täältä Karjalanpiirakoita löydy vaan niitä juuri noita mainitsemiasi "sinne päin riisipiirakoita" :D Jokos piirakkapaja on Joensuun torilla pystyssä?

Vierailija
66/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaisella huoltoasemalla on myynnissä karjalanpiirakoita munavoilla, aukioloajat jopa 24/7.

Vierailija
67/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ! HELPPOAHAHAN : Se on nytkin kävellä kipittää johonkin ruokakauppaan ja nappaq sieltä ostoskoriin karjalanpiirakka paketin!

Sitten kananmunat ja sen rasvan maksaa kassalla ja lähtee kotiin.

Ei ole niin vaikeaa keitää kanamunan tai pari ja kuorii kananmunat ja hienontaa ne siihen sekoittaa rasvan .

Ja on munavoita.

Tai ostaa leipomosta Tuoreita Karjalan piirakoita

Tai mikä siinä jos leipoo niitä ihan itse.Myös on saatavana Gluteenittomia valmiita Karjalan piirakoita ja jauhoja .

Vierailija
68/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa niiden saamisessa on? Kaupasta saa sekä piirakoita että voita ja munia. 

valmistaminen vie aikaa. Tarkoitin , että saisi tyyliin kebab tai hampurilainen milloin vain

Saathan sinä. Sen kun ostat kaupasta piirakat, munat ja voin. Sitten vain keität munat ja sekoitat ne hienonnettuna voihin ja tadaa! munavoi on valmis. 

Mitä tarkoittaa tadaa?

Niin joo, yandex translate ei ymmärrä noita termejä.

Vierailija
69/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella huoltoasemalla on myynnissä karjalanpiirakoita munavoilla, aukioloajat jopa 24/7.

Vähän epäilen.

Vierailija
70/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noihin kyllästy. Ja aika rasvaisia.

Vierailija
71/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kysymys kuuluu: ootko syönyt karjalan piirakoita muna voilla tai PANNU KAKKUA?

Vierailija
72/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko ilmiantaa tämän imbesilliketjun? Ainakin te kannakselaissuvujen jälkeläiset. Oman etnisyyden sekoittaminen tällaiseeen idiotismiin loukkaa syvästi!

Vierailija
73/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täysin uusavuton on niin moni kahvila myy valmiiksi munavoilla päällystettyjä piirakoita. 

Taitavat yleensä olla riisipiirakoita eikä karjalanpiirakoita?

Mitä eroa näillä siis on?

Vierailija
74/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö munavoita nykyään myydä valmiina sellaisessa pötkylässä? En tiedä tosin miltä maistuu.

Riihimäen prismasta meinasin ostaa kuun alussa, kaikki kaksi laatikollista oli menneet vanhoiksi hyllyssä

Vierailija
75/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Joka hel ve tin paikka pursuaa burgereita. Karjalanpiirakka munavoilla on järjettömän hyvä vaihtoehto. Aikoinaan huoltoasemilla myytiin niitä kelmuun käärittyinä, olivat kylmiä, sitten laittoivat mikroon ja va sotku oli yleensä valmis. Pitäisi saada lämmin piirakka johon itse laittaa kylmän munavoin päälle.

On eriasia tehdä kotona, mutta aloittaja varmaan meinasi juuri että kahviloista saisi valmiina.

Vierailija
76/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin. Joka hel ve tin paikka pursuaa burgereita. Karjalanpiirakka munavoilla on järjettömän hyvä vaihtoehto. Aikoinaan huoltoasemilla myytiin niitä kelmuun käärittyinä, olivat kylmiä, sitten laittoivat mikroon ja va sotku oli yleensä valmis. Pitäisi saada lämmin piirakka johon itse laittaa kylmän munavoin päälle.

On eriasia tehdä kotona, mutta aloittaja varmaan meinasi juuri että kahviloista saisi valmiina.

Kyllä täällä Keski-Suomessa niitä on edelleen jokaisella huoltoasemalla, samaten useassa kahvilassa. Valitsen karjalanpiirakan lähestulkoon aina kun se on sopivan pieni suolainen verrattuna esimerkiksi huoltoasemien sämpylöihin. Syön kylmänä, en kotonakaan lämmitä piirakoita kun niistä tulee muuten sellaisia lötköjä. Tuoreena toki maistuu myös lämpiminä.

Huoltoasemilla on usein lämpimiä karjalanpiirakoita aamiaispöydässä ja kylmää munavoita levitevaihtoehtona.

Vierailija
77/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta ei se itse piirakka hääviltä maistu. Harvoin ostankaan

Vierailija
78/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta ei se itse piirakka hääviltä maistu. Harvoin ostankaan

Miksi kuvittelet, että ne maistuisi yhtään sen paremmilta jos niitä myytäisiin kebabin tai pizzan tapaan? Tuskin niitä silloinkaan leivottaisiin jokaiselle asiaakkaalle yksi kerrallaan vaan tehtaisi isompi satsi vitriiniin odottamaan ihan niinkuin huoltoasemilla.

Vierailija
79/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos olisi helpommin saatavilla? Kaupoista löytyy piirakoita jos ei osaa/jaksa leipoa itse ja jos ei jaksa/osaa tehdä munavoita niin sitäkin saa ostaa valmiina.

Vierailija
80/88 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ykkösluokan saatavuusongelmasta kyse. Harvoin näin pahaa tilannetta on kuultu olevan, liian vaikea hankkia karjalanpiirakoita ja munavoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän