Kun käytte esim. kaupassa, voisitteko huolehtia, että pistävä hien hajunne ei leijaile kymmenen metrin päähän
Kyllä taas ällötti Prismassa, kun kauppaan sattui samaan aikaan KOLME lähes pökerryttävän hajuista ihmistä. Kaikki eri porukkaa. Siis se pistävä hien haju etoi niin, että meinasin jättää ostokset kokonaan tekemättä, kun mitään ei tehnyt mieli. Jäi vielä leijumaan alueelle toviksi haisulin mentyä. YÄK!
Molempia sukupuolia oli eli älkää tehkö tästä taas sukupuolivihaketjua.
Kommentit (165)
Käy ihmeessä lääkärissä, ei ole normaalia tollanen hajuaisti.
Ja hiki itsessään ei haise.
Katsos kun jotkut pyöräilevät kauppamatkansakin.
Joillain on fyysinen työ, ja kaupassa käydään matkalla töistä kotiin.
Itse tulen kipeäksi, kun joudun haistelemaan hajuvesiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Olemme ilmiantaneet sun hikisen peräpääsi.
Tämä apteekin Bats pitää taatusti hajut loitolla.
https://www.yliopistonapteekki.fi/bats-roll-on-antiperspirantti-60-ml-2…
Kenenkään ei tarvitse haista kun hakee apteekista aineet, vaikka olis tehnyt mitä urheilu suoritusksia.
Ei edes tarvitse lääkärissä käydä.
Minä en ymmärrä muiden kiusaamista löyhkäävällä pistävällä hajulla kun apteekista saa apua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Käy ihmeessä lääkärissä, ei ole normaalia tollanen hajuaisti.
Ja hiki itsessään ei haise.
Taas faktaa alanuolitetaan.
Hikoilu on osa ihmisen lämmönsäätelyä. Hiki itsessään on hajutonta. Syy haiseviin kainaloihin löytyy iholle kertyneistä bakteereista, jotka hajottavat hikeä. Pahalta haiseva hiki ei ole vaarallista, vaikka siihen voi liittyä kulttuurillisista tekijöistä johtuvaa häpeää.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yllattava-syy-pahanhajuisen-hien-ta…
Mites kun nykyään kaikkialle pitää pyöräillä tai kävellä kilometrikaupalla? Annetaan siis hien virrata ja dödön pettää.
Nyt on kesä ja helle. Löysää itse vähän pipoa.
Outoa, en ole koskaan kaupassa törmännyt tällaisiin hajupekkoihin. Jotkut lienevät nenältään vähän autistisempia kuin toiset?
Olen pahoillani, poljin kauppaan 8 kilometriä pääasiassa ylämäkeen ja siksi olen hikinen kaupassa. Käytän dödöä. Mitä minun pitäisi tehdä, en voi käydä suihkussa siinä prisman parkkipaikallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rajoitan hajun kahteen metriin.
Kyllä se kymmenen metriä on hyvä mitta. Saisi kulkea rauhassa, kun tie avautuisi edessä, sivuilla ja takanakin.
Eikä olisi tarvetta odotella, kun joku täti pyörittelee omenaa, ostaisiko vai ei. Ja ne stanan hypistelijät, jokaista tavaraa pitää hypistellä ja laittaa takaisin. Muut odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä apteekin Bats pitää taatusti hajut loitolla.
https://www.yliopistonapteekki.fi/bats-roll-on-antiperspirantti-60-ml-2…
Kenenkään ei tarvitse haista kun hakee apteekista aineet, vaikka olis tehnyt mitä urheilu suoritusksia.
Ei edes tarvitse lääkärissä käydä.
Onko lepakoita satutettu tämän antiperspirantin prosessoinnin yhteydessä? Sitten en osta.
Apteekista saa tehokasta dödöä voimakkaaseen hikoiluun.
Toimii ainakin itselläni, kun Rexona ei enää toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saa tehokasta dödöä voimakkaaseen hikoiluun.
Toimii ainakin itselläni, kun Rexona ei enää toiminut.
Vichy 24 h intense perspiration
Kannattaa sen suihkun jälkeen laittaa jotain dödöä nimittäin haisee muuten tunnin päästä uudelleen.