Keuhkoihin sattuu selän puolella. Inhottava tunne, ihan kuin joku olisi sisältäpäin lyönyt.
Sattuu yläselkään lapaluiden väliin. Sykkivää, vähän repivää kipua. Auts. Ei lakkaa.
Olisiko lihasjumi?
Kommentit (40)
Tarkkaile vielä oireita. Minulla oli haimatulehdus ja haimaarvot ylittyivät moninkertaisesti. Tila on hengenvaarallinen. Ilman hoitoa voi kuolla.
Lopeta tuo alkoholin nauttiminen noiden oireiden takia. Ja voisit hakeutua lääkäriin, että tutkisivat sinut paremmin. Ei jää omien arvailujen varaan mikä voisi olla.
Haimatulehdus voi tulla myös vähäisestä alkoholimäärästä. Myös sappikivet voi aiheuttaa haimatulehduksen.
Mun faija valitti just tolla korkeudella olevaa rengasmaista kipua. Oli viinaan menevä.
Kuoli sydäriin 50 vuotiaana.
(en näppäillyt väliviivaa 50 ja vuotiaana väliin. Sori ope.)
Sinulla voi olla myös sydänkohtaus. Se oireilee ahdistavana tunteena, voi olla kipua lapaluiden välissä jne. Vaikka tästä vielä selviäisitkin, voi seuraava olla kohtalokas.
Outoa, ettet ole hakeutunut sairaalaan.
Älä tosiaan viivyttele lääkäriin menoa.
Isä kävi lääkärissä, ja unohti reseptin sinne lekurin pöydälle. Siihen aikaan ei ollut sähköisiä reseptejä.
Juntti ei mennyt hakemaan sitä reseptiä.
Ja lopputulos oli tuo 50 vuotispäivän kunniaksi monttubileet.
Onkos suvussa nuorena kuolleita?
Mun suvussa on. Jopa 30-40- vuotiaiden kuolemia ryyppykekkereiden päätteeksi.
Sydänparka
Joko olet hakeutunut lääkäriin, ap?
Vierailija kirjoitti:
Joko olet hakeutunut lääkäriin, ap?
En. Kukaan ei tutki kuitenkaan ellei selvästi jotain häikkää ole. Tai no siis onhan minulla mutta tämänkin voi selittää lihasjumeilla tai millä ties.
Ei nuoria tosissaan oteta. Vasta jos oikeasti jotain sattuu niin menen. Nyt olen vain huomannut todella erikoista meininkiä kehossani.
Välillä olen jopa herännyt hengenahdistukseen ja rintakipuun. Selässä tuntuu kipua ja rinnassa, lähes päivittäin.
Sitten kuitenkin olen elossa eikä mitään niin sanottua kohtausta tule. Sattuu vain ja taas lievenee.
-ap
no hyvä kun juominen tuntuu jossain. eipä kannata leikkiä ilmeisesti enää vanhoilla päivillä nuorta kollia jok a jaksaa kännätä pikkutunneille saakka. nyt vaan vettä naamaan ja antaa kipujen lähteä kipulääkkeillä...toivottavasti sulla on jotain lääkekaapissa.
nyt vaan raittiimpaa elämää...niinkun itekkin jo totesit.
hyvää kesän jatkoa!
Mikä on sellainen sairaus, että oireet tosiaan tulevat ja menevät.
On tätä rintakipua ollut jo pidempään. Öisiä heräilyjä siihen ettei saa henkeä.
Nyt ylävatsakipuja ja rintakipuja. Välillä yläselän kipuja, kuten eilen oli todella inhottava.
Mitä ihmettä tämä on ja epämääräistä yläkropan alueella.
Juu, tiedän, ettei täältä voi saada diagnooseja mutta en oikeasti jaksa jonkun buranareseptin takia mennä.
Toisaalta jos on vakavaa ja jonain päivänä saankin slaagin niin on sekin sitten ehkä myöhäistä.
Olen kuitenkin nyt ihan töissä käynyt ja selviän.
Väsymys, kivut ja kuvotus sekä yölliset oireet vähän ihmetyttää.
-ap
Mene työterveyshuoltoon, ap. Kun ei nuo oireet ihan normaalilta kuulosta. Ihan oikeasti. Eivät saa vähätellä vaikka olet nuori.
Kuule, me ei tiedetä mitä on sun kehossa meneillään.
Mulla on samanlaista panikointia ties mistä oireesta silloin tällöin. Tuntuu, että kuolen ja muuta sellaista.
Menet sinne lääkäriin, itket vaikka ja menet. Sut ja sun oireet otetaan tosissaan, mainitse vaikka mahdollisimman rauhallisesti, että "tilanne pelottaa minua ja ahdistaa, kun en tiedä mistä on kyse.".
Ota kaveri mukaan.
Tämä selviää vain sillä, että soitat apua itsellesi. Tää ei ole tervettä. Me ei osata auttaa sua, lääkärit osaavat.
Minultakin on otettu viime aikoina verikokeita ja kuvantamisia, pääosin siksi että olen itse ollut niin huolissaan ja lääkäri on ottanut huolen tosissaan.
Haimatulehdukselta kuulostaa. Kannattaa oikeasti mennä lääkäriin pikaisesti, voi olla hengenlähtö lähellä.
Olen. Enää vain kuvottaa ja välillä on tuntemuksia rinnassa. Viime yönä näin painajaisia, että minusta valui todella tummaa verta ja tein kuolemaa.
Ehkä tämä on vain psykosomaattista oireilua.
-ap