Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä menkkojen ja suklaan yhdistämistä.

Vierailija
08.07.2023 |

Miksi pitäisi syödä suklaata, jos on menkat?

Jotkut väittävät niin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vituttaa niin on kiva syödä mitä tahansa herkkuja, usein se on just suklaata, mutta kyllä se voi olla mitä tahansa muutakin. Onko sitä niin vaikea ymmärtää? Senkun vedät vaikka pullon viinaa sitten jos se helpottaa oloa.

Vierailija
2/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee PMS-vaiheessa kova makeanhimo, ei välttämättä suklaata, joku muukin herkku kyllä käy. Ehkei kaikille tule niitä mielitekoja samaan tapaan. Mulla on muutenkin voimakkaat PMS-oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa rauhoittaa ja piristää ja se on hyvää. Lisäksi tummassa suklaassa on rautaa.

Vierailija
4/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko, ymmärrä edes se🤦

Vierailija
5/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihana makustella nestlen suklaita kun on 'ne'.

N33

Vierailija
6/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sua ymmärtämään yhtään mitään, muut ymmärtää että vajaaälyiselle moni muukin asia on mahdotonta.

Vierailija
7/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko. Niin. Suklaa nyt on vaan hyvää. Itse en ymmärrä ihmisiä jotka ei pidä suklaasta. Niiltä puuttuu joku makunystyraä

Vierailija
8/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä siitä stereotypiasta, että naiselle pitäisi mennä ostamaan suklaata, jos hänellä on kuukautiset. Onneksi sitä ei enää näe juurikaan sarjoissa tai elokuvissa.

Vierailija
9/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sua ymmärtämään yhtään mitään, muut ymmärtää että vajaaälyiselle moni muukin asia on mahdotonta.

Ja sinulla näköjään menkut kohta alkamassa ja oikeutat sillä töykeytesi.

Vierailija
10/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Jos joku haluaa, niin siitä sitten vaan.

Vierailija
11/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Mielenkiintoinen ilmiö, ettei kuukautisia voida mainita ääneen, kun ottaa huomioon, että karkeasti arvioiden noin puolella lisääntymiskykyisistä on kuukautiset. Ennemminkin olisin huolissani, ettei kuukautisia olisi 🤔

Vierailija
12/26 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Mielenkiintoinen ilmiö, ettei kuukautisia voida mainita ääneen, kun ottaa huomioon, että karkeasti arvioiden noin puolella lisääntymiskykyisistä on kuukautiset. Ennemminkin olisin huolissani, ettei kuukautisia olisi 🤔

Voidaanhan me niistä puhuakin. Mikö osa-alue erityisesti on kiinnostuksenkohteenasi?

Sattuu helvetisti alavatsaan, ristiselkä tulessa, kolmeen päivään ei saa nukuttua, koska uni on kaikonnut jonnekin, jalkovälistä lörtsyy limaa ja verta ensimmäiset viisi päivää joka hengenvedolla ja sitten maltillisemmin vielä muutaman päivän, tissit on turvoksissa ja sattuu, hermot piukassa, miehet vtuttaa, miesten kuukautisvitsit vtuttaa vielä enemmän, koko kroppa on turvoksissa, emätin sattuu kuin olisi nyrkkipanon saanut. Ei ole hauska lähteä yhtään mihinlään reissuun, varsinkaan ulkomaille, kun ei ole käsisuihkua, jolla saa itsensä vähintään kolmen tunnin välein puhtaaksi, kun verilima valuu pitkin reisiä, ja kun pitää stressata lakanoita ja vaatteita.

Jos niistä tuskista pääsee suklaalevyllä Buranan lisäksi, se on aika vähän vaadittu. Ei sitä suklaata välttämättä muulloin tule edes syötyä. Me naiset kyllä osaamme ihan itse ostaa suklaamme niin kuin terveyssiteemmekin.

Vierailija
13/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ihan selkeä mieliteko suklaaseen ennen menkkoja eli PMS aikaan. En nyt levyllistä koskaan syö mutta kyllä se onnistuisi. Uskon että suklassa on jotain ainesosia joita keho kaipaa kun hormonitasot muuttuu. Eli suklaa on joskus lääke. Mitä tummempaa, sen parempaa :)

Vierailija
14/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on luultavasti yhdistelmä extra energiaa ja hieman lisärautaa sekä mielihyvähormooneja. Kuukautiset ovat sen verran runsaat, että keho varmaan tarvitsee sitä ylimääräistä energiaa, raudat mulla on aina hieman liian alhaalla ja hormonien heittely voi olla hermoja riipivää, että kiva kun löytyy yhdessä paketissa jotain helpotusta.

Vierailija
15/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, mutta silti ainoa aika jolloin ylipäätään pidän suklaasta, on PMS juuri ennen menkkoja. Täytyy syödä se yksi levy. Muuten olen enemmän salmiakin ja lakun ystävä. Olen erityisherkkä, johon hormonitoiminta vaikuttaa vahvasti. Ovulaation aikaan syön salmiakkia ahmimalla. Nainen on monimutkainen olento.

Vierailija
16/26 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen onnelliseen ihmisryhmään, jolla ei ole pms-oireita, menkat eivät ole millään tavoin kivuliaat eikä ne oikeastaan vaikuta elämääni millään tavalla. 

Toisaalta jos on kovin isoja mielialaheilahteluita tai kipuja, niin suklaa tuottanee mielihyvää siinä tilanteessa, joten miksipä ei. Kai se toimii samanlaisena lohturuokajuttuna tms. kuin mikä hyvänsä muukin ja jos joku kokee sen helpottavan oloa, niin eikö se ole vaan hyvä, että on tuollainen pikkujuttu parantamaan fiilistä?

Vierailija
17/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, mutta jotain ainetta siinä on oltava, mikä auttaa pms-oireisiin. Just nyt tekis mieli syödä suklaata kilotolkulla ja viisi mutakakkua siihen päälle :D En toki niin tee, mutta kyllä tolla himolla jotain tekemistä luulisi hormonien kanssa olevan.

N32

Vierailija
18/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuorena menkat just alkamassa ostin fami suklaan. 

Vierailija
19/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule erityistä makeanhimoa sen kummemmin kuukautisia ennen, mutta ruokahalu kasvaa. Enemmän nälkä siis. Suklaan syöntiin sinänsä se ei minulla vaikuta.

Vierailija
20/26 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tarjolla muuta naisille, ottaisivat varmaan muutakin. Mansikkaleivos kevyenä ja kola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi