Olen se hoitaja, joka teki sen "tulkaa juttelemaan" -ketjun
Ilmeisesti rupesitte kuitenkin riehumaan, vaikka kielsin -.- Mutta tulin nyt kaupasta. Uusi yritys?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehettömyys johtuu muusta kuin ammatista.
t. Loistavan miehen naisystävä, myöskin hoitoalalla (mies ei todellakaan pidä mua tyhmänä, eikä kukaan muukaan)
No loistavaa. Ehkä vika on sitten minussa, mutta ei se mitään muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän tarvitse puhua siitä, miksen saa miestä tai kavereita. Loin tämän ketjun siksi, että olisi jotain seuraa.
Ap
Syy sun miehettömyyteen ja kaverittomuuteen on sun asenteessa, ei ammatissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut?
En.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pari kysymystä ehdin nähdä.
Ei ole kesälomaa. Olen kesän töissä.
Miestä ei näillä meriiteillä saa. Ajattelin toisen tutkinnon opiskella, mutta sitten olen jo yli 30 niin en varmaan kenellekään enää iän puolesta kelpaa, vaikka olisi mikä koulutus.
Olen asunut maalla lapsuuteni.
Ei ole ukkosta täällä.
Olen nainen.
Ap
Internetissä ihmiset voi sanoa mitä tykkää ja kun on kysymys tunteita nii herättävä sitä asiasta, kuin pariutuminen, voi olla varma, että porukka purkaa kiukkua. Syntyy helposti harha siitä, että vain 150 000 vuodessa tienaavat pitkä mies löytää muijan ja yli 30v nainen ei kelpaa kellekään. Sitte vilkaisee ikkunasta ulos ja muistaa, että ihmiset ei toimi pelkästään ääri esimerkkien osoittamalla tavalla. Nii ja sitte vielä, että sun koulutus taso ei kiinnosta valtaosaa miehiä niin pitkää ku sulla on ammatti, ja sellanen sulla on jo.
Maalla on kivaa viettää kesät. Talvella se on vähän nihkeetä ku etäisyydet on pitkät ja saappaat kastuu loskassa kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei näillä meriiteillä saa. Ajattelin toisen tutkinnon opiskella, mutta sitten olen jo yli 30 niin en varmaan kenellekään enää iän puolesta kelpaa, vaikka olisi mikä koulutus.
Ei ole ukkosta täällä.
Olen nainen.
Ap
Internetissä ihmiset voi sanoa mitä tykkää ja kun on kysymys tunteita nii herättävä sitä asiasta, kuin pariutuminen, voi olla varma, että porukka purkaa kiukkua. Syntyy helposti harha siitä, että vain 150 000 vuodessa tienaavat pitkä mies löytää muijan ja yli 30v nainen ei kelpaa kellekään. Sitte vilkaisee ikkunasta ulos ja muistaa, että ihmiset ei toimi pelkästään ääri esimerkkien osoittamalla tavalla. Nii ja sitte vielä, että sun koulutus taso ei kiinnosta valtaosaa miehiä niin pitkää ku sulla on ammatti, ja sellanen sulla on jo.
Maalla on kivaa viettää kesät. Talvella se on vähän nihkeetä ku etäisyydet on pitkät ja saappaat kastuu loskassa kävellessä.
En minä enää maalla asu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ukkosta täällä.
Olen nainen.
Ap
En minä enää maalla asu.
Ap
Aha, ymmärsin väärin. Ite asuisin, jos olis varaa. Etäisyydet on liian pitkät ja vielä on venyneet opiskelut kesken. 4-5km keskustasta olis aika ihanteellinen etäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ukkosta täällä.
Olen nainen.
Ap
Maailma on täynnä muitakin tavallisesti koulutettuja ihmisiä, miksi et kelpaisi. Vaikeampaa voi olla niillä jotka vaativat enemmän.
Ei tarvitse ruveta haukkumaan.
Ap
Aika nuorikin vielä olet kuitenkin. Kyllä sinä sen miehen vielä voit saada.
Niin no, jos enää tahdon. Lapsena ja nuorena yksinäisyys tuntui pahimmalta. Nyt siihen on jo tottunut. Ei välitä enää niin paljoa muiden mielipiteistä.
Ap
Mulla oli 22-25 vuotiaana varsinkin sellaiset synkät vuodet että yksinäisyys tuntui todella pahalta ja tuntui että miten kestän jos tämä ei muutu. Myöhemmin aloin sopeutua ja nyt reilu nelikymppisenä minulle on jo ihan sama. En mieti sitä enää.
Ei sitä miestä saada maisterin papereilla vaikka sellaiset olisikin. Kyllä muut asiat ratkaisee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ukkosta täällä.
Olen nainen.
Ap
Maailma on täynnä muitakin tavallisesti koulutettuja ihmisiä, miksi et kelpaisi. Vaikeampaa voi olla niillä jotka vaativat enemmän.
Ei tarvitse ruveta haukkumaan.
Ap
Aika nuorikin vielä olet kuitenkin. Kyllä sinä sen miehen vielä voit saada.
Niin no, jos enää tahdon. Lapsena ja nuorena yksinäisyys tuntui pahimmalta. Nyt siihen on jo tottunut. Ei välitä enää niin paljoa muiden mielipiteistä.
Ap
Mulla oli 22-25 vuotiaana varsinkin sellaiset synkät vuodet että yksinäisyys tuntui todella pahalta ja tuntui että miten kestän jos tämä ei muutu. Myöhemmin aloin sopeutua ja nyt reilu nelikymppisenä minulle on jo ihan sama. En mieti sitä enää.
Niin no ei tämä enää tunnu niin pahalta, mitä lapsena ja nuorena. Minä vain aina unelmoin perheestä. Katson aina sarjoja, missä sukupolvet koheltavat ja kommeltavat. Onhan tämä aika tyhjää elämää.
Ap
Ei meidän tarvitse puhua siitä, miksen saa miestä tai kavereita. Loin tämän ketjun siksi, että olisi jotain seuraa.
Ap