Olen korviani myöten ihastunut naiseen, jota en voi mitenkään saada
Liikutaan samoissa piireissä, hän on mitä mukavin ja sydämmellisin ihminen ja myös ihan kauniskin, mutta sillä ei nyt niin väliä. Mutta hän on onnellisesti parisuhteessa, jota en yhtään ihmettele. Haaveilen hänestä vain jatkuvasti ja toivoisin, että joskus tulisi tilaisuus lähestyä, mutta se on mahdotonta, koska en halua rikkoa heidän suhdettaan. Varattuun ihastuminen on ihan kauhea tunne. Itse, kun olen vielä sellaista sorttia, etten kovin herkästi ihastu. Mutta sitten, kun ihastun, niin kanssa ihastun. Yritän ajatella kaikkea muuta, mutta en vain saa häntä pois mielestäni. Ei tässä varmaan mikään muu auta, kuin aika.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään voi saada, koska et ole jännäjoonas.
No sekin vielä. Tälläisellä kiltillä herrasmiehellä nykyisin aika huonot mahdollisuudet mihinkään..
Ap
Uhriutuminen ja kiltin teeskenteleminen, vaikka olet oikeasti ihan muuta, on se syy, ettet (onneksi) saa koskaan ketään naista.
Sama juttu, olen epätoivoisesti rakastunut Anita Hirvoseen. Mutta tuskin saan laulutaivaan kuningatarta mitenkään. Nyt vain katselen kuvia ja kuuntelen hänen upeaa tuotantoaan.
lupaat tiskata ja siivota niin kyllä se äiti antaa panna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on perussettiä useimmille miehille. Mies on aina ihastunut johonkin kauniiseen naiseen joka on saavuttamattomissa.
Näin. On niin nähty. Olen jopa muutamaan otteeseen ollut se kaunis, saavuttamattomissa oleva nainen, joka nakitetaan suhteeseen näiden jantterien kanssa. Arvaa vaan, kun ovat saaneet sinut siihen suhteeseen, osaavatko enää sitten arvostaa ja kohdella hyvin? No ei. Sinusta tulee itsestäänselvyys ja sitten on joku muu kaunis, saavuttamaton nainen, jota kuolataan ja jahdataan. Iso osa miehistä ei osaa lainkaan muodostaa tervettä ja vakaata parisuhdetta, osata olla siinä ja arvostaa omaa kumppania. Sarjaihastujat on kaikista pahimpia. Jos arvostat itse itseäsi, kierrä kaukaa.
Ethän sä mikään saavuttamaton niille miehille ole ollut, jos kerta ovat sinut onnistuneet nakittamaan suhteeseen. Saavuttamaton tarkoittaa saavuttamatonta, sellaista johon ei ole mitään mahdollisuutta nyt eikä koskaan.
Ihastumisia tulee ja menee. Ei siihen kannata liikaa ajatuksia uhrata.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan todella nuori ja kokematon eikä vielä tajua tätä.
Minäkin olen tällä hetkellä ihastunut naimisissa olevaan perheenisään. Mutta kun mies on kerta naimisissa, niin tiedän että siihen se sitten jää. Sen verran pitää kunnioittaa toisten avioliittoa, että ei mene edes yrittämään varattua miestä.. Tyydyn vain haaveilemaan tästä miehestä.
jätä kikulihommat sikseen ettei tule kähinöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihan vaan rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on kans tuollainen johon kaikki miehet ihastuvat, mutta hän ei päästä ketään heistä tekemään tarpeita itseensä.
Nainen on yksin onnellisimmillaan.
Joku on onnellisin yksin, joku kaksin, joku kolmisin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tällä hetkellä ihastunut naimisissa olevaan perheenisään. Mutta kun mies on kerta naimisissa, niin tiedän että siihen se sitten jää. Sen verran pitää kunnioittaa toisten avioliittoa, että ei mene edes yrittämään varattua miestä.. Tyydyn vain haaveilemaan tästä miehestä.
Kerro lisää tästä miehestä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut? Eihän hän ole sen henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toi on perussettiä useimmille miehille. Mies on aina ihastunut johonkin kauniiseen naiseen joka on saavuttamattomissa.
Olin mä kerran ihastunut yhteen rumaan. Näytti tosi kauniilta takaa päin. Sit se kääntyi ja ihastus loppui. Jäljelle jäi vain lämmin muisto.
Vierailija kirjoitti:
Vattu mitä paskaa!
Peseppä suusi saippualla, heti!
Ihaile vaan edelleen, mutta vain omassa mielessäsi ja kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut? Eihän hän ole sen henkilön kanssa.
Siksi hän kaiketi onkin niin ahdistunut ja epätoivoinen.
Eikö sinkkujakin ole sen verran Tindereissä, sinne vaan.
Mitäs se naisen oikea mies suhtautuisi aloittajaan? Tulisiko monoa, mentäiskö oikeuteen?