Mieheni ehdotti, että kokeilisimme sellaista, että joku nuorimies panisi minua hotellissa mieheni katsoessa?
Vastasin silloin torjuvasti. Mutta myöhemmin asiasta on tullut minulle fantasia, joka kiihottaa ja jonka haluaisin toteuttaa. Miten ehdottaisin tuota asiaa uudelleen ? Mieheni ehdotuksesta on kulunut jo melkein vuosi.
Kommentit (27)
Miksei nuori mies osaa?
Olin vähän yli kolmekymppinen kun sain kokeilla vierasta miestä ylipäätään.
Oltiin mieheni kans ravintolassa viettämässä iltaa,halusin tanssia ja ottaa muutamat siiderit.
Oli ollut puhetta että voisin kokeilla vierasta miestä.
Jotenkin valikoitui oma ikäiset ja vanhemmat miehet liiallisen alkoholin käytön takia pois.
Mua alkoi tanssitaan sellainen komea nuori mies, ei se nyt tanssia osannut ,mutta alkoi himottaan kun sillä seisoi komeasti kulli.
Hinkkas etumusta minuun ,no kiimaan siitä syttyi.
Kerroin miehelleni ja se vaan hymyili ja yllytti mua tuomaan se vuokra mökkiimme.
Toinenkin nuori mies tanssitti mua,oli pakko sanoa että oli silmän ruokaa.
Mieheni sanoi että mee sen nuoren miehen pöytään ja pyydä sitä meidän pöytään niin hoitaa sen mökkiimme niin saan kerrankin kunnolla.
Sanoin höpö höpö ,mutta kuitenkin tein niinkuin mieheni sanoi.
Yllätys oli että ne molemmat mua tanssittaneet olivat samassa pöydässä.
Olin pikkuisen yllättynyt ja mietin miten saisin sen toisen,että ilta onnistuisi.
Molemmat miehet kuitenkin tulivat pöytäämme, mieheni tilasi kaikille juotavaa.
Minusta tuntui että olin ottanut jo liikaa.
Nuoret miehethän olivat haistaneet mun kiiman ,ja pitivät varmana.
Enkä tiennyt siinä vaiheessa että olisi nuorille miehille ensimmäinen nainen.
Näki että pojat olivat hermostuneita ,mutta niin olin minäkin.
Tiesin että olen hyvän näköinen ja takuulla kiinnostaisin,mutta hermostutti jo se että nuoria miehiä olis kaksi..
Kyllä tiesivät vaikka malttamattomia olivat ,mitä naiselle pitää antaa.
Vaikka en niitä hiljaisempia ole kun saan orkkuja niin nyt olin liiankin äänekäs.
Paljaalla pantiin ,eikä ollut vaikeutta saada kaluja kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua on pantu motellissa ja mies on katsellut vierestä. Ei mitään ihmeellistä, hyvä pano. Mies kehui sessiota kiihottavaksi, taisi olla, kun hänellä oli heppi kädessä.
Taitaa motellipanosta olla jo aikaa?
No joko ap:tä on pantu vai vieläkö aisuri runkkailee fantasiallaan?
Vierailija kirjoitti:
Tarjous tehtiin ja toteutettiin. Oli mahtava mies joka jaksoi minua nuolla ja panna. Mieheni katseli toimintaa, en tiedä mitä ajatteli.
Mahtava kokemus minulle, en tiedä oliko miehelleni.
N59V
Miten niin et tiedä mitä miehesi ajatteli?
Ettekö tosiaan puhuneet asiasta yhtään?
Tämä toteutui loppujen lopuksi siten että miehenikin halusi tätä nuorta adonista. Kaveri oli pienen suostuttelun jälkeen valmis nussimaan avokkiani ensin suuhun, sitten takapuoleen. Mieheni ei saanut kuitenkaan naida nuorukaista takaa vaikka kuinka mankui. Itselleni kokemus oli ehkä 7-8 arvoinen. Nuori mies oli komea ja juttu kiihotti, mutta siinä oli toteutuessaan liikaa nuoruuden räpellystä ja epävarmuutta. Seuraavana päivänä avomieheni kanssa juteltiin kokemusta auki ja päädyttiin rakastelemaan niin sain elämäni orgasmin
Miksi nuori mies? Eihän ne osaa mitään.