Tuli taas mässäiltyä
9 kpl lihapasteijaa ja Pirkka hunajakakun kokonaan.
On nyt tosi rasvainen olo. Tekisi mieli oksentaa.🤢
Kommentit (47)
Tosi hassulta tuntuu lukea/nähdä näitä kehopositiivisten ruokavalioita. Tekevät hidasta itsaria...
Kehopositiivisuushan koskee vain naisia eli miehet on vaan läskejä, lihavia, ylipainoisia...
Minua alkaa aina naurattaa, kun näen näitä lylleröpylleröitä tuolla Prismassa. Näyttävät ihan valtavilta hirviötaaperoilta, jotka on ilmestyneet kauhuelokuvasta tänne tosimaailmaan ja myös yks yhteen blondeilta pohjoismaisilta sumopainijoilta näyttävät 😆
Jeez, miten kukaan voi syödä kertalla noin paljon?
Ei kaikki mässääjät ole lihavia. Itse olen hoikka, vaikka syön välillä järjettömiä määriä herkkuja. Tosin mulla on erittäin fyysinen työ, ilman sitä olisinkin varmaan jo paisunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki mässääjät ole lihavia. Itse olen hoikka, vaikka syön välillä järjettömiä määriä herkkuja. Tosin mulla on erittäin fyysinen työ, ilman sitä olisinkin varmaan jo paisunut.
Monella on myös vääristynyt kuva omasta kehostaan: kuvittelevat olevansa hoikempia kuin mitä todellisuudessa ovat. Vessanpeilistä katsottuna itsensä näkee hoikkana, koska valo tulee useimmiten ylhäältä päin ja luo hoikentavan vaikutelman antavat varjot leuan alle.
Haluisin läimäistä ap:tä pyllylle! Varmasti hyllyisi ja hytkyisi koko tyttönen XD
Tai pullapoika tai muunsukupuolinen pullero : D
Mikä nyt lie onkaan...
On kyllä ihanaa olla itse hoikka : )
No eipä ainakaan tuuli vie mukanaan tanakkaa ihmistä XD
no hei, geenit lihoaa, et sinä , siis eiku mitä.
Syytä miestäs narsistiksi jos valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on Provo. Tuollaiseen määrään kuolisi.
9 lihapiirakkaa menee kyllä ihan heittämällä jos ne on niitä pienempiä. Itse ostan niitä aina töihin evääksi jos rahat vähissä. Sinappia väliin ja nälkä lähtee.
🇺🇦🇮🇱
Ota välillä huikopalaa, ettet pyörry.
Nyt juksaat. Söit kuiteski pari perhepizzaa jälkkäriks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Provo. Tuollaiseen määrään kuolisi.
No eikä kuolisi. Höpö höpö sun kanssas.
Kaffebulla kirjoitti:
9 lihapiirakkaa menee kyllä ihan heittämällä jos ne on niitä pienempiä. Itse ostan niitä aina töihin evääksi jos rahat vähissä. Sinappia väliin ja nälkä lähtee.
Aloittaja puhui lihapasteijoista. Lihapiirakat on asia erikseen. Pasteijat on pieniä, mutta tosi rasvaisia.
Nyt jaksatkin hyvin vetää 15 kilsan lenkin.