Mies osti 1400€ moppaavan robotti imurin helpottamaan siivoustani
Ihana mies mulla. Pölyn määrä vähentynyt huomattavasti kolmessa päivässä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ostaa tollasia tehottomia leluja, jotka ei oikeasti siivoa kuin isoimmat pullanmurut keskeltä tyhjää lattiaa? Kuitenkin joutuu otse kaivamaan imurin ja mopin esiin, jos puhdasta haluaa. Lapsi- ja eläin-perheissä noi on täysin hyödyttömiä, pyörii vain jaloissa.
Sulla ei taida olla robotti-imuria?
Ei ole varaa semmoisiin.
Mutta muuten vaan haukut sen?
Anteeksi, olin tyhmä tietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ostaa tollasia tehottomia leluja, jotka ei oikeasti siivoa kuin isoimmat pullanmurut keskeltä tyhjää lattiaa? Kuitenkin joutuu otse kaivamaan imurin ja mopin esiin, jos puhdasta haluaa. Lapsi- ja eläin-perheissä noi on täysin hyödyttömiä, pyörii vain jaloissa.
Ei ole varaa semmoisiin.
En sanoisi noin, mutta outo kylläkin, jos haukkuu jotain, josta ei ole mitään kokemusta. Voit olla myös trolli tässä viestiketjun keskellä etkä alkuperäinen ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa semmoisiin.
En sanoisi noin, mutta outo kylläkin, jos haukkuu jotain, josta ei ole mitään kokemusta. Voit olla myös trolli tässä viestiketjun keskellä etkä alkuperäinen ap.
Anteeksi, olen alhainen hylkiö ja otan opikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa semmoisiin.
No hyvä, että tajusit alhaisen käytöksesi ja otat opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa semmoisiin.
Ok. Nappia naamaan nyt ja nukkumaan siellä parantolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa semmoisiin.
Ok. Nappia naamaan nyt ja nukkumaan siellä parantolassa.
Ajastan robotin vain ensin moppaamaan lattiat.
Kun ostaa vielä flesun, voi heivata naisen kokonaan mäkeen.
Ehdotelkaas nyt jotain asiallisia robotti-imureita. Meillä mies osti joskus kaaaauan sitten parikin erilaista, ei edes niitä halvimpia, mutta ihan lelujahan ne tuntuivat silti olevan. Tässä on 10+ vuotta mennyt jälkimmäisestä ostosta ja oletan, että kehitys on kehittynyt. Mikä olisi sellainen robotti-imuri, josta olisi oikeasti jotain iloakin?
Olis kiva tietää aloittajan kokemuksia laitteestaan?
Pyyhkiikö lattian nihkeällä, vai jääkö nesterantuja/raitoja? Jääkö hiukset kiinni harjaksiin?
Laitteessahan on telakka-asema, jossa lataa, ottaa pesunesteet ja tyhjentää pölypussin robottiosasta. Paljonko telakan pussit maksavat ja vaatiiko myös erikseen jonkin hintavan pesuaineen? Onko harjakset vaihdettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotelkaas nyt jotain asiallisia robotti-imureita. Meillä mies osti joskus kaaaauan sitten parikin erilaista, ei edes niitä halvimpia, mutta ihan lelujahan ne tuntuivat silti olevan. Tässä on 10+ vuotta mennyt jälkimmäisestä ostosta ja oletan, että kehitys on kehittynyt. Mikä olisi sellainen robotti-imuri, josta olisi oikeasti jotain iloakin?
Roborock 7 olen ollut erittäin tyytyväinen. En tiedä saako enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai SUN siivousta? Eli hän ei viitsi siivota.
Mies tuo rahan talouteen ja minä hoidan kotia ja lapsia.
Et hoida, nyt hoitaa siivousta se robotti.
Oletkos ajatellut eläkekertymääsi?
Maksan vapaaehtoista eläkettä joka kk.
Ap
Miehesi rahoista?
Minulla on pääomatuloja.
Ap
Miksi et sitten ostanut siivousrobottiasi ihan itse?
En ajatellut tarvitsevani sitä. Mies antoi sen nimpparilahjaksi.
Miksi halusit kertoa siitä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai SUN siivousta? Eli hän ei viitsi siivota.
Mies tuo rahan talouteen ja minä hoidan kotia ja lapsia.
Naisen voi korvata robotilla.
Naisilla harvemmin on sellaista osaamista jolla koko perheen elättäisi kun mies jäisi kotiin.
Kohta se ostaa sulle seksinukke.