toivekkaana
Heips!
Minäkin taidan taas pitkästä aikaa kirjoittaa tänne. Keskenmenon jälkeen yritystä 13 kiertoa. Nyt kp22 ja olo on toiveikas. Mahaa nippaillee ja lämmöt koholla tais olla äsken 37,2. Jotenkin on sellainen outo olo. Kyllä jo pitäis alkaa plussa tulemaan tai sitten ei koskaan. Miten muilla oireet? Viimeksi olin kyllä tosi väsynyt mut en nyt niin kovasti. Voihan se olla taas vain kuvittelua kaikki oireet. Kuulostellaan
Kommentit (5)
Joko täti tuli, vai testasitko plussan? :)
Oireena on ollut tuo alavatsan kipuilu kanssa, rinnat olleet tosi kipeänä, lämpö 37, suunpielet auki(?), lievää huonovointisuutta ja pissillä ravailua. Mielialakin on tempoillut miten sattuu... menossa 24/26-28. Jännittää! :) En tiedä ollenkaan onko tuo suunpielten aukeaminen oire mihinkään suuntaan. :b
Hienolta kuulostaa, kovasti pidän sulle peukkuja!
T: piipaa
Hei!
En oo viel testannu kp28/29-30. Nyt on pahaa oloa ja alaselkä kipeä. Rinnat ei oo enää niin arat. En uskalla testata vasta kun on menkat tosissaa myöhässä ehkä keskiviikkona jos ei täti oo tullu aiemmin. Oon pettynyt niin monta kertaa et en haluaisi enää. Alavatsa oli eilen illalla tosi kipeä ihan pelotti. Keskenmenon ja kaavinnan jälkeen ollut outoja tuntemuksia joka kuukausi. Mun on tilattava lääkäri ens vuonna jos en nyt oo raskaana. Et tälläistä. Kiitos kaikille rohkaisijoille. T:taapero74
Rinnat on tosi kipeet. Lähinnännit.