Miksi vanhus urheilee?
Kommentit (28)
Ihminen on tarkoitettu liikkumaan. Lihakset surkastuu, jos ei liiku ja paikat jäykistyy. Sydän on myös lihas ja se ylläpitää elämää. Liikunnasta saa mielihyvää.
Pitäiskö oikeasti sinun mielestä vanhempien ihmisten vaan istua keinutuolissa tai maata sängyssä odottamassa, että joku tulee auttamaan? Omatoimisuus on ihan hyvä juttu, jos mietit tarkemmin. Ehkä hoksaat sitten, jos elät itse vähän vanhemmaksi.
Miksi nuoret ahtavat naamaansa herkkuja, viinaa ja tupakkaa?
Roikkuvat päivät pitkät somessa katsellen hassuja tyhjänpäiväisiä videoita.
Ottavat itsestään hoikentavien filttereiden läpi saadakseen kehuja?
Mikä pointti?
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni 72v ainakin urheilee ihan omaksi ilokseen mutta myös pysyäkseen kunnossa ja liikkuvaisena. On edelleen työelämässä.
Ok:lta vaikuttaa,mut tuo työelämä särähtää ikävästi!
Riippuu onko se sellaista rentoa urheilua vai kieli vyön alla menemistä. Jos se on liian tosikkomaista niin sillä on eri motiivit kuin sillä että omaksi rennoksi ilokseen urheilee.
Miksikö urheilen?
Pysyy kivut poissa, saan takapuolen itse pyyhittyä. Siinä nyt pari pointtia aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni 72v ainakin urheilee ihan omaksi ilokseen mutta myös pysyäkseen kunnossa ja liikkuvaisena. On edelleen työelämässä.
Ok:lta vaikuttaa,mut tuo työelämä särähtää ikävästi!
Älä huolehdi! Et ole ainoa psyykkisesti kehittymätön. Se voisi auttaa, että laajentaisit vähän katsantokantaasi.
Ymmärrät sen viimeistään sitten, kun olet itse riittävän vanha.
Kohtaan lenkkipolulla säännöllisesti hyväkuntoisia yli 60 vuotiaita seniorijuoksijoita. Ovat paremmassa kunnossa kuin heitä haukkuvat palstamammat. Juoksevat cooper-testin paremmin kuin moni kolmekymppinen.