Pekka Haavisto on vain ylioppilas
Todellakin, Pekka Haavisto on toki aloittanut opiskelun Helsingin yliopiston valtiotieteellisessä tiedekunnassa, mutta ei edes ensimmäisen vuoden opintojaan saanut suoritettua. Ja siihen se on jäänyt.
Silti on kehdannut esim. amerikkalaisessa yliopistossa esiintyä luennoitsijana statuksella vieraileva professori/tohtori.
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti älykkäämpi kuin kaikki persut.
Miten tämä näkyy? Nelikymppisenä haki itselleen teinipojan kehitysmaasta.
Onko täysi-ikäinen teini?
Useassa on ollut paljon politiikkaa ja oikeustiedettä opiskelleita poliitikkoja. Toki näin on tietysti myös Suomessa.
Poliittisiin virkoihin ja edustustehtäviin valitaan vaaleilla, ei koulutodistusten perusteella. Tämä tiedoksi ap:lle. Mitään pätevyysvaatimuksia ei ole. Presidenttiys ei ole ammatti, johon voisi kouluttautua jossain opinahjossa tai kursseilla.
Vierailija kirjoitti:
SE väärä tässä on, että on valehdellut. Ja melko suurelle tiedeyhteisölle USA:ssa.
Kaverilla ei mitään, siis ei mitään tekemistä tieteen kanssa.
Mitä muuta hän on tai tulee valehtelemaan?
Lue edellinen kommentti.
Itse olen VAIN KANSAKOULUN JA KANSALISKOULUN KÄYNYT VANHA NAINEN.Koskaan minua ei ystävien piirissä siksi alenettu.Kyllä nousukaiden sukuni piirissä.Itseni myös elättänyt 11vuotiaasta työstäMiten jäin orvoksi ja pieni perintö.Joka kului lastenkotiin ja sukulaisin joden nurissa asuin 18 vuotiaksi. Työt kyllä aloitin kansaliskoulun jälkeen ja palkastani maksoin lisänä perintö rahani petipaikan,jonkun nurkissa.Nyt nautin työlläni ansaitusta eläkkestä.En koskaan elänyt kelan tuki vidakossa.Voin kävellä selkä suorana.Mikään oppimäärä ei takaa osaaamista,vitaten lausumaasi politikosta.Kiva olisi tietä sinun aloiteen tekijän oppimärrä,työ jota teet? Et kai itse elä kelan tuki vidakossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Pekka pyllynpoika?
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakiko hän isis-lapset suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 ja 19 vuotiaat ovat vielä teinejä. Engl. -teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on melko pientä siihen verrattuna että mestari ei ole käynyt armeijaa ja on ateisti.
Onko Pekka käynyt armeijan?
Ei.
Oliko Tarja Halonen?
Pekka Haavisto. Hienosti hoiti ulkoministerin pestin! Eiköhän pärjäisi myös presidenttinä.
Se on Ruottiin muutto ehkä eessä!
Jotain kummallista tuossa ukossa on muutenkin, en ymmärrä miksi hänen ympärillään nähdään joku viisauden aura ja faneja löytyy.
Itse en näe pekan viisautta enkä edes älyä, saati järkeä. Jotenkin vaikuttaa tyhmältä narsistilta minun silmään.
Vierailija kirjoitti:
Se on Ruottiin muutto ehkä eessä!
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haavisto. Hienosti hoiti ulkoministerin pestin! Eiköhän pärjäisi myös presidenttinä.
Hienosti?!!! Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 ja 19 vuotiaat ovat vielä teinejä. Engl. -teen
18 vuotta
Oikeus: mennä naimisiin. äänestää valtiollisissa ja kunnallisissa vaaleissa. hankkia oma passi. liittyä tai erota uskontokunnasta. määrätä oman omaisuuden käytöstä hankkia ajokortti (esimerkiksi moottoripyörä, henkilöauto) ...
Velvollisuus: miehillä asevelvollisuus (armeija tai siviilipalvelus)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen VAIN KANSAKOULUN JA KANSALISKOULUN KÄYNYT VANHA NAINEN.Koskaan minua ei ystävien piirissä siksi alenettu.Kyllä nousukaiden sukuni piirissä.Itseni myös elättänyt 11vuotiaasta työstäMiten jäin orvoksi ja pieni perintö.Joka kului lastenkotiin ja sukulaisin joden nurissa asuin 18 vuotiaksi. Työt kyllä aloitin kansaliskoulun jälkeen ja palkastani maksoin lisänä perintö rahani petipaikan,jonkun nurkissa.Nyt nautin työlläni ansaitusta eläkkestä.En koskaan elänyt kelan tuki vidakossa.Voin kävellä selkä suorana.Mikään oppimäärä ei takaa osaaamista,vitaten lausumaasi politikosta.Kiva olisi tietä sinun aloiteen tekijän oppimärrä,työ jota teet? Et kai itse elä kelan tuki vidakossa?
Olet vanha ja kalkkeutunut
Takavuosina oli huhuja venäläisiltä löytyvästä kompromaatista Moskovan seikkailuista 80 ja 90-luvulla. Ehkei Nato-Suomen presidentille sopivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakiko hän isis-lapset suomeen
Miten liittyy täysi-ikäisyyteen?
Miksi ei vaan palaa sitten yliopistoon suorittamaan tutkintoa? Maailmanpolitiikka se ominta alaa olisi ja varmasti saisi nopeasti suoritettua tutkinnon. Tässä on tosin ollut paljon aikaa.