Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään anatomia on vaihteleva seksin kannalta naisilla. Miksei asiasta puhuta?

Vierailija
08.07.2023 |

Siis emätin voi sijaita edempänä tai taaempana. Jos se on taaempana, ei siellä ole mitään g-pisteitä tms. Jos se on taaempana, klitoris sijaitsee liian edessä ja ei myöskään laukea mista tapahdu pelkästään yhdynnän avulla.

Onpa kummaa, että tätä ei missään huomioida.

Miksiköhän tällainen eroavaisuus on. Luulisi,
että olisi muokkaantuntu niin, että k olisi aikilla lähellä emätintä.

T: nainen itsekin

Kommentit (262)

Vierailija
221/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki mitä täällä kirjoitetaan, kuuluu kaikille. Luulen, että suurin osa lukijoista ei enää haluaisi kuulla sun klitoriksestasi yhtään mitään"

Minäpä luulen että kyllä naisia ainakin kiinnostaa, ja monia miehiäkin, siis niitä jotka välittävät naisensa nautinnosta.

Sensijaan tuo sun klitoriksen, ja samalla naisen nautinnon jatkuva dissaus yököttää monia.

-

Minä tuotan naisille nautintoja. Sunlaiset naiset poislukien. Välitän naisen nautinnosta ja siksi he saavat orkkunsa. Osallistuvat itse myös sen saamiseen. Se heissä ja sinussa on erona.

Tuon asenteen omaava mies ei kyllä mitään nautintoa tuota kellekkään. Tosiaan kuka sinut on kasvattanut, sais hävetä hänkin.

Älä Kylli Täti taas satuile.

Ja jos nyt kasvatuksesta puhutaan, niin ei sunkaan käytös kaikkein parasta ole. Tässäkin ketjussa on siitä monta esimerkkiä. Vai oletko asiasta erimieltä?

Miksi sitten vittuilen sinulle (huom. vain sinulle enkä kaikille naisille). Koska jauhat aina samaa vanhaa, minkä kaikki jo tietääkin. Koska kanssasi ei pysty normaalilla tavalla keskustelemaan. Siksi olen valinnut provoilun kanssasi. Koska olet niin naurettavan helppo tapaus ja sinulla ei ole huumorintajua lainkaan. 

Siksi. Ja tulen jatkamaan tätä joka ketjussa, missä sinä et osaa käyttäytyä kunnolla. Joten jos haluat tän loppuvan, niin muuta omaa käytöstäsi. Ja koska tiedän sun tapasi jo niin hyvin, niin tiedän sun pian kirjoittavan tänne, että sua ei kukaan määräile ja kirjoitat tänne ihan mitä haluat. Katsotaan astutko miinaan vai et...

Sinä olet hullu, mutta jatka ihan miten haluat. Sinun typerät kommenttisi ei hetkauta mihkään.

Vierailija
222/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki mitä täällä kirjoitetaan, kuuluu kaikille. Luulen, että suurin osa lukijoista ei enää haluaisi kuulla sun klitoriksestasi yhtään mitään"

Minäpä luulen että kyllä naisia ainakin kiinnostaa, ja monia miehiäkin, siis niitä jotka välittävät naisensa nautinnosta.

Sensijaan tuo sun klitoriksen, ja samalla naisen nautinnon jatkuva dissaus yököttää monia.

-

Minä tuotan naisille nautintoja. Sunlaiset naiset poislukien. Välitän naisen nautinnosta ja siksi he saavat orkkunsa. Osallistuvat itse myös sen saamiseen. Se heissä ja sinussa on erona.

Tuon asenteen omaava mies ei kyllä mitään nautintoa tuota kellekkään. Tosiaan kuka sinut on kasvattanut, sais hävetä hänkin.

Älä Kylli Täti taas satuile.

Ja jos nyt kasvatuksesta puhutaan, niin ei sunkaan käytös kaikkein parasta ole. Tässäkin ketjussa on siitä monta esimerkkiä. Vai oletko asiasta erimieltä?

Miksi sitten vittuilen sinulle (huom. vain sinulle enkä kaikille naisille). Koska jauhat aina samaa vanhaa, minkä kaikki jo tietääkin. Koska kanssasi ei pysty normaalilla tavalla keskustelemaan. Siksi olen valinnut provoilun kanssasi. Koska olet niin naurettavan helppo tapaus ja sinulla ei ole huumorintajua lainkaan. 

Siksi. Ja tulen jatkamaan tätä joka ketjussa, missä sinä et osaa käyttäytyä kunnolla. Joten jos haluat tän loppuvan, niin muuta omaa käytöstäsi. Ja koska tiedän sun tapasi jo niin hyvin, niin tiedän sun pian kirjoittavan tänne, että sua ei kukaan määräile ja kirjoitat tänne ihan mitä haluat. Katsotaan astutko miinaan vai et...

Sinä olet hullu, mutta jatka ihan miten haluat. Sinun typerät kommenttisi ei hetkauta mihkään.

Kovasti kuitenkin menee ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Luulisi, että olisi muokkaantunut niin, että klitoris olisi kaikilla lähellä emätintä.

Mihin väliin ap, tai te muut naiset sijoittaisitte virtsaputken ja virtsa-aukon?

Vaihtaisitteko urethran klitoriksen kanssa keskenään?

M48

Vierailija
224/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Luulisi, että olisi muokkaantunut niin, että klitoris olisi kaikilla lähellä emätintä.

Mihin väliin ap, tai te muut naiset sijoittaisitte virtsaputken ja virtsa-aukon?

M48

Tjaah, voishan se olla mielnekiintoista, mutta turha spekuloida. Näillä mennään mitä on, ja ihan hienostihan tämä näinkin toimii, orgasmit ovat kovia.

Vierailija
225/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

M48

Tjaah, voishan se olla mielnekiintoista, mutta turha spekuloida. Näillä mennään mitä on, ja ihan hienostihan tämä näinkin toimii, orgasmit ovat kovia.

Sitähän tämä ketju käsittelee, ap:n avauksessa!

Tällä on nyt spekuloitu 200 viestiä off-topickia, sori siitä.

M48

Vierailija
226/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh asiat polveilevat lähes aina, alapäätä kuitenkin koskivat, vaikka yhden miehen yläpää menikin sekaisin naisten alapäistä!

Vierailija
227/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olo

Seksiä sormilla

Kumppanin tyydyttäminen käsillä voi olla myös seksin pääohjelmanumero, ei vain osa esileikkiä. Tässä jutussa naiset kertovat, kuinka vulvaa kannattaa hyväillä.

”Saatan pitää sormetuksesta jopa enemmän kuin perinteisestä yhdynnästä. Saan siitä useita orgasmeja ja ejakuloin aina”, kirjoittaa Heidi.

Tässä jutussa naiset kertovat vinkkinsä siihen, millaista on hyvä ja huono käsiseksi – siis millaista kosketusta kannattaa suosia ja millaista välttää.

Kuten kaikki muutkin kädentaidot, myös käsiseksi voi vaatia harjoittelua.

Jos käsiseksin harrastamisen rajoittaa vain esileikkiin ennen yhdyntää, saattaa jättää itsensä ja kumppaninsa vaille kaikkea sitä nautintoa, mitä se voi tarjota. Mitä jos päättäisittekin seuraavalla kerralla käyttää vain sormia

Monasti meillä näin, ja miehelle tehdään aivan samoin!

Vierailija
228/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh asiat polveilevat lähes aina, alapäätä kuitenkin koskivat, vaikka yhden miehen yläpää menikin sekaisin naisten alapäistä!

Voiko polveiluksi kutsua sitä että yksikään viesti ei käsitellyt aihetta?

M48

Vierailija
229/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olo

Seksiä sormilla

Kumppanin tyydyttäminen käsillä voi olla myös seksin pääohjelmanumero, ei vain osa esileikkiä. Tässä jutussa naiset kertovat, kuinka vulvaa kannattaa hyväillä.

”Saatan pitää sormetuksesta jopa enemmän kuin perinteisestä yhdynnästä. Saan siitä useita orgasmeja ja ejakuloin aina”, kirjoittaa Heidi.

Tässä jutussa naiset kertovat vinkkinsä siihen, millaista on hyvä ja huono käsiseksi – siis millaista kosketusta kannattaa suosia ja millaista välttää.

Kuten kaikki muutkin kädentaidot, myös käsiseksi voi vaatia harjoittelua.

Jos käsiseksin harrastamisen rajoittaa vain esileikkiin ennen yhdyntää, saattaa jättää itsensä ja kumppaninsa vaille kaikkea sitä nautintoa, mitä se voi tarjota. Mitä jos päättäisittekin seuraavalla kerralla käyttää vain sormia

Monasti meillä näin, ja miehelle tehdään aivan samoin!

Ei liity mitenkään alkuperäiseen aiheeseen. Pitääkö tuota käsiseksiä tunkea joka keskusteluun.

Vierailija
230/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Niinkö? Eikö täällä jauheta hulluna siitä miten ja minkälaiseen pilluun mies voi parhaiten kalunsa uittaa.Klitoriksen sijainnista tai ylipäänsä tarkoituksesta ei niinkään, päinvastoi, siitä ei saisi puhua ollenkaan. Ainakaan yhden miehen mukaan.

Vierailija
231/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Siis sinä et ymmärtänyt alkuperäistä aihetta, etkä sitä miten se liittyy etu-takapilluihin.

Vierailija
232/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Niinkö? Eikö täällä jauheta hulluna siitä miten ja minkälaiseen pilluun mies voi parhaiten kalunsa uittaa.Klitoriksen sijainnista tai ylipäänsä tarkoituksesta ei niinkään, päinvastoi, siitä ei saisi puhua ollenkaan. Ainakaan yhden miehen mukaan.

Eikö se ole myös naisten etu, että miehet puhuvat pilluista ja tavoista, millä niihin kannattaa kullinsa uittaa? Eikö se ole hyvä apu tiellä kohti nautintoa?

Klitoriksesta me tiedetään jo kaikki tarpeellinen. Kiitos siitä kuuluu yhdelle vanhemmalle naiselle, jota kutsutaan Klitoris Hulluksi. Oletko koskaan törmännyt sen kommentteihin täällä? Täyttä tietoa ilman dissaamisia!

Vierailija
233/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Siis sinä et ymmärtänyt alkuperäistä aihetta, etkä sitä miten se liittyy etu-takapilluihin.

No minulla on  yhdenlainen pillu, eikä se muuksi muutu. En tiedä miten se miehillekkään kenenkään pillu muuttua voisi. Nautintoa saa toki lisätä, siihen en vastaan pane! Mutta naisen se nautinto kohdistuu enempi siihen klittaan kyllä, mutta kuten olen sanonut, itse saan parhaiten molemmilla yhtaikaa. Kai siitä voi puhua myös, voi olla ettei kaikki tiedä sitä, tuntuu että harva mies ainakin.

Vierailija
234/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

No minulla on  yhdenlainen pillu, eikä se muuksi muutu. En tiedä miten se miehillekkään kenenkään pillu muuttua voisi. Nautintoa saa toki lisätä, siihen en vastaan pane! Mutta naisen se nautinto kohdistuu enempi siihen klittaan kyllä, mutta kuten olen sanonut, itse saan parhaiten molemmilla yhtaikaa. Kai siitä voi puhua myös, voi olla ettei kaikki tiedä sitä, tuntuu että harva mies ainakin.

Sinä et liene M48 vai oletko??

Vierailija
235/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Onko mitään muuta kuin M48, guru?

M48, guru

Vierailija
236/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Rakas Klitoris Hullu.

Me kaikki tiedämme kuinka saat orkut.

Miltä sinusta tuntuu kun sinua naidaan anaaliin ja samalla hierotaan klitorista. Oletko koskaan kokeillut? Kerro meille jotain uutta.

Kerro, kerro kerro!

Vierailija
237/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48, guru

Joo. Vänrikki Nappula.

Vierailija
238/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48, guru

Niin, "guru" joka väittää naivansa koko ajan eri naisia, muttei tunnista etu- ja takapillujen eroja. Alkuperäiseen kysymykseen taitaa olla vielä vähennän ymmärrystä, kommenteista päätellen. Toki jos kaikki tapahtuu vain somessa, niin sen voisi ymmärtääkin.

Vierailija
239/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48, guru

Niin, "guru" joka väittää naivansa koko ajan eri naisia, muttei tunnista etu- ja takapillujen eroja. Alkuperäiseen kysymykseen taitaa olla vielä vähennän ymmärrystä, kommenteista päätellen. Toki jos kaikki tapahtuu vain somessa, niin sen voisi ymmärtääkin.

Toistan, yhä uudelleen.

En ole kiistänyt etu- ja takapillujen eroa lantion fysiologiassa.

Olen kaivannut keskustelua muilta foorumeilta sekä mahdollista myös keskustelua Suomen tai AV:n ulkopuolella.

M48

Vierailija
240/262 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48, guru

Toistan, yhä uudelleen.

En ole kiistänyt etu- ja takapillujen eroa lantion fysiologiassa.

Olen kaivannut keskustelua muilta foorumeilta sekä mahdollista myös keskustelua Suomen tai AV:n ulkopuolella.

M48

Ehdotin sulle, että ottaisit asian puheeksi siellä ryhmänussintakommuunissanne. Kuvittelisin, että siellä olisi asiatuntemusta. Tuskinpa olet ainoa guru siinä joukossa.

Kerro sitten meille millaiseen tulokseen siellä tultiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä