Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla alavatsakipuja ennen kakkahataa? Itsellani alkaa nimittain koskea aika kovastikin tuonne alavatsaan ennen suurempaa hataa, onkohan ihan normaalia?

12.12.2006 |

Alkuraskaudessa kuljetaan, rv 11

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten silloin kun on ummetusta tai maha vähän kovemmalla, niin silloin on ennen isoa hätää inhottavaa juilimista alavatsalla.

Joskus on kyllä juilinut ennen hätää, vaikka maha ei varsinaisesti olisikaan ollut kovalla, mutta uskon senkin kuitenkin liittyvän tuohon suolen laiskuuteen.

Onko sulla mahdollisesti ummetusta?

Vierailija
2/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mulla ainakin on kaiken näkösiä kipuja ja mulla on ainaikin osaksi johtunu siitä(luulen),kun mulla on tosi paljon ilmaa vatsassa,että en oo siitä huolestunu sitten ollenkaan,kun maha kuitenkin toimii ihan ok...Että en mä nyt mikään lääkäri tietty oo,mutta mä luulen,et paras lääke on juoda vettä tosi paljon ja olla huoleti,eiköhän se oo vaan näitä raskauden oikkuja:-)Ihanaa odotuksen jatkoa!!-Emunainen 17+3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt ummetuksesta ihan pienestä pitäen. Olin joku alle 10v kun yöllä suoraan sanoen ryömin vanhempien makuuhuoneeseen herättämään äidin kun oli niin kovat vatsakivut. Mut vietiin ensiapuun, jossa annettiin peräruiske ja odoteltiin vaan että kovat tavarat löystyvät ja tulevat ulos. Se oli kyllä tosi noloa. Mutta minkäs teet kun ei meinaa suoli toimia normaalisti.

Mulla on vieläkin usein maha kovalla ja välillä koviakin kipuja alamahassa, varsinkin itsestä katsoen vasemmalla puolella. Paksusuoli on juuri siinä kohdassa, että sen kipuilu ei mitään vaarallista ole.

Vastaavassa kohdassa oikealla on umpisuoli. Että jos sitä puolta kipuilee ja varsinkin jos rupeaa lämpö nousemaan niin sitten vauhdilla sairaalaan.

Mutta jos ennen kakkahätää tuntuu kipuja niin sanoisin että se kova uloste sieltä vain pyrkii ulos. Eli ei hätää.